Η κάλυψη των αυξημένων αναγκών του Ηλεκτρικού σιδηροδρόμου, θα πραγματοποιηθεί εκ των έσω, προς το παρόν.
Τα ζητήματα στην ιστορική γραμμή Πειραιάς-Κηφισιά, πλέον Γραμμή 1 του Μετρό της Αθήνας, είναι αρκετά και η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ επιχειρεί να τα λύσει.
Έτσι, για την ανακατασκευή των 14 συρμών 8ης γενιάς, έχει ήδη ξεκινήσει διαγωνισμός που το 2022 θα τεθεί σε εφαρμογή.
Σύμφωνα με πληροφορίες, ετοιμάζεται νέος διαγωνισμός για το νέο ΕΣΠΑ, που αφορά 10 συρμούς 10ης γενιάς.
Θα είναι μικρότερου κόστους και αναμένεται να προκηρυχθεί εντός του 2022.
Αν οι διαδικασίες κινηθούν γρήγορα και ξεκινήσουν οι ανακατασκευές, πιθανότατα αρχές του 2023 να παραδίδονται οι συρμοί προς κυκλοφορία.
Εξάλλου, έχουν ήδη ξεκινήσει εργασίες ανακατασκευής ορισμένων συρμών 11ης γενιάς.
Για τη μερική κάλυψη των αναγκών, η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ προχώρησε στην υλοποίηση της σκέψης να δρομολογηθούν δύο συρμοί της Σειράς 1 του μετρό, στη γραμμή του Ηλεκτρικού.
Ηδη υποβλήθηκαν σε δοκιμές και εκπαιδεύονται μηχανοδηγοί του Ηλεκτρικού, ώστε την ερχόμενη εβδομάδα να δρομολογηθεί. Ο δεύτερος συρμός, αναμένεται να δρομολογηθεί στις αρχές Νοεμβρίου.
Διαβάστε επίσης
ΕΛΣΤΑΤ: Μείωση για εισόδημα και κατανάλωση στα ελληνικά νοικοκυριά το 2020
Σκρέκας: Τετραψήφιος αριθμός επανασύνδεσης ρεύματος – Οριζόντια έκπτωση 15% στο αέριο