Πριν από μερικά χρόνια, ο Τζένσον Μπάτον, πρώην παγκόσμιος πρωταθλητής της Formula 1, δημιούργησε μία κοινοπραξία με τον μηχανικό και παρουσιαστή, Αντ Άνστεντ, ξεκινώντας μία μίνι αυτοκινητοβιομηχανία, τη Radford Motors.
Σκοπός τους ήταν η εταιρεία να εξειδικεύεται σε περιορισμένης παραγωγής εξατομικευμένα αυτοκίνητα, όπως η Type 62-2, που στη βάση της έχει τη Lotus Evora.
Ωστόσο, έπειτα από μόλις τρία χρόνια, η μητρική Finest Coachbuilding LLC κατέθεσε έγγραφα για κήρυξη πτώχευσης της Radford Motors. Η ανακοίνωση της τελευταίας αναφέρει, μεταξύ άλλων: «Κατά τη διαδικασία στρατηγικών αλλαγών που πραγματοποιούμε, αναμένεται να γίνουν ορισμένες μεταβάσεις στο ιδιοκτησιακό καθεστώς, ένα σημαντικό βήμα για την εξέλιξή μας».
Αυτό σημαίνει πως ίσως η Radford σωθεί μέσω νέας χρηματοδότησης, ωστόσο οι Μπάτον και Άνστεντ πιθανότατα να μην αποτελούν μέρος της συνέχειας. Όλα αυτά, ενώ πέρυσι τον Δεκέμβριο η εταιρεία πουλούσε την Type 62-2 Track Edition για κάτι λιγότερο από ένα εκατομμύριο ευρώ την κάθε μία. Μόλις 12 μονάδες κατασκευάστηκαν, ωστόσο δε γνωστοποιήθηκε ποτέ εάν πουλήθηκαν όλες. Το οποίο προφανώς και εξηγεί την ανάγκη για βιωσιμότητα αυτής της εταιρείας.
Ελπίδα των enthusiasts για εξατομικευμένα αυτοκίνητα, που συνδυάζουν χαρακτηριστικά πολλών εργοστασιακών, είναι η Radford Motors να επιβιώσει μέσω αυτής της αναδιάρθρωσης. Αν και δεν περισσεύει η αισιοδοξία…
Διαβάστε ακόμη
Υποδομές: Γιατί κάλεσε εκτάκτως στο Μαξίμου Σταϊκούρα, Σκέρτσο, Χαρδαλιά ο Κυριάκος Μητσοτάκης
Στο κυνήγι των πελατών: Τα πάνω κάτω στο μενού των Starbucks από τον νέο CEO
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα