Ριζικά αναμένεται να αλλάξει το τοπίο στην ευρωπαϊκή αγορά μεταχειρισμένων αυτοκινήτων καθώς τα εργοστάσια φαίνεται ότι είναι αποφασισμένα να πάρουν το παιχνίδια στα χέρια τους.
Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του Newsauto.gr πολλά εργοστάσια παραγωγής αυτοκινήτων δίνουν πλέον οχήματα σε εταιρείες ενοικιάσεων και χρονομίσθωσης μόνο με την υπογραφή ρήτρας ότι μετά το πέρας της χρήσης τους (από 24 έως και 48 μήνες) τα οχήματα θα επιστραφούν και πάλι στις αυτοκινητοβιομηχανίες.
Με αυτό τον τρόπο τα εργοστάσια θα πετύχουν ένα διπλό στόχο. Αρχικά τα οχήματα που θα προέρχονται από τις εταιρείες χρονομίσθωσης και ενοικιάσεων θα παραλαμβάνονται από τις εισαγωγικές εταιρείες που λειτουργούν σε κάθε χώρα και στη συνέχεια θα οδηγούνται στα εξουσιοδοτημένα καταστήματα της κάθε μάρκας για να πωληθούν σε ιδιώτες καταναλωτές ή επαγγελματίες. Με αυτό τον τρόπο τα εργοστάσια θα φροντίσουν να ενισχύσουν τα έσοδα των ιδιοκτητών εξουσιοδοτημένων κάθετων μονάδων οι οποίοι αναμένεται να χάσουν σημαντικό ποσοστό από την προμήθεια πώλησης καινούριων αυτοκινήτων.
Από την άλλη μεριά θα «πετάξουν» κυριολεκτικά έξω από την αγορά των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων τόσο τις εταιρείες leasing και ενοικιάσεων οι οποίες κέρδιζαν πολλά χρήματα από τη μεταπώληση μεταχειρισμένων οχημάτων κυρίως σε εμπόρους μεταχειρισμένων όσο και σε ιδιώτες καταναλωτές μειώνοντας επίσης με αυτό τον τρόπο στο ελάχιστο τις ανεξάρτητες εμπορίες μεταχειρισμένων οχημάτων καθώς δεν θα υπάρχουν διαθέσιμα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα προς πώληση.
Άλλωστε είναι γνωστό στην αγορά πως οι έμποροι μεταχειρισμένων αυτοκινήτων σε όλη την ΕΕ προμηθεύονται αυτοκίνητα από τις εταιρείες χρονομίσθωσης και ενοικιάσεων μέσω online δημοπρασιών που πραγματοποιούνται καθημερινά σε όλα τα κράτη-μέλη της Γηραιάς Ηπείρου.
Συνεπώς οι έμποροι μεταχειρισμένων αυτοκινήτων σταδιακά θα ξεμείνουν από αυτοκίνητα με μικρές ηλικίες καθώς θα τα διαχειρίζονται πλέον τα εργοστάσια μαζί με το δίκτυο εισαγωγέων και εξουσιοδοτημένων αντιπροσώπων και η μόνο πηγή άντλησης οχημάτων για τους εμπόρους μεταχειρισμένων θα είναι οι ιδιώτες καταναλωτές ή οι εξουσιοδοτημένοι έμποροι που σίγουρα δεν θα πουλάνε τα δυσεύρετα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα σε χαμηλές τιμές.
Επίσης να υπενθυμίσουμε πως η επιβολή του Φόρου Άνθρακα στα παλαιά οχήματα από την ΕΕ θα προκαλέσει την απόσυρση εκατομμυρίων αυτοκινήτων σε όλη την Ευρώπη ενώ είναι εύκολο να αντιληφθεί κανείς τι πρόκειται να γίνει στην Ελλάδα που διαθέτει τον 4ο γηραιότερο στόλο αυτοκινήτων στην ΕΕ και την πρωτιά σε φορτηγά και λεωφορεία…
Διαβάστε ακόμη:
Αυξήσεις επιτοκίων: Οι δύο όψεις του νομίσματος για τις ελληνικές τράπεζες
OHE: Η επισιτιστική κρίση μπορεί να ξεριζώσει ακόμα περισσότερους ανθρώπους σε όλο τον κόσμο
Φυσικό αέριο: Εκτόξευση στα 130 ευρώ μετά το «ψαλίδι» στις ροές της Gazprom