Εξαιρετικός δείχνει να είναι ο παλαιός και γηρασμένος στόλος οχημάτων της Ελλάδας καθώς σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του Newsauto.gr σε πάνω από 1,6 εκατ. ελέγχους αυτοκινήτων από ΚΤΕΟ, μόλις 21 ΙΧ κόπηκαν με επικίνδυνες ελλείψεις, κανένα ταξί δεν βρέθηκε με επικίνδυνη έλλειψη σε πάνω από 25.000 ελέγχους.
Αντίθετα, κόπηκαν 6 λεωφορεία σε πάνω από 19.000 ελέγχους, 8 van έως 3,5 τόνους σε πάνω από 271.000 ελέγχους και μόλις 7 φορτηγά σε πάνω από 97.000 ελέγχους!
Τα παραπάνω στοιχεία αποδεικνύουν εν μέρει ότι κάτι δεν πηγαίνει σωστά με τους ελέγχους στα ΚΤΕΟ καθώς δεν είναι δυνατόν να κινούνται καθημερινά χιλιάδες φορτηγά και ταξί τα οποία βγάζουν από τις εξατμίσεις τους πυκνό μαύρο καπνό ή χιλιάδες ασυντήρητα αυτοκίνητα που φαίνεται η κατάστασή τους με μια ματιά…
Ωστόσο, οι αριθμοί άλλο πράγμα υποδηλώνουν και φαίνεται ότι η χώρα μας διαθέτει τον καλύτερο στόλο αυτοκινήτων, ταξί, λεωφορείων, van και φορτηγών.
Δηλαδή, το 2020 αποδεικνύεται ότι οι έλεγχοι εξακολουθούν να παραμένουν «χαλαροί» καθώς το ποσοστό των ΙΧ με επικίνδυνες ελλείψεις ανήλθε σε μόλις 0,01% των αυτοκινήτων που ελέγχθηκαν ενώ αν παρατηρήσει κανείς τα στοιχεία της τελευταίας 6ετίας θα αντιληφθεί επίσης ότι συνεχώς μειώνεται ο αριθμός των οχημάτων με… επικίνδυνες ελλείψεις με μοναδική εξαίρεση το 2020.
Ειδικότερα, το 2020 κόπηκαν μόλις 21 αυτοκίνητα, το 2019 κόπηκαν 15 ΙΧ, το 2018 κόπηκαν 158 οχήματα, το 2017 δεν πέρασαν 45 ΙΧ, το 2016 κόπηκαν 46 οχήματα και το 2015 τα ΚΤΕΟ έκοψαν 68 αυτοκίνητα.
Διαβάστε τη συνέχεια του ρεπορτάζ στο newsauto