Την ολοκλήρωση της κατασκευής του Hummer EV 2022 ανακοίνωσε η General Motors, το οποίο ανέπτυξε σε γρήγορο χρόνο με τη βοήθεια της εικονικής πραγματικότητας, μία νέα «μόδα» που αυξάνεται ολοένα και περισσότερο στους κόλπους της αυτοκινητοβιομηχανίας ακόμα και στην προπανδημιακή εποχή
Η διευθύνουσα σύμβουλος της εταιρείας, Μαίρη Μπάρα σε ανάρτηση της στο Twitter χαρακτήρισε τη διαδικασία παραγωγής του Hummer EV «ένα νέο σημείο αναφοράς στην ικανότητα της General Motors να διοχετεύει γρήγορα τα προϊόντα της στην αγορά».
Υπό κανονικές συνθήκες, ο σχεδιασμός και η παραγωγή ενός νέου μοντέλου διαρκεί από πέντε έως επτά χρόνια, χρονικό διάστημα που θα μειωθεί δραματικά, δεδομένου των νέων συνθηκών, στα 3 χρόνια. Επίσης, είναι εξίσου σημαντικό, καθώς επιτρέπει στην αυτοκινητοβιομηχανία να τροφοδοτεί περισσότερα καινούργια ή επανασχεδιασμένα οχήματα στην αγορά με χρονομετρημένο τρόπο. Κατά συνέπεια, η εκάστοτε εταιρεία θα μπορει ευκολοτερα να υπολογίζει το εύρος των κερδών της, αφού συνήθως, τα νέα μοντέλα σημαίνουν αυξημένες πωλήσεις.
Η ταχεία ανάπτυξη αυτοκινήτων είναι ένας συνδυασμός μιας νέας αρχιτεκτονικής ηλεκτρικών οχημάτων· και μια σειρά από νέες τεχνοτροπίες και εργαλεία, συμπεριλαμβανομένης της εικονικής πραγματικότητας, που επιτρέπουν στους υπαλλήλους να εργάζονται γρηγορότερα και εξ αποστάσεως.
«Η ηγεσία μας, μας προκάλεσε να φέρουμε το Hummer EV στην αγορά γρήγορα, χρησιμοποιώντας αναλυτικά εργαλεία, τη μηχανική μας με υπολογιστή και τις λιγότερο φυσικές δοκιμές οχημάτων, όπως κάναμε μέχρι τώρα», δήλωσε ο Αλ Οπενχάιμερ, επικεφαλής μηχανικός του Hummer ΕΥ. «Αυτό θα γίνει ο κανόνας για κάθε πρόγραμμα της General Motors».
Η εταιρεία ανέπτυξε ένα πρωτότυπο αθλητικό φορτηγό Hummer EV, σε περίπου 18 μήνες. Ενώ οι δοκιμές και η επικύρωση συνεχίζονται, η General Motors αναμένεται να αρχίσει να παράγει μαζικά το Hummer EV το επόμενο φθινόπωρο – περίπου δυόμισι χρόνια μετά την έναρξη των εργασιών τον Απρίλιο του 2019.
Οι συμμετέχοντες του πρότζεκτ μπόρεσαν να συνεργαστούν από το σπίτι τους χρησιμοποιώντας μια σειρά πόρων που, σε ορισμένες περιπτώσεις, τους επέτρεψαν να κάνουν αλλαγές και αποφάσεις πιο γρήγορα από το συνηθισμένο.
Αυτό περιελάμβανε σχεδόν μηχανική και σχεδίαση οχημάτων καθώς και διαδικασίες αναθεώρησης με στελέχη. Για το Hummer EV, η κύρια μέθοδος για τη «δημιουργία θέματος» και την επιλογή του εσωτερικού του οχήματος ήταν η εικονική πραγματικότητα, κυρίως πριν από την πανδημία.
Κατά την αρχική επιλογή του εσωτερικού του Hummer EV, δεν χρησιμοποιήθηκαν μοντέλα κλίμακας ή προτομές από πηλό – παραδοσιακές μέθοδοι σχεδιασμού για αυτοκινητοβιομηχανίες, αλλά χρησιμοποιήθηκαν τελικά σε συνδυασμό με τις εικονικές τεχνολογίες.
Ακόμη διπλασίασε τους παραδοσιακούς σταθμούς εργασίας για τους υπαλλήλους που εργάζονται από το σπίτι τους, ενώ αναμένεται αυτή η διαδικασία να καθιερωθεί και μετά το τέλος της πανδημίας.
Ωστόσο, ο αμερικανικός κολοσσός αρνήθηκε δημοσιεύσει το ακριβές ποσό της επένδυσης, καθώς η εταιρεία έχει ξεκινήσει ένα επενδυτικό πακέτο πολλών δισ. που ξεκίνησε το 2012 προκειμένου να αναβαθμίσει τις τεχνολογικές διαδικασίες παραγωγής της εταιρείας.
Παράλληλα, στη Ford μια εσωτερική ομάδα ψηφιακού σχεδιασμού δημιούργησε ένα ψηφιακό περιβάλλον ώστε να δημιουργήσει νέα μοντέλα με τη βοήθεια ενός υπολογιστή και να επιτρέπει εικονικές κριτικές από την ηγεσία του σχεδιασμού.
Η ίδια τεχνολογία εικονικής πραγματικότητας χρησιμοποιήθηκε σε κριτικές για προηγούμενα προγράμματα σχεδίασης της Ford, αλλά αυξήθηκε κατά τη διάρκεια της πανδημίας. Ειδικότερα στο πρόγραμμα Bronco για εκτελεστικές κριτικές και για την προσομοίωση της παραγωγικής διαδικασίας.
«Η τεχνολογία εικονικής πραγματικότητας επέτρεψε στην παγκόσμια ομάδα σχεδιασμού μας να αξιολογήσει, να αναθεωρήσει και να συζητήσει προγράμματα σχεδίασης στο ίδιο στούντιο εικονικού σχεδιασμού», δήλωσε ο Μόρει Κάλουμ, αντιπρόεδρος σχεδιασμού της Ford. «Μακροπρόθεσμα μετά την πανδημία, νομίζω ότι θα δούμε το VR στα περισσότερα νοικοκυριά σχεδιαστών καθώς η παραγωγική διαδικασία γίνεται με πιο ψηφιακά και λιγότερο φυσικά μέσα. Βλέπουμε ήδη αυτήν την ψηφιακή προοπτική από φοιτητές στον τομέα του σχεδιασμού».
Ο Ρομπ Γουίλτσαμ, επικεφαλής ανάπτυξης προϊόντων της Fiat Chrysler για τη Βόρεια Αμερική, δήλωσε ότι η εταιρεία χρησιμοποιεί προγράμματα απομακρυσμένης πρόσβασης για να συναντηθεί με διαφορετικές ομάδες καθώς και προμηθευτές κατά τη διάρκεια της παγκόσμιας κρίσης υγείας προκειμένου να προχωρήσει η νέα παραγωγική διαδικασία κατασκευής αυτοκινήτων.