Oι περισσότερες ελληνικές πόλεις δεν φημίζονται για τις υποδομές τους και δεν θεωρούνται φιλικές σε κάποιον που δεν θέλει να χρησιμοποιήσει κάθε μέρα το αυτοκίνητό του.
Πάντα, όμως, υπάρχουν και οι εξαιρέσεις. Η Καρδίτσα, όπως και το μεγαλύτερο μέρος της Θεσσαλίας, είναι επίπεδη.
Ο «εφιάλτης» του κάθε ποδηλάτη, οι διαδοχικές ανηφόρες και κατηφόρες, εδώ δεν υπάρχουν.
Βοηθούμενη, λοιπόν, από τη γεωγραφία της, η Καρδίτσα, εδώ και δεκαετίες, θεωρείται δικαίως η «ποδηλατική πρωτεύουσα» της Ελλάδας.
Σε όποιο μέρος της πόλης κι αν βρεθεί κανείς, θα δει ποδήλατα. Πολλά ποδήλατα.
Ήδη από τη δεκαετία του ’60, το ποδήλατο ήταν από τα βασικά μεταφορικά μέσα. Τα χρησιμοποιούσαν οι άνθρωποι για να πάνε στη δουλειά τους.
Τα χρησιμοποιούσαν οι μαθητές από τα κοντινά χωριά για να μετακινηθούν στα σχολεία της πόλης.
Τα ποδήλατα εκείνης της εποχής είχαν αριθμό κυκλοφορίας, τον οποίο έφεραν στο πίσω μέρος.
Διαβάστε τη συνέχεια του κειμένου στο travel.gr