Πριν από αρκετά χρόνια ο Γιάννης Μαρούλης συγκαταλεγόταν στους ισχυρούς εργολάβους που μοιράζονταν την «πίτα» των μεγάλων έργων. Με «όχημα» την ΑΕΓΕΚ, την οποία απέκτησε μετά την πτώχευσή της το 2007, κέρδισε συμβόλαια πολλών εκατομμυρίων κυρίως μέσα από την πολιτική των υψηλών εκπτώσεων την οποία ακολούθησε και σε αρκετές περιπτώσεις έφταναν και το 50%.
Ανάμεσα σε αυτά και το μετρό Θεσσαλονίκης, όπου επικράτησε σε κοινοπραξία με τις ιταλικές Impregilo και Seli-Ansaldo. Tούτο όμως ήταν και η αρχή της περιπέτειας, καθώς ο «εκτροχιασμός» του έργου, οδήγησε σε δικαστικές διαμάχες με την Aττικό Mετρό για αιτήματα αποζημίωσης και τελικά στη «διαδοχή» των αρχικών αναδόχων από την Άκτωρ. Στην πορεία η ΑΕΓΕΚ πτώχευσε για δεύτερη φορά στην ιστορία της.
Αντίστοιχη διαδρομή έγραψε και η δεύτερη εταιρεία του, η Ιόνιος Τεχνική, που ανέλαβε και αυτή μεγάλα έργα, όπως αυτό της Aμβρακίας Oδού, αλλά στη συνέχεια κηρύχθηκε έκπτωτη καθώς αδυνατούσε να τα ολοκληρώσει.
Το οικονομικό αδιέξοδο που ήρθε τα επόμενα χρόνια έφερε τα assets του Γ. Μαρούλη και της Ιόνιος Α.Ε. στην πλατφόρμα των ηλεκτρονικών πλειστηριασμών.
Το 2020 βγήκαν στο σφυρί το οικόπεδο και οι εγκαταστάσεις της εταιρείας στη Mάνδρα, ενώ πριν λίγες μέρες, στις 27 Απριλίου, μετά από αρκετούς άγονους πλειστηριασμούς άλλαξε χέρια ένας αγρός άρτιος και οικοδομήσιμος, 1.238 τ.μ., στη θέση «Σωρός» της κτηματικής περιφέρειας του Δήμου Αμαρουσίου.
Το συγκρότημα στο Κεφαλάρι
Την ερχόμενη Πέμπτη, 12 Μαΐου, όμως έχει προγραμματιστεί να χτυπήσει στο σφυρί για το θεωρούμενο «πετράδι του στέμματος» της τεχνικής εταιρείας. Δηλαδή, το συγκρότημα 8 πολυτελών μεζονετών στο Κεφαλάρι. Και αυτό το «ασημικό», ωστόσο, είναι φορτωμένο με χρέη, υποθήκες και κατασχέσεις, μεταξύ των οποίων και η τελευταία από την doValue που το βγάζει στον πλειστηριασμό με συνολική τιμή πρώτης προσφοράς στα 5.014.500 ευρώ.
Πρόκειται ειδικότερα για οικόπεδο άρτιο και οικοδομήσιμο, έκτασης 2.022 τ.μ., που βρίσκεται στο Κεφαλάρι μέσα στο εγκεκριμένο σχέδιο της πόλεως Κηφισιάς. Το οικόπεδο είναι διαμπερές με προσόψεις επί των οδών Κερκύρας και Ζακύνθου.
Σύμφωνα με την έκθεση εκτίμησης μέσα στο οικόπεδο έχει οικοδομηθεί ένα συγκρότημα κατοικιών 8 κατοικιών τύπου maisonnette, με 2 υπόγεια. Οι συγκεκριμένες κατοικίες ανήκουν ανά τέσσερες σε δύο κτίρια. Το ένα έχει πρόσωπο επί της οδού Ζακύνθου, ενώ το δεύτερο επί της οδού Κερκύρας. Σημειώνεται ότι λόγω της μεγάλης κλίσης του εδάφους, το Α’ υπόγειο βρίσκεται στην φυσική στάθμη του εδάφους, ενώ έχει κατασκευασθεί αυθαιρέτως σοφίτα κάτωθεν της κεραμοσκεπούς στέγης σε όλες τις κατοικίες.
Οι μεζονέτες έχουν εμβαδόν από 361,78 τ.μ. η μικρότερη έως και 430,25 τ.μ. η μεγαλύτερη.
Οι τιμές πρώτης προσφοράς, λαμβανομένων υπόψη και των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών τους (θέα, θέση κλπ) διαμορφώνονται ως εξής:
– για τη μεζονέτα των 430,25 τ.μ. στις 728.000 ευρώ,
-για τη μεζονέτα των 401,12 τ.μ. στις 617.000 ευρώ,
-για τις μεζονέτες των 361,78 τ.μ. στις 625.000 ευρώ,
-για τη μεζονέτα των 380,25 τ.μ. στις 650.000 ευρώ,
-για τη μεζονέτα των 392,84 τ.μ. στις 611.000 ευρώ,
-για τη μεζονέτα των 361,78 (σε διαφορετικό σημείο) στις 578.000 ευρώ, και
-για τη μεζονέτα των 362,64 τ.μ. στις 579.500 ευρώ.
Όπως αναφέρεται στην έκθεση εκτίμησης, από τις τιμές εκκίνησης έχουν αφαιρεθεί τα υπολογιζόμενα ποσά για τα πρόστιμα τακτοποίησης των αυθαιρεσιών, καθώς και για το κόστος αποπεράτωσης σε ορισμένες από τις μεζονέτες.
Διαβάστε ακόμα:
Πετρέλαιο: «Πάρτι» κερδών μέσα στην κρίση για τις «πέντε αδελφές»
Γιου Ζενγκάνγκ (ΟΛΠ): «Οι συνθήκες για ξένες επενδύσεις στην Ελλάδα έχουν βελτιωθεί σημαντικά»
Ζαχαράκη: Φέτος δεν θα υπερβούμε μόνο την κρίση αλλά και τις προσδοκίες για τον τουρισμό