Με περίπου έξι ώρες καθυστέρηση έφτασε στο λιμάνι του Πειραιά το επιβατηγό οχηματαγωγό πλοίο Blue Horizon, που εμφάνισε βλάβη στη δεξιά του κύρια μηχανή.
Συγκεκριμένα, το πλοίο με τους 930 επιβάτες και 102 μέλη πλήρωμα είχε αναχωρήσει στις 21:00 χθες από το λιμάνι του Ηρακλείου Κρήτης και επρόκειτο να φτάσει στον Πειραιά σήμερα στις 6 το πρωί. Αντ’ αυτού, λόγω της βλάβης που το ανάγκασε να πλέει με μειωμένη ταχύτητα έδεσε στον Πειραιά με αρκετές ώρες καθυστέρηση, περίπου στις 12:30 με τους επιβάτες να κλείνουν 14 ώρες στο καράβι.
Αξίζει να σημειωθεί ότι, λίγο πριν τις 9.00 το πρωί, η Blue Star ανακοίνωσε ότι προσφέρει σε όλους τους επιβάτες 50% έκπτωση στο επόμενο ταξίδι τους, ζητώντας συγγνώμη για την ταλαιπωρία. Παρά τη χειρονομία αυτή, ο εκνευρισμός παρέμεινε.
Ταλαιπωρία για 930 επιβάτες
Το καράβι, το οποίο είχε φτάσει τα ξημερώματα της Δευτέρας από τον Πειραιά στο Ηράκλειο, σάλπαρε κανονικά στην ώρα του (21:00) για το αντίστροφο δρομολόγιο, ωστόσο περίπου τρία τέταρτα μετά την αναχώρηση του ήρθε το πρώτο… χτύπημα.
«Σας ενημερώνουμε ότι υπάρχει μηχανική βλάβη και γι’ αυτό το λόγο ταξιδεύουμε με μειωμένη ταχύτητα», ήταν το κεντρικό νόημα του μηνύματος που ακούστηκε από τα μεγάφωνα.
Δύο ώρες αργότερα επαναλήφθηκε το ίδιο μήνυμα και άρχισε να γίνεται αντιληπτό ότι το ταξίδι της επιστροφή δεν θα είναι τόσο εύκολο και κυρίως τόσο γρήγορο: «Λόγω της μηχανικής βλάβης και της μειωμένης ταχύτητας το πλοίο αναμένεται να φτάσει στο λιμάνι του Πειραιά στις 12:00…», ακούστηκε από τα μεγάφωνα και σε ελάχιστα λεπτά η ρεσεψιόν του πλοίου θύμιζε κεντρική λεωφόρο σε ώρα αιχμής.
Αρχικά οι επιβάτες προσπαθούσαν να επιβεβαιώσουν ότι αυτό που άκουσαν ήταν και το σωστό κι όταν έπαιρναν τη σχετική επιβεβαίωση το βλέμμα της απορίας έδινε τη θέση του στο αίσθημα του εκνευρισμού. Σ’ αυτό βοηθούσαν κι οι απαντήσεις που (δεν) έπαιρναν από τους υπάλληλους. «Μας λένε ότι δεν μπορούν να βρουν κάποιον από την εταιρία», φώναζαν αυτοί που είχαν φτάσει από τους πρώτους, ενώ η ατάκα «η μηχανή ξεκουράζεται γιατί το πλοίο ταξιδεύει συνεχώς», προκάλεσε μια πρώτη έκρηξη.
Σταδιακά ο εκνευρισμός του κόσμου μεγάλωνε καθώς η στερεότυπη απάντηση «θα καλέσετε αύριο μετά τις 09:00 στο τηλεφωνικό κέντρο της εταιρίας» προφανώς δεν έδινε λύση στους επιβάτες που συνεχίζουν το ταξίδι τους (με τρένο ή αεροπλάνο).
Διαβάστε ακόμη:
Έρχεται νέος – διπλός «Τειρεσίας» σε Δημόσιο και τράπεζες
Αεροπορικές εταιρείες: Πώς θα αντιμετωπίσουν το χάος στα αεροδρόμια
Η περιπέτεια της Μαλαματίνας συνεχίζεται – Δύσκολη η προσπάθεια εξυγίανσης (pics)