Η Ford θέλοντας να ενισχύσει την ασφάλεια των επιβατών στα αυτοκίνητα που κατασκευάζει, εξοπλίζει όλα τα οχήματά της με την προηγμένη τεχνολογία eCall, η οποία σε περίπτωση ατυχήματος ενημερώνει αυτόματα το πλησιέστερο κέντρο αντιμετώπισης περιστατικών έκτακτης ανάγκης, μέσω του αριθμού 112, για τα στοιχεία και την ακριβή θέση του οχήματος.
Χάρη στις πρόσφατες αναβαθμίσεις που πραγματοποιήθηκαν, με κάθε κλήση προς τον αριθμό 112 αποστέλλονται αυτόματα περισσότερα στοιχεία του αυτοκινήτου, όπως η μάρκα, το χρώμα, ο τύπος του καυσίμου που χρησιμοποιεί κ.ά..
Η λειτουργία eCall ενεργοποιείται αυτόματα μόνο σε περίπτωση ατυχήματος που χρειάζεται η παροχή βοήθειας, ενώ δεν περιλαμβάνει την αποστολή προσωπικών στοιχείων, όπως για παράδειγμα το ονοματεπώνυμο του ιδιοκτήτη του οχήματος.
Η Ford σε συνεργασία με την Πολιτική Προστασία διεξήγαγε μια σειρά εκτεταμένων δοκιμών σε πραγματικές συνθήκες, με σκοπό να δοκιμάσει την εύρυθμη και απρόσκοπτη λειτουργία του συστήματος eCall στην Ελλάδα.
Από αυτές διαπιστώθηκε στην πράξη η αποτελεσματικότητα της υπηρεσίας eCall να εντοπίζει το όχημα, καθώς και η δυνατότητα επικοινωνίας του διαχειριστή της κλήσης έκτακτης ανάγκης με τον οδηγό του οχήματος.
Διαβάστε ακόμη
«Θύμα» της πανδημίας του κορωνοϊού (και) οι εξορύξεις πετρελαίου – υδρογονανθράκων
Γιατί οι Αυστριακοί της Pipelife βάζουν λουκέτο στο εργοστάσιο της Θήβας
Wall Street: «Ξεφουσκώνει» η άνοδος μετά το ρεκόρ κατά το άνοιγμα της αγοράς