Aναπόσπαστο μέρος της καθημερινότητας των Ελλήνων έχουν γίνει οι διαδικτυακές αγορές, ύστερα από το ξέσπασμα της πανδημίας Covid-19 στη χώρας μας. Οι οnline αγορές δεν έχουν, ωστόσο, αντικαταστήσει την προσέλευση στα φυσικά καταστήματα, αλλά λειτουργεί – ως επί το πλείστον – συμπληρωματικά.
Ενδεικτικά, η ανοδική τροχιά στην οποία συνεχίζουν να βρίσκονται οι ηλεκτρονικές αγορές – μετά την «εκτόξευση» τους εν μέσω περιοριστικών μέτρων- αποτυπώνεται στα στοιχεία της Eurostat, σύμφωνα με τα οποία, 7 στους 10 χρήστες του διαδικτύου στη χώρα μας έκαναν αγορές από online καταστήματα το 2022. Σημειώνεται ότι το αντίστοιχο ποσοστό το 2020 έφτανε στο 58,93% ενώ το 2016 κάτω από το 50%, στο 44,59%.
Την πρώτη θέση στις ηλεκτρονικές αγορές το 2022 καταλαμβάνουν τα είδη ένδυσης και υπόδησης (μαζί με τα αθλητικά ρούχα) καθώς το 32,49% των χρηστών του διαδικτύου έχει προχωρήσει σε κάποια παραγγελία. Το 20,5% επίσης έχει παραγγέλνει μέσω διαδικτύου, φαγητό delivery από κατάστημα εστίασης.
Αθλητικά είδη (15,24%) και καλλυντικά – είδη ομορφιάς (14,29%) βρίσκονται επίσης ανάμεσα στις δημοφιλέστερες online αγορές των Ελλήνων ενώ το 10,99% έχει πραγματοποιήσει αγορές σε ηλεκτρονικά είδη, όπως υπολογιστές, τάμπλετ και κινητά τηλέφωνα.
Ένα ποσοστό της τάξεως του 12,79% έκανε αγορά που σχετίζεται με κάποια υπηρεσία μεταφοράς ενώ το 12,3% αγόρασε εισιτήρια για εκδηλώσεις, όπως θέατρα κτλ.
Διαβάστε ακόμα
Τεό Νιάρχος: Οι business του «χρυσού» γόνου με την τέχνη και τον κινηματογράφο (pic)