Ο Κώστας Πανταζόπουλος τρέχει πολύ τα καλοκαίρια, όπως και οι περισσότεροι Μυκονιάτες εδώ και αρκετά χρόνια, δεν είναι όμως από αυτούς που «φωνάζουν» για την παρουσία τους στο νησί των ανέμων.
Εκεί που γεννήθηκε και μεγάλωσε τελειώνοντας το γυμνάσιο πριν φύγει για να συνεχίσει τις σπουδές του στην Αθήνα, αρχικά στους ηλεκτρονικούς υπολογιστές και μετά στον τομέα του τουρισμού.
Επέστρεψε στο νησί του ένα χρόνο μετά τους Ολυμπιακούς αγώνες όπου και εγκαταστάθηκε μόνιμα μπαίνοντας στο παιχνίδι αρχικά με τις κρουαζιέρες.
Πριν από οχτώ χρόνια έστησε την δική του επιχείρηση με την ονομασία MTS Group, την εποχή που άρχισε για τα καλά η μετάλλαξη του νησιού των ανέμων, οι έλληνες άρχισαν να εξαφανίζονται και οι Άραβες να κατακλύζουν τον διάσημο ξερόβραχο του Αιγαίου.
Το γκρουπ του περιλαμβάνει δύο εταιρίες
Η πρώτη είναι Μykonos VIP Services που παρέχει υψηλού επιπέδου υπηρεσίες αναλαμβάνοντας από αερομεταφορές με lear jet και ελικόπτερα-τα οποία ενοικιάζονται-μέχρι την ενοικίαση βαν ή SUV και την διαμονή των πελατών σε 5άστερα ξενοδοχεία με τα οποία συνεργάζεται και σε βίλες.
Η δεύτερη είναι η Yachting & Rib Rentals η οποία εστιάζει στην ενοικίαση ταχύπλοων ή tender σε πελάτες για ημερήσιες εκδρομές τεσσάρων ή οκτώ ωρών σε κοντινά νησιά, ενώ δίνονται και για την εξυπηρέτηση θαλαμηγών.
Είναι παντρεμένος με την Αυστραλέζα Κέλλυ Ντίμας και το νέο project για την δημιουργία μαρίνας στον Πλατύ Γιαλό που ανέλαβε τον βάζει στους δυνατούς παίχτες, σε ένα νησί όπου ο ανταγωνισμός είναι πολύ σκληρός.
Το project
Η Μykonos VIP Services του Πανταζόπουλου, έχει παραχωρήσει τα δικαιώματα του νέου εγχειρήματος της μαρίνας στον Πλατύ Γιαλό στην εταιρεία Cavo Psarou.
Η μελέτη που είχε υποβάλει στο υπουργείο Πολιτισμού αφορά την κατασκευή αγκυροβολίου χωρητικότητας 24 μεγάλων τουριστικών σκαφών αναψυχής τύπου super yacht και mega yacht, τα οποία έχουν μήκος 30-50 μέτρα και άλλα άνω των 50 μέτρων, στην ανατολική βραχώδη περιοχή του Πλατύ Γιαλού.
Η Cavo Psarou είναι εταιρεία με αντικείμενο το yachting και όπως αναφέρουν οι πληροφορίες, πέραν του Κωνσταντίνου Πανταζόπουλου, ενεργό συμμετοχή έχει και ένα από τα πολύ γνωστά ονόματα στο συγκεκριμένο χώρο.
Σημειώνεται πως το σχέδιο για την συγκεκριμένη μαρίνα υπήρχε στα σκαριά πάνω από μία πενταετία, ενώ η κατασκευή της αποσκοπούσε «στην κάλυψη των αυξημένων αναγκών ελλιμενισμού των μεγάλων τουριστικών σκαφών, τα οποία επισκέπτονται κάθε χρόνο τη Μύκονο και έχουν ανάγκη ασφαλούς πρόσδεσης στους υπήνεμους νότιους όρμους του νησιού, καθώς οι υπάρχουσες λιμενικές υποδομές βρίσκονται κυρίως στο βόρειο τμήμα και δεν επαρκούν».
Διαβάστε περισσότερα
Norwegian: Η αεροπορική εταιρεία που πέταξε πολύ κοντά στον ήλιο
Aegean: Είμαστε στο τελικό στάδιο συζητήσεων με τις ελληνικές αρχές για τη συμφωνία στήριξης
Κρουαζιέρα: 3.689 κρούσματα και 41 θάνατοι την εποχή της πανδημίας