Η Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή του υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων γνωστοποίησε με ανακοίνωσή της ότι συνεχίζει την αναβάθμιση στην ψηφιακή εφαρμογή e-καταναλωτής, προκειμένου οι επιχειρήσεις και οι καταναλωτές να διασφαλίσουν με διαφάνεια και μηδενικό κόστος τις εμπορικές τους συναλλαγές κατά τη διαδικασία παράδοσης εκτός καταστήματος (click away).

Έτσι, από σήμερα και κατόπιν αιτήματος του Ελληνικού Συνδέσμου Ηλεκτρονικού Εμπορίου (Ε.Σ.Η.Ε./ GRECA), επεκτείνεται η λειτουργία της υπηρεσίας ραντεβού και για ηλεκτρονικά καταστήματα με το πεδίο e-shop.

«Αποτελεί στρατηγική μας επιλογή η διασφάλιση της πρόσβασης των καταναλωτών σε προϊόντα και υπηρεσίες, μέσα από εμπορικά δίκτυα που προάγουν τη διαφάνεια και την ένταση του υγιούς ανταγωνισμού», σημειώνεται στην ανακοίνωση.

Η αναλυτική διαδικασία περιγράφεται στο site: https://e-katanalotis.gov.gr

 

 

Διαβάστε ακόμη

Επιστρεπτέα προκαταβολή: Έγκριση της Κομισιόν στο τροποποιημένο πρόγραμμα της Ελλάδας

Τηλεργασία: Παράταση με ΚΥΑ για την εξ αποστάσεως εργασία

Κίνα και Βραζιλία ανέβασαν στον «αφρό» τη ναυλαγορά για τα φορτηγά πλοία εν μέσω πανδημίας