Ο πληθωρισμός φαίνεται ότι ευνοεί τη Zara καθώς οι καταναλωτές φαίνεται να στρέφονται περισσότερο στη φθηνότερη «γρήγορη μόδα» λόγω της πραγματικής μείωσης των διαθέσιμων εισοδημάτων των νοικοκυριών λόγω του πληθωρισμού. Μάλιστα η εταιρεία που ολοκλήρωσε ένα σημαντικό μετασχηματισμό σβήνοντας φέτος τα 30 “κεράκια” στην ελληνική αγορά, ετοιμάζεται για το grand opening του μεγάλου καταστήματος της στον Πύργο Πειραιά 6000 τμ!
Σύμφωνα με τις οικονομικές καταστάσεις που κοινοποίησε η ΙΤΧ Ελλάς, θυγατρική του Ομίλου Inditex, υπό την ομπρέλα της οποία πλέον έχουν συγκεντρωθεί όλα τα μπραντς του Ομίλου, κατάφερε να εμφανίσει αύξηση πωλήσεων σχεδόν 35%, φθάνοντας μια ανάσα απ’ τα 615 εκατ. ευρώ, από 457,4 εκατ. ευρώ που ήταν ένα χρόνο πριν.
Βέβαια τα EBITDA μειώθηκαν στα 75,59 εκατ. ευρώ από 80,4 εκατ. ευρώ και το αποτέλεσμα προ τόκων και φόρων διαμορφώθηκε σε 29,6 εκατ. ευρώ από 31,3 εκατ. ευρώ το 2022. Τα καθαρά κέρδη στα 21,021 εκατ. ευρώ από 21,110 εκατ. ευρώ. Κάτι που μαρτυρά σταθερότητα.
Η ΙΤΧ Ελλάδος ΑΕ, υπό την ομπρέλα της οποίας έχουν τεθεί όλα τα σήματα του Ομίλου (Zara, Bershka, Pull & Bear, Oysho, Massimo Dutti κοκ) προχώρησε σε επενδύσεις ύψους 14,1 εκατ. ευρώ τόσο στα μισθωμένα όσο και στα ιδιόκτητα καταστήματα.
Όπως αναφέρεται στις οικονομικές καταστάσεις η εταιρεία «φιλοδοξεί να δημιουργήσει ευχάριστους και προσβάσιμους χώρους στους οποίους η τελευταία λέξη της τεχνολογίας επιτρέπει τη συνεχή αλληλεπίδραση με την επωνυμία από οποιαδήποτε συσκευή».
Σημειώνεται ότι στις 29/7/2022 προχώρησε στη διανομή μερίσματος 18,9 εκατ. ευρώ για τα κέρδη της χρήσης 2021.
Διαβάστε ακόμη
Το βρετανικό unfair: Η ενόχληση Μητσοτάκη, το τηλεφώνημα και οι πραγματικοί λόγοι ακύρωσης
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ