search icon

Ελλάδα

Γαβρόγλου για σχολικές εκδρομές: Μειώνουμε τις ανισότητες

«Η εκπαίδευση είναι για να μειώνει τις ανισότητες και όχι να τις διευρύνει», ανέφερε ο υπουργός

«Δεν ισχύει τίποτα από όσα ειπώθηκαν περί περιορισμού των σχολικών εκδρομών» τονίζει ο υπουργός Παιδείας Κώστας Γαβρόγλου με συνέντευξή του στα «ΝΕΑ». Κάνει λόγο για «άδικη σπέκουλα», μιλώντας για «ανάγκη ορισμένων κομμάτων της αντιπολίτευσης και συγγενών ΜΜΕ να δημιουργήσουν εκ του μηδενός ένα ζήτημα».

Σχετικά με τις εκδρομές ο κ. Γαβρόγλου εξηγεί: “Η Υπουργική Απόφαση ενθαρρύνει γενικά τη διοργάνωση εκπαιδευτικών εκδρομών εντός της χώρας, σε περιοχές με ιστορικό, αρχαιολογικό, περιβαλλοντικό ενδιαφέρον και φυσικό κάλλος. Δεν απαγορεύει την πραγματοποίηση των πενθήμερων εκδρομών της τελευταίας τάξης του Λυκείου στο εξωτερικό. (…) Δεν αποκλείουμε καμιά εκπαιδευτική ή πολιτιστική εκδρομή στο εξωτερικό. Ένα όμως από τα βασικό εφόδια ενός νέου ανθρώπου είναι να γνωρίζει τη χώρα του και τους ανθρώπους της. Εμείς θέλουμε να παροτρύνουμε τα παιδιά να γνωρίσουν τον τόπο τους. (…) Περιορίζονται οι μετακινήσεις στο εξωτερικό που έχουν υψηλό κόστος και χαμηλό εκπαιδευτικό αποτέλεσμα. Η εκπαίδευση είναι για να μειώνει τις ανισότητες και όχι να τις διευρύνει”.

Στην ερώτηση για το αν πιστεύει ότι πρέπει να αυξηθούν οι ώρες διδασκαλίας των εκπαιδευτικών στα σχολεία ή ακόμα και στα πανεπιστήμια, ο κ. υπουργός Παιδείας είναι κατηγορηματικός: “Προφανέστατα όχι. Οι εκπαιδευτικοί μας δουλεύουν κατά μέσο όρο όσο περίπου και οι εκπαιδευτικοί στις άλλες χώρες του ΟΑΣΑ. Αντιθέτως, πρέπει να βελτιωθούν οι συνθήκες εργασίας και να δοθούν στους εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων δυνατότητες μετεκπαίδευσης και αδειών ώστε να ανανεώνονται ερευνητικά και εκπαιδευτικά”.
Για το εξεταστικό σύστημα δεν “ανοίγει τα χαρτιά του”, ενώ για τις μετεγγραφές αναφέρει ότι “θα νομοθετήσουμε τη δυνατότητα όλα τα αδέλφια να σπουδάζουν στην ίδια πόλη, εκτός από παιδιά οικογενειών με πολύ υψηλό εισόδημα”.

Όπως λέει οι Πανελλαδικές Εξετάσεις δεν είναι παιδαγωγικά δόκιμες.

 

Exit mobile version