Σύσταση τους πολίτες σε περίπτωση που διαπιστώσουν ζημιές στο δίκτυο (πεσμένα καλώδια, στύλους κ.λ.π.) να απομακρυνθούν άμεσα και να μην έρθουν σε καμία επαφή απευθύνει ο ΔΕΔΔΗΕ.
Σε αυτή την περίπτωση, πρέπει να καλέσουν στο 11500 ή 2111900500 ή να το δηλώσουν μέσω της εφαρμογής MyDEDDiE app σε Android και iOS από το κινητό τους ή και μέσω υπολογιστή από την ιστοσελίδα του ΔΕΔΔΗΕ στο Online Δήλωση Βλάβης (deddie.gr).
«Ο ΔΕΔΔΗΕ στο πλαίσιο της ολοκληρωμένης και συνεχόμενης ενημέρωσης του κοινού, γνωστοποιεί ότι όλο το ανθρώπινο δυναμικό του βρίσκεται επί ποδός για την όσο το δυνατόν ταχύτερη αποκατάσταση των ζημιών που έχουν προκληθεί στο Δίκτυο από την κακοκαιρία Ελπίς», αναφέρει η σχετική ανακοίνωση.
Διαβάστε ακόμη:
Deutsche Bank: Μέσα στο 2022 η αύξηση επιτοκίων από την ΕΚΤ
Αυτοί είναι οι 25 (βασικοί) φόροι που πληρώνετε για το ακίνητό σας (πίνακας)