«Σύμφωνα με τον μύθο, όποιος επισκέπτεται το πιο πράσινο και εύφορο νησί των Κυκλάδων ερωτεύεται είτε το ταίρι της ζωής του, είτε τον εαυτό του, είτε τον ίδιο τον προορισμό. Γιατί η Νάξος είναι σχεδόν μαγική!».

Με τα λόγια αυτά ξεκινάει το εντυπωσιακό οκτασέλιδο αφιέρωμα του HAAT, του περιοδικού για γάμους στη Φινλανδία.

Πρόκειται για το πρώτο κάλεσμα που κάνει το δημοφιλές μέσο σε χιλιάδες ζευγάρια για να προτιμήσουν την Ελλάδα και ειδικότερα τη Νάξο για μήνα του μέλιτος ή για ανανέωση της σχέσης τους, στη μετά-Covid εποχή και μετά τη χαλάρωση των ταξιδιωτικών περιορισμών.

Όπως αναφέρει χαρακτηριστικά το άρθρο, οι συνήθειες και οι τάσεις στα γαμήλια ταξίδια αλλάζουν και η Νάξος μετουσιώνει το νέο πρότυπο προορισμού για νιόπαντρα ζευγάρια που δεν επιζητούν την απρόσωπη πολυτέλεια, αλλά την αυθεντικότητα, τη φιλοξενία, την τοπική κουλτούρα, τη γαστρονομία, την ιστορία και γενικότερα αναζητούν έναν τόπο, γεμάτο εμπειρίες και δραστηριότητες.

Το οκτασέλιδο αφιέρωμα που «ταξιδεύει» μέσα από όμορφες εικόνες το αφοσιωμένο αναγνωστικό κοινό του περιοδικού, είναι αποτέλεσμα προγραμματισμένης δημοσιογραφικής αποστολής και ειδικής φωτογράφησης που συνδιοργάνωσαν το Γραφείο ΕΟΤ Σκανδιναβίας και ο Δήμος Νάξου και Μικρών Κυκλάδων.

«Οι διεθνείς εξελίξεις των τελευταίων ετών σε επίπεδο υγείας και ενέργειας προκαλούν ριζικές αλλαγές και στις ταξιδιωτικές τάσεις. Εξελίσσουμε το αφήγημα μας ώστε να ανταποκριθούμε στις νέες ανάγκες σύμφωνα με τα πολλά ταξιδιωτικά πρόσωπα που διαθέτουν η Νάξος και οι Μικρές Κυκλάδες», τονίζει ο αντιδήμαρχος τουρισμού Δήμου Νάξου και Μικρών Κυκλάδων, Βαγγέλης Κατσαράς.

Διαβάστε ακόμη

Νέα επιβάρυνση – Φόρος ανακύκλωσης 8 λεπτά σε πλαστικές συσκευασίες

Νίκος Βαφειάς: Πέτυχε ημερήσιο ναύλο ρεκόρ ύψους $170.000 για να μεταφέρει άνθρακα από τη Ρωσία στην Κίνα

Starbucks: Ενώνεται με τη McDonald’s και αποχωρεί από τη Ρωσία έπειτα από 15 χρόνια