search icon

Ελλάδα

Ελληνικά ξενοδοχεία: Ειδική πλατφόρμα για προσωρινή διαμονή πληγέντων από φυσικές καταστροφές

Οι ξενοδόχοι θα δηλώνουν την προσφορά τους σε δωμάτια, υπηρεσίες και είδη πρώτης ανάγκης

Εξαγορές δύο ξενοδοχείων και πολυτελών κατοικιών στην Πάρο, αλλά και ένα οικιστικό project στην Αθηναϊκή Ριβιέρα -και δη τη Γλυφάδα- είναι οι πρώτες κινήσεις από το family office των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων στην Ελλάδα με στόχο το κοινό υψηλότερων εισοδηματικών κριτηρίων. Στην Πάρο οι προγραμματιζόμενες επενδύσεις ξεπερνούν σε αξία τα 30 εκατ. ευρώ

Τους μηχανισμούς θωράκισης της προστασίας των πολιτών από φυσικές καταστροφές ενισχύουν οι Έλληνες ξενοδόχοι. Το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδος παρέδωσε στο υπουργείο Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας, ειδική πλατφόρμα για την προσωρινή διαμονή πληγέντων από τις φυσικές καταστροφές, την οποία δημιούργησε το τμήμα ΙΤ του Επιμελητηρίου.

Στην τελετή παρευρέθηκαν μεταξύ άλλων ο υφυπουργός Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας, κ. Ευάγγελος Τουρνάς και ο πρόεδρος του ΞΕΕ κ. Αλέξανδρος Βασιλικός. Επισημαίνεται ότι η εν λόγω πλατφόρμα καλύπτει όλον τον κύκλο ζωής της διαχείρισης της προσωρινής διαμονής των πληγέντων από φυσικές καταστροφές.

Οι χρήστες της πλατφόρμας είναι οι εξής:

-Οι φορείς της Δημόσιας Διοίκησης, οι οποίοι θα είναι υπεύθυνοι για την λειτουργία της πλατφόρμας (π.χ. Υπουργείο Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας).

-Οι ξενοδόχοι, οι οποία θα δηλώνουν την προσφορά τους σε δωμάτια υπηρεσίες και είδη πρώτης ανάγκης.

-Τα φυσικά πρόσωπα, που θα αναζητούν προσωρινή διαμονή.

-Το ΞΕΕ, ως φορέας υλοποίησης και συντήρησης της πλατφόρμας.

Ειδικότερα, τα βήματα λειτουργίας της πλατφόρμας επιμερίζονται ως εξής:

Η Πολιτική Προστασία θα καταχωρεί το συμβάν στην Πλατφόρμα και θα στέλνει αυτοματοποιημένα μηνύματα στα ξενοδοχεία, των περιοχών που επιλέγει, για την υποβολή προσφοράς (δωματίων και ειδών πρώτης ανάγκης).

Οι ξενοδόχοι θα λαμβάνουν email και sms και θα υποβάλουν στην πλατφόρμα την προσφορά τους. Στη συνέχεια θα ενημερώνονται για τις κρατήσεις και θα ολοκληρώνουν μέσω της πλατφόρμας το check-in και check-out. Οι πληγέντες θα λαμβάνουν μήνυμα από το 112 και θα υποβάλουν στην Πλατφόρμα αίτηση για προσωρινή στέγαση. Συμπληρωματικά το help desk της Πολιτικής Προστασίας θα μπορεί να καταχωρεί στην Πλατφόρμα αιτήσεις πληγέντων. Η Πολιτική Προστασία θα δημιουργεί την κράτηση στα ξενοδοχεία και θα ενημερώνει ξενοδόχο και πληγέντα. Η πλατφόρμα θα διαθέτει οθόνη με χάρτη και στατιστικά για την άμεση παρακολούθηση των συμβάντων.

Διαβάστε περισσότερα στο travel.gr

Exit mobile version