Στην κυκλοφορία τέθηκε, στις 7 Ιανουαρίου, το τμήμα από τον νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό του Λιανοκλαδίου μέχρι και την Σιδηροδρομική στάση των Αγγειών μήκους 31 χλμ. της νέας, σύγχρονης σιδηροδρομικής γραμμής «Τιθορέα – Δομοκός».
Το τμήμα που τέθηκε σε χρήση διέρχεται από νέα μεγάλα τεχνικά έργα στα οποία συμπεριλαμβάνονται μεταξύ άλλων 10 σιδηροδρομικές γέφυρες και η νέα δίδυμη σήραγγα της Όθρυος, μήκους επτά (7) χιλιομέτρων, η οποία καταλήγει στην πεδιάδα της Ξυνιάδας.
Σύμφωνα με την ΕΡΓΟΣΕ, έχουν ήδη προγραμματιστεί και υλοποιούνται απρόσκοπτα όλες οι απαιτούμενες εργασίες και δοκιμές για την απόδοση σε κυκλοφορία και του υπολοίπου τμήματος της νέας διπλής σιδηροδρομικής γραμμής, πλήρως διαλειτουργικής, μήκους 21χλμ., από τη σιδηροδρομική στάση των Αγγειών μέχρι και τον Σιδηροδρομικό Σταθμό του Δομοκού.
Στο εν λόγω τμήμα, η διέλευση του τρένου θα γίνεται μέσω της νέας τοξωτής – μεταλλικής και σεισμικά μονωμένης σιδηροδρομικής γέφυρας ΣΓ26 η οποία βρίσκεται στην περιοχή της Εκκάρας Δομοκού.
Πιο συγκεκριμένα:
– Μέχρι τις 20/1/2019 θα έχουν πραγματοποιηθεί οι αναγκαίες δοκιμαστικές φορτίσεις στην γέφυρα της Εκκάρας.
– Στις 24/1/2019 θα ολοκληρωθεί όλη η νέα διπλή γραμμή στο τμήμα Αγγείες-Δομοκός και θα δοθεί σε κυκλοφορία για συρμούς ντιζελοκίνητους.
Μέχρι το τέλος Φεβρουαρίου 2019 θα δοθεί σε κυκλοφορία όλη η γραμμή Λιανοκλάδι-Δομοκός, ηλεκτροκινούμενη στο σύνολο της. «Με τα έργα αυτά, η ΕΡΓΟΣΕ ολοκληρώνει το εμβληματικό για το σιδηρόδρομο μεγάλο έργο της κατασκευής της νέας σιδηροδρομικής γραμμής του βασικού σιδηροδρομικού άξονα της χώρας “Πειραιάς – Αθήνα – Θεσσαλονίκη” με σύγχρονη, πλήρως διαλειτουργική διπλή ηλεκτροκινούμενη γραμμή», επισημαίνει η εταιρεία.
ΑΠΕ-ΜΠΕ