Σε εξέλιξη βρίσκονται για δεύτερη μέρα οι εργασίες αποκατάστασης στο σημείο που έγινε η αποκόλληση των βράχων που είχαν ως αποτέλεσμα να διακοπεί, για αρκετές ώρες, η κυκλοφορία την Πέμπτη στη εθνική οδό Αθηνών – Κορίνθου στο ύψος της Κακιάς Σκάλας.
Οπως μετέδωσε η ΕΡΤ, οι αλπινιστές που βρίσκονται στο σημείο, πραγματοποιούν ελέγχους στο προστατευτικό κιγκλίδωμα για τυχόν φθορές, ο στόχος είναι αύριο Κυριακή (4/12) να ανοίξει η μεσαία λωρίδα. Αυτήν την ώρα οι οδηγοί κινούνται από την δεξιά λωρίδα και είναι ανοιχτή και η ΛΕΑ (Λωρίδα Έκτακτης Ανάγκης). Αγώνας δρόμου γίνεται για να δοθεί, πριν τις γιορτές, στην κυκλοφορία και η αριστερή.
Την ίδια στιγμή εισαγγελική έρευνα ανοίγει για την κατολίσθηση στην Κακιά Σκάλα και το κλείσιμο της εθνικής οδού Αθηνών-Κορίνθου.
Λέκκας: Παραμένει υψηλός ο κίνδυνος κατολισθήσεων, τρία τα επικίνδυνα σημεία
Μιλώντας στην ΕΡΤ ο πρόεδρος του ΟΑΣΠ Ευθύμης Λέκκας σημείωσε ότι παραμένει υψηλός ο κίνδυνος κατολίσθησης. Σύμφωνα με την Ολυμπία Οδό την Κυριακή ανοίγει η μεσαία λωρίδα και πριν τις γιορτές και η αριστερή.
«Είναι πολύ δύσκολες οι συνθήκες στην συγκεκριμένη περιοχή και για ένα διάστημα της τάξης των χιλίων μέτρων έχουμε πολύ απότομα πρανή, κατακερματισμένους όγκους, ασύνδετους όγκους και έχουμε υψηλό κίνδυνο κατολίσθησης σε όλο το μήκος αυτού του τμήματος» είπε περιγράφοντας το τι συνέβη.
«Αποσπάστηκαν βράχια της τάξεως των είκοσι κυβικών μέτρων από την κορυφή. Βράχοι, οι οποίοι αρχικά ολίσθησαν και στην συνέχεια εκτινάχθηκαν προς τα κάτω, προς τον δρόμο. Οι βραχοπαγίδες, δηλαδή τα συρματοπλέγματα και το δίχτυ, δεν μπόρεσαν να σταματήσουν την κάθοδο των ογκολίθων που κατέληξαν βεβαίως στο οδόστρωμα, ευτυχώς χωρίς συνέπειες. Είναι ένα πολύ δύσκολο σημείο, στο οποίο είναι πραγματικά πολύ υψηλός ο κίνδυνος και οπωσδήποτε χθες από την συζήτηση χθες που ήμουν στην περιοχή και με τους υπεύθυνους της Ολυμπίας οδού, αλλά και με τους άλλους υπεύθυνους εκ μέρους του υπουργείου χρειάζονται να γίνουν άμεσες ενέργειες έτσι ώστε αν μειώσουμε ουσιαστικά όσο γίνεται τον κίνδυνο» είπε σημειώνοντας πως χρειάζεται ένα μεγαλύτερο δίχτυ.
Διαβάστε ακόμη
Lloyd’s Awards 2022: Βραβεύτηκαν οι κορυφαίοι της ελληνικής ναυτιλίας (pics)
Ευρώπη: Ανοίγει ο δρόμος για τις νέες γονιδιωματικές τεχνικές στα τρόφιμα