search icon

Ελλάδα

ΕΕΤΤ: Πανελλαδική έρευνα καταναλωτών για τις υπηρεσίες ταχυμεταφοράς δεμάτων

Η έρευνα υλοποιήθηκε από τη Metron Analysis – Το 54% δηλώνει ικανοποιημένο ή πολύ ικανοποιημένο από τη χρήση υπηρεσιών ταχυμεταφορών – Το 38% είναι δυσαρεστημένο από τον χρόνο παράδοσης και από το κόστος αποστολής των δεμάτων

Πανελλαδική έρευνα με αντικείμενο τη χρήση υπηρεσιών ταχυμεταφοράς δεμάτων και την αποτύπωση της εμπειρίας των καταναλωτών, διενήργησε η ΕΕΤΤ κατά το διάστημα Ιανουαρίου – Μαρτίου 2022.

Ειδικότερα, διερευνήθηκαν οι συνήθειες των καταναλωτών όσον αφορά τη χρήση υπηρεσιών ταχυμεταφορών, η συνολική εμπειρία τους από τη συνεργασία με ταχυδρομικές επιχειρήσεις, η αποτίμηση της ταχύτητας παράδοσης, η γνώση για τις αυτοματοποιημένες θυρίδες και η προοπτική χρήσης τους στο μέλλον, καθώς επίσης και η γνώση για τους φορείς υποδοχής παραπόνων / καταγγελιών.

Η έρευνα υλοποιήθηκε από την εταιρεία Metron Analysis, μέσω τηλεφωνικών και online συνεντεύξεων σε δείγμα 2.004 ατόμων ηλικίας 18 ετών και άνω, με τη χρήση δομημένου ερωτηματολογίου.

Τα κυριότερα συμπεράσματα της έρευνας συνοψίζονται στα ακόλουθα:

Συνήθειες χρήσης

Εμπειρίες χρήσης

Γνώση αυτόματων / αυτοματοποιημένων θυρίδων

Η έρευνα της ΕΕΤΤ εντάσσεται στο πλαίσιο παρακολούθησης της ταχυδρομικής αγοράς από την Αρχή, ενώ η παρουσίαση των συμπερασμάτων αποσκοπεί στην αξιολόγηση της εμπειρίας και των συνηθειών των χρηστών, λαμβάνοντας υπόψη τις ειδικές συνθήκες της πανδημίας, με στόχο τη βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών και την περαιτέρω ανάπτυξη του κλάδου.

Η έρευνα είναι διαθέσιμη στην ιστοσελίδα της ΕΕΤΤ.

Διαβάστε ακόμη

Morgan Stanley: Γιατί θα μειωθεί το χρέος και γιατί είναι αισιόδοξη για Ελλάδα

Gazprom: Mειωμένες οι ροές αερίου μέσω Ουκρανίας – Πάνω από τα €101 η τιμή του φυσικού αερίου

Γεράρδος: Εκτός Αττικής τα δύο νέα καταστήματα της Πλαίσιο

 

Exit mobile version