search icon

Ελλάδα

Εντολή Ντογιάκου σε ΟΣΕ: Να σταλούν οι φάκελοι για όλα τα δυστυχήματα της τελευταίας 15ετίας

Η διοίκηση του ΟΣΕ καλείται να δώσει στοιχεία – Θα διερευνηθεί αν αποδόθηκαν οι ευθύνες για τα δυστυχήματα - Θα επαναξιολογηθεί το σύνολο των πρωτοκόλλων και του καθεστώτος εκπαίδευσης σταθμαρχών

Την αποστολή όλων των φακέλων για τα θανατηφόρα σιδηροδρομικά δυστυχήματα που έγιναν την τελευταία δεκαπενταετία σε όλο το εθνικό σιδηροδρομικό δίκτυο, ζήτησε από τον μεταβατικό διοικητή και διευθύνοντα σύμβουλο της Ο.Σ.Ε. Α.Ε. Παναγιώτη Τερεζάκη με έγγραφη παραγγελία του ο Εισαγγελέας του Αρείου Πάγου Ισίδωρος Ντογιάκος.

Σύμφωνα με την παραγγελία του κ. Ντογιάκου η διοίκηση του Ο.Σ.Ε. υποχρεούται να ενημερώσει την εισαγγελική αρχή, πόσα θανατηφόρα σιδηροδρομικά δυστυχήματα έγιναν τα τελευταία 15 χρόνια, που έγιναν, πόσα θύματα υπήρχαν, πόσοι έχασαν τη ζωή τους, πόσοι τραυματίστηκαν και τι έγινε με την αναζήτηση ποινικών ευθυνών για τους υπαίτιους.

Η ενέργεια αυτή του κ. Ντογιάκου αποσκοπεί στο να ελεγχθεί, αν οι ευθύνες που αποδόθηκαν για τα δυστυχήματα των τελευταίων 15 ετών ήταν οι προσήκουσες ή μήπως εκτός από εκείνους που πιθανά διώχθηκαν ποινικά ή καταδικάστηκαν ή αθωώθηκαν, υπήρχαν και άλλα άτομα στους οποίους οι έρευνες δεν στράφηκαν και οι σχετικές δικογραφίες πρέπει να επαναξιολογηθούν.

Όπως είναι γνωστό, ο κ. Ντιογιάκος έχει ζητήσει και μελετά τον φάκελο για το σιδηροδρομικό δυστύχημα στο Άδενδρο Θεσσαλονίκης που σημειώθηκε το Μάιο 2017 και είχε 4 νεκρούς και 10 τραυματίες, για το οποίο δικάστηκε μόνον ο ένας από τους μηχανοδηγούς που επέζησε του δυστυχήματος και ο οποίος αθωώθηκε.

Διαβάστε ακόμη

Χρηματιστήριο: Η κατρακύλα, η αύξηση του πολιτικού ρίσκου και τα «μαύρα σύννεφα» από το εξωτερικό

Ο «πόλεμος» του σιδηροδρόμου – Πώς η Hellenic Train κλείνει το δρόμο στον ανταγωνισμό και αυξάνει κατά 30% την λειτουργική της κερδοφορία

 

Ανοίγουν 900 υποθέσεις φοροδιαφυγής – ύποπτες και για «ξέπλυμα» χρήματος

Exit mobile version