Με το μάθημα των Αρχαίων Ελληνικών προσανατολισμού Ανθρωπιστικών Σπουδών και τα Μαθηματικά προσανατολισμού Θετικών Σπουδών και Ομάδας Σπουδών Οικονομίας και Πληροφορικής συνεχίζονται, σήμερα, Τετάρτη, οι Πανελλαδικές Εξετάσεις.

Και τα δύο μαθήματα κατεύθυνσης θεωρούνται ιδιαίτερα σημαντικά για την εισαγωγή σε κάποια σχολή της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης.

Στα Αρχαία Ελληνικά οι υποψήφιο εξετάσθηκαν σε κείμενο του Πλάτωνα στο «άγνωστο» κείμενο, και το διδαγμένο κείμενο ήταν από τα Ἠθικά Νικομάχεια του Αριστοτέλη.

Για τα θέματα των Μαθηματικών ΗΜΕΡΗΣΙΩΝ ΓΕΛ και ΕΠΑΛ Β’ (παλιού και νέου συστήματος) πατήστε εδώ.

Για τα θέματα των Αρχαίων Ελληνικών ΗΜΕΡΗΣΙΩΝ ΓΕΛ και ΕΠΑΛ Β’ (παλιού και νέου συστήματος) πατήστε εδώ.

Για τα θέματα των Μαθηματικών ΕΣΠΕΡΙΝΩΝ ΓΕΛ και ΕΠΑΛ Β’ (παλιού και νέου συστήματος) πατήστε εδώ.

Για τα θέματα των Αρχαίων Ελληνικών ΕΣΠΕΡΙΝΩΝ ΓΕΛ και ΕΠΑΛ Β’ (παλιού και νέου συστήματος) πατήστε εδώ.

Αύριο Πέμπτη, 19 Μαΐου, οι υποψήφιοι των ΕΠΑΛ που εξετάζονται με το νέο σύστημα και οι υποψήφιοι των ΕΠΑΛ της ομάδας Α’ του παλιού συστήματος θα εξεταστούν στο μάθημα των Μαθηματικών.

Οι εξετάσεις θα συνεχισθούν την Παρασκευή με την εξέταση στα Μαθηματικά και στοιχεία Στατιστικής και την Ιστορία και τα δύο μαθήματα γενικής παιδείας.  

Χθες, «άνοιξε η αυλαία» και για  τους μαθητές των Επαγγελματικών Λυκείων με το μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας. Οι μαθητές που εξετάζονται με το νέο σύστημα κλήθηκαν να γράψουν για την «ασφάλεια των παιδιών στο Διαδίκτυo».

Η «πρεμιέρα» των Πανελλαδικών για τους υπόλοιπους μαθητές έγινε τη Δευτέρα και το θέμα  αφορούσε στη φιλία. Το κείμενο ήταν από δοκίμιο του Ευάγγελου Παπανούτσου και όπως αποκάλυψε το  protothema.gr ήταν όμοιο με θέμα στο οποίο εξετάστηκαν στις 22 Μαΐου του 2012 οι μαθητές των Εσπερινών ΕΠΑΛ που συμμετείχαν στις Πανελλαδικές Εξετάσεις.
 
Η Πανελλήνια Ενωση Φιλολόγων  σκωπτικά προς την Κεντρική Επιτροπή εξετάσεων τονίζει Το κείμενο επιλέχθηκε από το ίδιο βιβλίο του Παπανούτσου με τίτλο «Πρακτική Φιλοσοφία» και το 2012 αφορούσε τις σελίδες 111-114, ενώ εφέτος τις σελίδες 111-121. Ομοιότητα, δε, υπήρχε και σε ένα από τα ερωτήματα στην Παραγωγή Λόγου, κάτι που δείχνει ότι οι καθηγητές που καλούνται κάθε χρόνο να επιλέξουν τα θέματα δεν «κουράζονται» και πολύ στην αναζήτηση έμπνευσης ή επιστημονικής παρέμβασης στην εξεταστική διαδικασία».

Πηγή: protothema.gr