Μια μετά την άλλη έρχονται οι αποκαλύψεις για το τραγικό δυστύχημα στα Τέμπη από τη σύγκρουση της επιβατικής αμαξοστοιχίας με την εμπορική, όπου στοίχισε τη ζωή σε 57 ανθρώπους. Μετά την τραγωδία και συγκεκριμένα δύο ημέρες μετέπειτα, η ΕΡΓΟΣΕ ενέκρινε κονδύλια για έργα που είχαν σταματήσει, όπως αποκάλυψε το OPEN.
Δύο εσωτερικά έγγραφα της ΕΡΓΟΣΕ στάλθηκαν προς τη διεύθυνση οικονομικών υπηρεσιών, ενώ σύμφωνα με αυτά εγκρίνεται πολύ συγκεκριμένη δαπάνη που αφορά την ανάταξη και αναβάθμιση του συστήματος σηματοδότησης-τηλεδιοίκησης και αντικατάσταση 70 αλλαγών τροχιάς σε εντοπισμένα τμήματα του άξονα Αθήνα-Θεσσαλονίκη-Προμαχώνας.
Στο δεύτερο εσωτερικό έγγραφο σύμφωνα με το OPEN, φαίνεται ακόμη ένα έργο για «κατασκευή ηλεκτροκίνησης-τηλεδιοίκησης, τηλεπικοινωνιών και συστήματος ETCS L1 στην υφιστάμενη μονή σιδηροδρομική γραμμή Λάρισα-Βόλος με αναβάθμιση της σιδηροδρομικής γραμμής στο τμήμα Σ.Σ. Λατομείου-ΒΙΠΕ-Βόλος».
Παράλληλα, στην άσκηση νέων ποινικών διώξεων κατά τριών προσώπων για τη τραγωδία στα Τέμπη προχώρησαν οι εισαγγελικές αρχές.
Συγκεκριμένα, διώξεις ασκήθηκαν κατά του επιθεωρητή του ΟΣΕ που έβαλε στη νυχτερινή βάρδια τον προφυλακισμένο πλέον και ήδη κατηγορούμενο σταθμάρχη της Λάρισας αλλά και κατά δύο σταθμαρχών που όφειλαν να είναι παρόντες ως τις 11 το βράδυ και έφυγαν νωρίτερα εγκαταλείποντας το πόστο του.
Τα αδικήματα για τα οποία ασκήθηκαν οι διώξεις είναι για διατάραξη ασφάλειας συγκοινωνιών που είναι κακούργημα με ποινές από δέκα χρόνια ως ισόβια καθώς και για τα αδικήματα των ανθρωποκτονιών και σωματικών βλαβών κατά συρροή που είναι πλημμελήματα.
Διαβάστε ακόμη:
Υπουργικό συμβούλιο: Τέλος στο σενάριο για εκλογές πριν από το Πάσχα
Τραγωδία στα Τέμπη: Ποινική δίωξη κατά του επιθεωρητή και των δύο σταθμαρχών