Η Amazon αυξάνει σημαντικά τις διαφημιστικές της δαπάνες στην πλατφόρμα X του Ελον Μασκ, σύμφωνα με πληροφορίες της Wall Street Journal. Αυτή η κίνηση σηματοδοτεί μια ουσιαστική αλλαγή στρατηγικής, δεδομένου ότι η εταιρεία είχε μειώσει δραστικά τις διαφημίσεις της στην πλατφόρμα πριν από περισσότερο από ένα χρόνο, όταν αρκετές άλλες εξέφρασαν ανησυχίες σχετικά με τη διάδοση ρητορικής μίσους.

Ο Άντι Τζέισι, CEO της Amazon, φέρεται να συμμετείχε στη λήψη της απόφασης, η οποία μπορεί να οδηγήσει σε σημαντικά αυξημένες επενδύσεις διαφήμισης στο X. Παράλληλα, η Apple, η οποία είχε αποσύρει πλήρως τις διαφημίσεις της από την πλατφόρμα στα τέλη του 2023, έχει ξεκινήσει πρόσφατα συζητήσεις για δοκιμαστική επιστροφή, σύμφωνα με πληροφορίες του αμερικανικού μέσου.

Οι αλλαγές αυτές αντικατοπτρίζουν μια γενικότερη τάση επανεκτίμησης από μεγάλες εταιρείες που είχαν διακόψει ή μειώσει τις διαφημίσεις τους στο X. Το μεταβαλλόμενο πολιτικό και κοινωνικό κλίμα φαίνεται να επηρεάζει τις αποφάσεις τους, ενώ ο Ελον Μασκ παραμένει υπέρμαχος της ελαστικής πολιτικής ελέγχου περιεχομένου. Παράλληλα, η ισχυρή του επιρροή στον πρόεδρο των ΗΠΑ Ντόναλντ Τραμπ και η αυξανόμενη επιρροή του στην Ουάσινγκτον καθιστούν τις σχέσεις με τον δισεκατομμυριούχο πιο κρίσιμες για τις επιχειρήσεις.

Παρότι αρκετές εταιρείες επιστρέφουν στο X, τα διαφημιστικά τους budgets παραμένουν χαμηλότερα από ό,τι πριν την εξαγορά του Twitter από τον Μασκ το 2022 για 44 δισεκατομμύρια δολάρια. Ωστόσο, η αναζωογόνηση των διαφημιστικών εσόδων θα μπορούσε να ενισχύσει τον ισολογισμό της εταιρείας σε μια κρίσιμη περίοδο.

Οι επενδυτικές τράπεζες που είχαν χρηματοδοτήσει την εξαγορά του X προσπαθούν να απαλλαγούν από το σχετικό χρέος, το οποίο πλέον πωλείται στα 90-95 σεντς ανά δολάριο, σύμφωνα με τη Wall Street Journal. Εάν η οικονομική κατάσταση της εταιρείας βελτιωθεί, η πώληση του χρέους θα γίνει ευκολότερη, ενισχύοντας περαιτέρω τη σταθερότητα της πλατφόρμας.

Με την επιστροφή μεγάλων brands στο X και την ενίσχυση των διαφημιστικών του εσόδων, ο Μασκ μπορεί να βγει ενισχυμένος τόσο οικονομικά όσο και πολιτικά, επανατοποθετώντας την πλατφόρμα του ως βασικό παίκτη στο ψηφιακό τοπίο.

Η εξαγορά του Twitter από τον Elon Musk το 2022 και η μετονομασία του σε X προκάλεσε μαζική αποχώρηση διαφημιζόμενων από την πλατφόρμα. Οι αλλαγές στις πολιτικές ελέγχου περιεχομένου και η αναταραχή στη διαχείριση προκάλεσαν ανησυχίες στις εταιρείες, με τα μεγαλύτερα διαφημιστικά γραφεία να συμβουλεύουν τους πελάτες τους να αποφύγουν το X, καθώς θεωρούσαν ότι δεν ήταν ασφαλές περιβάλλον για διαφημίσεις.

Διαβάστε ακόμη 

Νέα εργαλεία και ευκαιρίες ρύθμισης για κόκκινα δάνεια 

Uni Systems: Προσδοκίες από την αμυντική βιομηχανία – Ανοικτή σε συνέργειες 

ΔΝΤ: «Συγκράτηση» στις αυξήσεις μισθών και συντάξεων ζητά το Ταμείο 

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα