Μέχρι πρότινος η VW απέφευγε να επενδύσει στην εν λόγω αγορά, στην άλλη άκρη του Ατλαντικού, κάτι που θα αλλάξει στο εγγύς μέλλον.
Αυτό τουλάχιστον εξέφρασε ο CEO της Volkswagen, καθώς η ηλεκτροκίνηση έχει αλλάξει τα δεδομένα στις αγορές και οι Γερμανοί είναι από τους κυριότερους εκφραστές της.
“Αν θέλει η VW να γίνει κυρίαρχος στην αγορά των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, θα πρέπει να επικρατήσει στην αγορά των ΗΠΑ”, δήλωσε ο Herbert Diess, που πιστεύει πως και οι Αμερικάνοι θα πρέπει άμεσα να αλλάξουν τον τρόπο με τον οποίο αγοράζουν αυτοκίνητα.
Κύριος εκφραστής σε αυτή την προσπάθεια αναμένεται να είναι το αμιγώς ηλεκτρικό ID.Buzz που ταιριάζει στην αγορά της Αμερικής, ενώ και το ID.4 έχει πολύ καλές προοπτικές.
Εξάλλου και ένας λόγος που η παραγωγή του ID.4 -μεταξύ άλλων- λαμβάνει χώρα στο εργοστάσιο της Chattanooga στο Τενεσί, είναι η έφοδος του στην εγγύς αγορά των ΗΠΑ.
Οι Αμερικανοί πάντως γύρισαν την πλάτη στη VW πριν από αρκετά χρόνια όταν ξέσπασε το σκάνδαλο «dieselgate», με τις ανακριβείς μετρήσεις κατανάλωσης καυσίμου και εκπομπής CO2.
Οι απαιτήσεις πάντως της εποχής (για μηδενική εκπομπή CO2) κρίνουν απαραίτητη την ευρεία πώληση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων και στην Αμερική και όχι μόνο.
Η VW με τη σειρά της αποτελεί έναν από τους κορυφαίους κατασκευαστές παγκοσμίως και έχει επενδύσει πολλά δισ. στην εξέλιξη των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, σύμφωνα με το newsauto.
Έχει αφήσει πίσω της οποιαδήποτε «ανορθογραφία» και πρωτοστατεί μαζί με εταιρείες όπως η Tesla και η Mercedes-Benz στο ηλεκτρικό αύριο που πλησιάζει.
Διαβάστε ακόμα:
Πόλεμος στην Ουκρανία: Η Ρωσία υπέβαλε ειρηνευτικό σχέδιο και «περιμένει απάντηση»
Ελληνικό: Ένας νέος τρόπος ζωής ανοιχτός για όλους γίνεται πραγματικότητα
Έρχεται ηλεκτρονική πλατφόρμα για 1.000.000 ενστάσεις στο Κτηματολόγιο