search icon

business stories

Victoria’s Secret: Πώς η Gen Z την κράτησε στη ζωή

Η Victoria's Secret φαίνεται ότι έχει ένα σχέδιο να προσελκύσει τους αγοραστές της Gen Z και να αναβιώσει την επιρροή της

Η Victoria’s Secret ανέκαθεν θεωρούνταν η επιτομή της σεξουαλικότητας, της θηλυκότητας και της κοινωνικής θέσης. Αυτή η φήμη ξεθώριασε την ίδια στιγμή που η εταιρεία ακύρωσε την ετήσια επίδειξη πασαρέλας το 2019, μια εξαιρετικά δύσκολη χρονιά για την εταιρεία εσωρούχων.

Στη συνέχεια, αντιμετώπισε τον απόηχο της ευρείας κριτικής για την απουσία συμπερίληψης στην επιλογή μοντέλων, τα περιορισμένα μεγέθη ρούχων και τα τρανσφοβικά σχόλια από τον πρώην CMO της, Εντ Ράζεκ.

Οι προσπάθειες της Victoria’s Secret να ελέγξει την κατάσταση δημιούργησαν περισσότερη σύγχυση. Τα «αγγελάκια» της εξαφανίστηκαν και τη δουλειά τους έκανε ένα ντοκιμαντέρ που προωθούσε τα προϊόντα της μέσω Amazon. Κάποιοι χαρακτήρισαν αυτές τις προσπάθειες θέαμα, ενώ άλλοι έχασαν εντελώς το ενδιαφέρον τους. Οι ετήσιες καθαρές πωλήσεις της μειώθηκαν κατά 3% μεταξύ 2022 και 2023, όπως αναφέρει το Business Insider.

Η Victoria’s Secret αλλάζει σιγά-σιγά τα πράγματα φέτος, ξεπερνώντας τις τριμηνιαίες εκτιμήσεις εσόδων στο δεύτερο τρίμηνο. Τα νεύματα της μάρκας στο παρελθόν πείθουν πελάτες να επιστρέψουν στη Victoria’s Secret.

Αγκαλιάζοντας τα θετικά ενός δύσκολου παρελθόντος

Η Gen Z λατρεύει τη μόδα της παλιάς σχολής που δεν γνώρισαν ποτέ στην ακμή της. Απλώς κοιτάξτε τις μπαλαρίνες και τις μάξι φούστες που έχουν υποστηρίξει και τις επωνυμίες όπως η Coach και η Abercrombie & Fitch που έχουν αναβιώσει.

Αυτός είναι πιθανότατα ο λόγος που η Pink, η νεότερη θυγατρική της Victoria’s Secret, επαναφέρει τα λογότυπά της και τα αναδιπλούμενα κολάν, τα οποία ήταν πάντα δημοφιλή, τους τελευταίους μήνες.

Τα νοσταλγικά προϊόντα ομορφιάς έχουν επίσης γίνει δημοφιλή σε έφηβες χάρη σε δημοφιλείς αναρτήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Η Piper Sandler ονόμασε μάλιστα τη Victoria’s Secret ως την τρίτη πιο δημοφιλή μάρκα αρωμάτων στην έρευνά της Gen Z για το 2024.

Τα εσώρουχα της Victoria’s Secret επιστρέφουν σιγά σιγά στη φόρμα τους. Αυτά τα ρούχα θυμίζουν στυλ Victoria’s Secret παλιάς σχολής, αλλά είναι αρκετά μοντέρνα για να δουλέψουν με τις τάσεις της μόδας.

Η Victoria’s Secret συνδυάζει επίσης νοσταλγία και νεωτερισμό στις προσπάθειες μάρκετινγκ.

Η μάρκα έχει αγκαλιάσει δημοφιλή memes για να πουλήσει τα σχέδιά της στο Instagram και έχει δημιουργήσει αισθητικά γραφικά για να ενισχύσει την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας στο TikTok. Επίσης, επανεισάγει την ετήσια επίδειξης πασαρέλας.

Λαμβάνοντας υπόψη ότι η Morning Consult ανακήρυξε τη Victoria’s Secret την 20η ταχύτερα αναπτυσσόμενη μάρκα μεταξύ της Gen Z τον Δεκέμβριο του 2023, αυτές οι πρόσφατες προσπάθειες φαίνονται να στοχεύουν άμεσα στην ανερχόμενη βάση θαυμαστών.

Διαβάστε ακόμη

Έρευνα ΕΚΤ: Πέφτει κάτω από 2% ο πληθωρισμός στην ευρωζώνη τη διετία 2025-2026 (πίνακας)

Προχωρά σύμφωνα με το σχεδιασμό η αναδιάρθρωση του Ομίλου Intrum – Καμία επίπτωση στην Ελλάδα

CEO Amazon σε εργαζόμενους: Επιστρέψτε στο γραφείο ή παραιτηθείτε

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα

Exit mobile version