search icon

Ελλάδα

Κορυφαία οφέλη από την ασφάλιση των πιστώσεων

Στον κόσμο των επιχειρήσεων, η παροχή πιστώσεων στους πελάτες είναι μια κοινή πρακτική, η οποία ενισχύει την καλή θέληση και οδηγεί τις πωλήσεις.

Η ασφάλιση εμπορικών πιστώσεων είναι ένα είδος ασφάλισης που προστατεύει τις επιχειρήσεις από τον κίνδυνο μη πληρωμής από τους πελάτες τους. Λειτουργεί παρέχοντας κάλυψη για ζημίες που προκύπτουν από την αδυναμία του πελάτη να πληρώσει για αγαθά ή υπηρεσίες που παραδίδονται από την ασφαλισμένη επιχείρηση. Η ασφαλιστική εταιρεία αξιολογεί την πιστοληπτική ικανότητα των πελατών της επιχείρησης και θέτει πιστωτικά όρια για κάθε πελάτη. Εάν ένας πελάτης δεν πληρώσει, η ασφαλιστική εταιρεία θα καλύψει την ασφαλισμένη επιχείρηση για ένα ποσοστό της ζημίας, συνήθως μεταξύ 75% και 95% του οφειλόμενου ποσού.

Το κόστος της ασφάλισης εμπορικών πιστώσεων βασίζεται συνήθως στον όγκο πωλήσεων της ασφαλισμένης επιχείρησης, την πιστοληπτική ικανότητα των πελατών της και το επίπεδο κάλυψης που επιθυμείτε. Πέντε οφέλη της ασφάλισης εμπορικών πιστώσεων περιλαμβάνουν τα ακόλουθα:

1. Διευκόλυνση των πωλήσεων

Οι όροι πίστωσης του λογαριασμού μπορούν να διευκολύνουν τις πωλήσεις, διευκολύνοντας τους πελάτες να αγοράζουν αγαθά ή υπηρεσίες από μια επιχείρηση. Με όρους πίστωσης ανοιχτού λογαριασμού, επιτρέπεται στον πελάτη να αγοράσει αγαθά ή υπηρεσίες με πίστωση και να τα πληρώσει σε μεταγενέστερη ημερομηνία. Αυτό μπορεί να είναι ιδιαίτερα ελκυστικό για πελάτες που μπορεί να μην έχουν τα χρήματα να πληρώσουν για την αγορά εκ των προτέρων, αλλά που είναι βέβαιοι ότι θα μπορούν να πληρώσουν εντός της περιόδου της περιόδου πίστωσης.

2. Προστασία από πιστωτικές απώλειες

Η ασφάλιση πιστώσεων προστατεύει τον ασφαλισμένο από πιστωτική απώλεια παρέχοντας κάλυψη για ζημίες που προκύπτουν από την αδυναμία του πελάτη να πληρώσει για αγαθά ή υπηρεσίες που παραδόθηκαν από την ασφαλισμένη επιχείρηση. Η ασφαλιστική εταιρεία αξιολογεί την πιστοληπτική ικανότητα των πελατών του ασφαλισμένου και θέτει πιστωτικά όρια για κάθε πελάτη. Εάν ένας πελάτης δεν πληρώσει, η ασφαλιστική εταιρεία θα καλύψει τον ασφαλισμένο για ένα ποσοστό της ζημίας, συνήθως μεταξύ 75% και 95% του οφειλόμενου ποσού.

3. Αποκτήστε πρόσβαση σε πρόσθετο κεφάλαιο κίνησης

Η ασφάλιση εμπορικών πιστώσεων μπορεί να βοηθήσει τις ασφαλισμένες επιχειρήσεις να αποκτήσουν πρόσθετο κεφάλαιο κίνησης από τους δανειστές. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι η ασφάλιση εμπορικών πιστώσεων παρέχει προστασία έναντι του κινδύνου μη πληρωμής από τους πελάτες του ασφαλισμένου, γεγονός που μπορεί να βελτιώσει την πιστοληπτική ικανότητα του ασφαλισμένου και να τον κάνει πιο ελκυστικό δανειολήπτη για τους δανειστές.

4. Αξιολόγηση του πιστωτικού κινδύνου αγοραστή

Οι ασφαλιστές πιστώσεων μπορούν να βοηθήσουν τις ασφαλισμένες επιχειρήσεις να αξιολογήσουν τον πιστωτικό κίνδυνο των αγοραστών τους. Ως μέρος της διαδικασίας αναδοχής, οι ασφαλιστές πιστώσεων συνήθως αξιολογούν την πιστοληπτική ικανότητα των πελατών του ασφαλισμένου και θέτουν πιστωτικά όρια για κάθε πελάτη. Αυτό περιλαμβάνει την ανάλυση μιας ποικιλίας παραγόντων, όπως οι οικονομικές καταστάσεις του πελάτη, το πιστωτικό ιστορικό, η συμπεριφορά πληρωμών και οι τάσεις του κλάδου.

Διαβάστε ακόμη 

«Δια νόμου» ελάχιστος φόρος 15% σε πολυεθνικές και μεγάλους ομίλους

Ποιοι είναι οι ακτιβιστές που έχουν κηρύξει πόλεμο στα SUV

Το «Ντιτρόιτ της Ευρώπης» απειλείται από την πράσινη μετάβαση (γράφημα)

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ

Exit mobile version