search icon

Ελλάδα

Ιωάννινα – Κακαβιά: Αντίστροφη μέτρηση για τις υπογραφές στο οδικό έργο

Το έργο, συνολικού μήκους 69,5 χιλιομέτρων αφορά στην κατασκευή του οδικού άξονα Ιωάννινα – Κακαβιά και είναι από τα εμβληματικά έργα του υπουργείου ΥΠΟΜΕ

Με απόφαση του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών δεσμεύτηκε το ποσό των 269 εκατ. ευρώ για την κατασκευή του έργου του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών “Επέκταση Ιόνιας Οδού: τμήμα Ιωάννινα – Κακαβιά“.

Αυτός καθώς έχει ολοκληρωθεί η προσυμβατική περίοδος του διαγωνισμού, έχει ολοκληρωθεί ο προ-συμβατικός έλεγχος του Ελεγκτικού Συνεδρίου, ενώ έχει ενημερωθεί και η Βουλή των Ελλήνων. Ο χρόνος ολοκλήρωσης και παράδοσης του έργου είναι 54 μήνες από την υπογραφή της Σύμβασης.

Το έργο, συνολικού μήκους 69,5 χιλιομέτρων το οποίο αφορά στην κατασκευή του οδικού άξονα Ιωάννινα – Κακαβιά από την συμβολή της Ιόνιας Οδού με την Εγνατία (Α/Κ Εγνατίας) μέχρι την Κακαβιά και τα ελληνοαλβανικά σύνορα, συμπεριλαμβανομένων και όλων των απαιτούμενων υποστηρικτικών δράσεων (απαλλοτριώσεις, μετατοπίσεις – αποκαταστάσεις δικτύων ΟΚΩ και συνδέσεις με αυτά και αρχαιολογικές έρευνες και εργασίες) περιλαμβάνει δύο τμήματα:

Τμήμα 1: Ιωάννινα – Καλπάκι: Με αρχή τον ανισόπεδο κόμβο Εγνατίας και πέρας το τέλος του ανισόπεδου κόμβου Καλπακίου και συνολικό μήκος 46,40 χιλιόμετρα επί νέας χάραξης. Στο τμήμα περιλαμβάνονται έξι ανισόπεδοι κόμβοι.

Τμήμα 2: Καλπάκι – Κακαβιά: Με αρχή το πέρας του ανισόπεδου κόμβου Καλπακίου και πέρας τον μεθοριακό σταθμό Κακαβιάς και συνολικό μήκος 23,11 χιλιόμετρα, όπου προβλέπεται η αναβάθμιση της υφιστάμενης οδού.

Πρόκειται για ένα έργο Εθνικού Επιπέδου και ένα από τα εμβληματικά έργα του υπουργείου ΥΠΟΜΕ. Η κατασκευή του είναι ζωτικής σημασίας για την Π.Ε. Ιωαννίνων και την ευρύτερη περιοχή, καθώς με την ολοκλήρωσή του αναμένεται να εξοικονομηθεί ο χρόνος μετακίνησης των οχημάτων αλλά και να μειωθεί ο αριθμός των ατυχημάτων.

Διαβάστε ακόμη   

Στεγαστική κρίση: Ραγδαία αύξηση στα ενοίκια – Οι περιοχές με τα σπίτια έως €600 (πίνακες)

Πώς η Κύπρος απέκτησε «αθόρυβα» αντιαεροπορικό σύστημα – Το Ισραήλ και το κόστος για τον Ελληνικό Θόλο

Διόδια: Γιατί αυξάνονται κατά 5% τα διόδια από το 2025, μένει εκτός κάδρου η Αττική Οδός 

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα

Exit mobile version