search icon

Ελλάδα

Επίσημη πρώτη με επιβάτες υπουργούς για το «Ασημένιο Βέλος»

Στις 9.05 το πρωί ξεκίνησε από την αποβάθρα 1 το πρώτο του ταξίδι στη διαδρομή προς την Κατερίνη - Θα διανύει τη διαδρομή Αθήνα - Θεσσαλονίκη σε 3,5 ώρες

Από την αποβάθρα 1 του Νέου Σιδηροδρομικού Σταθμού ξεκίνησε το πρώτο επίσημο παρθενικό του ταξίδι στη διαδρομή Θεσσαλονίκη-Κατερίνη, το «Ασημένιο Βέλος», το τρένο που θα αποτελέσει το σημείο εκκίνησης για τη νέα εποχή στον ελληνικό σιδηρόδρομο, αφού θα διανύει τη διαδρομή Θεσσαλονίκη – Αθήνα σε μόλις 3,5 ώρες ή ακριβέστερα σε 3 ώρες και 20 λεπτά της ώρας.

Το Frecciargento ETR 485, στο σημερινό του ταξίδι θα καλύψει την απόσταση Θεσσαλονίκη – Κατερίνη σε 40 λεπτά, δηλαδή σε δέκα λεπτά λιγότερα από ό,τι τη διανύει το Intercity της ΤΡΑΙΝΟΣΕ. To Frecciargento των 9 βαγονιών και χωρητικότητας 480 επιβατών, θα αναπτύσσει ταχύτητες, στο ελληνικό δίκτυο, μέχρι 200 χλμ.

Επιβάτες στο παρθενικό ταξίδι του Ασημένιου Βέλος είναι ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Νίκος Μαυραγάνης, ο αναπληρωτής υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης, Μάρκος Μπόλαρης, ο υφυπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης, Βασίλης Κόκκαλης, βουλευτές της Θεσσαλονίκης, ο Ιταλός πρέσβης, Λουίτζι Μάρας, ο διευθύνων σύμβουλος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ καθηγητής Φίλιππος Τσαλίδης, στελέχη του μητρικού ομίλου FSItaliane, ο πρόεδρος και ο διευθύνων σύμβουλος της ΕΕΣΤΥ, ο πρόεδρος και ο διευθύνων σύμβουλος του ΤΑΙΠΕΔ κ.κ. Ξενόφος και Λαμπίρης, ο εμπορικός ακόλουθος της ιταλικής πρεσβείας, Ενρίκο Μπαρμπάτο, ο πρόεδρος του Ελληνο-ιταλικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης, Χρήστος Σαραντόπουλος, ο πρόεδρος του ΒΕΘ, ο πρόεδρος και δ/νων σύμβουλος της ΟΛΘ Α.Ε. και πολλοί φίλοι του σιδηροδρόμου.

Ο υφυπουργός κ. Μαυραγάνης σε δηλώσεις του τόνισε το ενδιαφέρον της κυβέρνησης για την ανάπτυξη του σιδηροδρόμου προσθέτοντας ότι μέχρι τέλους του έτους, με την ολοκλήρωση και των τελευταίων έργων στη γραμμή Αθήνας – Θεσσαλονίκης, το δρομολόγιο θα γίνεται σε 3 ώρες και 20 λεπτά.

Ο διευθύνων σύμβουλος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ καθ. Φ. Τσαλίδης, επισήμανε ότι η εταιρεία θα είναι έτοιμο, μόλις δοθεί η διπλή ηλεκτροκινούμενη γραμμή στο Αθήνα – Θεσσαλονίκη, να δρομολογήσει τα Frecciargento, τραίνο σύγχρονο που θα αναβαθμίσει τις μετακινήσεις και μάλιστα σε ανταγωνιστικές τιμές. Όταν ρωτήθηκε για το εάν και πότε θα έρθει στην Ελλάδα το «κόκκινο βέλος» της FSI, απάντησε πώς μάλλον θα αργήσει γιατί υπάρχουν πράγματα που πρέπει να γίνουν, τα οποία δεν γνωρίζει για πότε έχουν προγραμματιστεί ( σ.σ. από τον ΟΣΕ και την ΕΡΓΟΣΕ προφανώς).

Πηγή: voria.gr

Exit mobile version