Τις στιγμές που προηγήθηκαν πριν την εξαφάνιση του στίγματος του αεροσκάφους της EgyptAir περιέγραψε ο διοικητής της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας Κωνσταντίνος Λιτζεράκος.
«Κατά πάγια τακτική όταν ένα αεροσκάφος αλλάζει FIR οι ελεγκτές από το FIR από το οποίο φεύγει επικοινωνούν με τον πιλότο για να τον ενημερώσουν ότι πλέον θα επικοινωνεί με τις υπηρεσίες που καλύπτουν τον επόμενο εθνικό εναέριο χώρο. Έτσι έκαναν και οι δικοί μας ελεγκτές αλλά ο πιλότος της EgyptAir δεν ανταποκρινόταν» περιέγραψε τι συνέβη ο κ. Λιτζεράκος.
«Ο ελεγκτής συνέχισε να επιμένει για να επικοινωνήσει αλλά χωρίς αποτέλεσμα με την πτήση. Στις 3:29 τα ξημερώματα και ενώ το αεροσκάφος βρισκόταν εντός του FIR Καΐρου το αεροσκάφος χάθηκε από τα ραντάρ» συνέχισε.
«Εμείς ειδοποιήσαμε τους Αιγύπτιους, εκείνοι δεν γνώριζαν τίποτα» πρόσθεσε.
Περιγράφοντας την πορεία του αεροσκάφους πριν την εξαφάνισή του από τα ραντάρ ο κ. Λιτζεράκος είπε ότι 2:55 το Airbus A320 μπήκε στο ελληνικό FIR και πετούσε στα 37.000 πόδια. «Πάνω από τη νήσο Κέα το κέντρο περιοχής Αθηνών μίλησε με τον πιλότο και δεν από αυτόν δεν δηλώθηκε κάποιο πρόβλημα» περιέγραψε τι συνέβη ο κ. Λιτζεράκος.
Ήταν μια συνηθισμένη πτήση, τι συνέβη μετά δεν μπορώ να το ξέρω κατέληξε ο διοικητής της ΥΠΑ.
Πηγή:www.protothema.gr