Αντίστροφα μετράει πλέον ο χρόνος για την εμπορική λειτουργία του Μετρό της Θεσσαλονίκης, αφού από τις 30 Νοεμβρίου θα αναβαθμίσει τις μετακινήσεις των κατοίκων της πόλης.
Οι 13 σταθμοί του Μετρό Θεσσαλονίκης που θα τεθούν πρώτοι σε λειτουργία, είναι οι:
- ΝΕΟΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ,
- ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ,
- ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ,
- ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ,
- ΣΙΝΤΡΙΒΑΝΙ/ΕΚΘΕΣΗ,
- ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ,
- ΠΑΠΑΦΗ,
- ΕΥΚΛΕΙΔΗ,
- ΦΛΕΜΙΝΓΚ,
- ΑΝΑΛΗΨΕΩΣ
- 25Ης ΜΑΡΤΙΟΥ,
- ΒΟΥΛΓΑΡΗ,
- ΝΕΑ ΕΛΒΕΤΙΑ.
Τα χαρακτηριστικά του βασικού δικτύου του Μετρό Θεσσαλονίκης:
– 13 σύγχρονοι σταθμοί με κεντρική αποβάθρα
– 9,6 χλμ. γραμμής με δύο ανεξάρτητες σήραγγες μονής τροχιάς
– 18 υπέρ-αυτόματοι συρμοί τελευταίας τεχνολογίας, πλήρως κλιματιζόμενοι, οι οποίοι θα κινούνται χωρίς οδηγό αλλά με συνοδό συστήματα αυτόματων θυρών επί των των αποβάθρων κάθε σταθμού για καλύτερη εξυπηρέτηση και μέγιστη ασφάλεια του επιβατικού κοινού
– Αμαξοστάσιο έκτασης 50.000 τμ στην περιοχή της Πυλαία
– Μεταφορική ικανότητα σχεδιασμού: 18.000 επιβάτες/ώρα/κατεύθυνση
– Σύστημα φιλικό προς τα άτομα με ειδικές ανάγκες
– Σταθμοί με κεντρική αποβάθρα μήκους 60μ., εξοπλισμένοι με Θύρες επί των Αποβαθρών
– Ασύρματη Σηματοδότηση CBTC, επίπεδο αυτοματισμού GOA 4, επίπεδο ασφαλείας SIL4
– Σύστημα ισχύος έλξης 750 V DC με ηλεκτροφόρο ράβδο
– Σύστημα αερισμού σηράγγων με δύο φρέατα αερισμού ανά σταθμό και 2 ανεμιστήρες σηράγγων ανά φρέαρ.
– Η εμπορική ταχύτητα συρμού θα είναι στα 30 χλμ./ώρα, με τη μέγιστη ταχύτητα να ορίζεται στα 80 χλμ./ώρα.
Το κόστος του εισιτηρίου του Μετρό Θεσσαλονίκης, θα είναι στα 0,60 ευρώ για ένα εξάμηνο και η τιμή της δέσμης 10+1 βασικών εισιτηρίων στα 5,80 ευρώ.
Διαβάστε ακόμη
Prima Hotels Israel: Η νέα ισραηλινή αλυσίδα ξενοδοχείων που έρχεται στην Αθήνα
Άκτωρ: «Μπόνους» 93,5 εκατ. λίγο πριν την παράδοση του μετρό Θεσσαλονίκης
Νικήτας Ποθουλάκης: Οι νέες επενδύσεις και το μέλλον της Μπάρμπα Στάθης (pics)
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα