search icon

Ελλάδα

Black Friday 2020: H «μαύρη» Παρασκευή είναι εδώ – Πόσο θα βοηθήσουν τα e-shops

Οι μεγάλοι «παίκτες» του ευρύτερου κλάδου των ηλεκτρονικών και ηλεκτρικών ειδών έκαναν ήδη την αρχή - Ο καθοριστικός ρόλος των eshops στις λιανικές πωλήσεις

Δεδομένου ότι ο κορωνοϊός είναι ακόμη «εδώ», με την Ελλάδα να βιώνει το δέυτερο κύμα της πανδημίας και το επακόλουθο lockdown, αυτό κάνει τους λιανέμπορους να καταφεύγουν στη λύση του ηλεκτρονικού εμπορίου.

Ήδη η Κωτσόβολος έριξε τον πρώτο «πυροβολισμό» στην αποκαλούμενη «μάχη των μαχών» στην αγορά των ηλεκτρονικών και ηλεκτρικών ειδών, την περίοδο των προσφορών της Black Friday,  με την τοποθέτηση στην ιστοσελίδα της ακριβώς στις 21.00 χθες το βράδυ ενός ηλεκτρονικού ρολογιού που ξεκίνησε να μετράει αντίστροφα 24 ώρες.

Πληροφορίες, του newmoney αναφέρουν ότι επίκεινται άμεσα και οι καμπάνιες των υπολοίπων μεγάλων «παικτών» του ευρύτερου κλάδου των ηλεκτρονικών και ηλεκτρικών ειδών. Και αυτό καθώς όλοι προετοιμάστηκαν με πρόθεση να επισπεύσουν την περίοδο των προσφορών ώστε να διευρυνθεί χρονικά. Ήδη ΠΛΑΙΣΙΟ και η Public Media Markt μετρούν αντίστροφα για να χρησιμοποιήσουν τα «όπλα» που ετοίμαζαν εδώ και καιρό.

Γεγονός είναι πάντως, ότι οι διδικτυακές πωλήσεις είναι η έσχατη λύση πολλών καταναλωτών που θέλουν να αγοράσουν, αλλά το lockdown δεν τους το επιτρέπει.

Ενόψει  της «Βlack Friday» δεν είναι λίγοι οι καταστηματάρχες που σχεδιάζουν να αξιοποιήσουν τη δύναμη του ίντερνετ, ο λόγος για τα e-shops τα οποία ήδη κατακλύζονται απο πληθώρα παραγγελιών τις ημέρες της καραντίνας.

Συνεπώς, η Black Friday θα είναι μια καλή ευκαιρία τόσο για τους επιχειρηματίες, καθώς θα προσφέρουν σε μεγάλες εκπτώσεις τα προϊόντα τους, όσο και για τους καταναλώτες, οι οποίοι θα προβούν σε μια οικονομική αγορά.

Μάλιστα, αρκετοί επιχειρηματίες σχεδιάζουν να αξιοποιήσουν την «Black Friday» για δύο με τρεις ημέρες ακόμα.

Μια «ανάσα» πριν από την Black Friday

Όπως έχει καθιερωθεί και στη χώρα μας, η Black Friday, η μέρα δηλαδή που μπορούν οι καταναλωτές να αγοράσουν σε μεγάλες προσφορές φέτος προβληματίζει ιδιαιτέρως εν μέσω COVID-19.

Σύμφωνα με τους καταστηματάρχες, ακόμα και lockdown να μην υπήρχε τα καταστήματα δεν θα επένδυαν τόσο στη φυσική παρουσία των πελατών όπως τις προηγούμενες χρονιές λόγω των μέτρων του κορωνοϊού και του φόβου του καταναλωτικού κοινού, αλλά θα επικεντρώνονταν στις διαδικτυακές αγορές.

Διαβάστε ακόμη:

Έκτακτο επίδομα 400 ευρώ: Ποιους κλάδους αφορά

Wall Street: Μάχη για το πρόσημο

Ελάχιστο εγγυημένο εισόδημα: Πότε καταβάλλεται στους δικαιούχους

Exit mobile version