search icon

business stories

TikTok: Πώς απογείωσε τις πωλήσεις στις φωτογραφικές μηχανές της Fujifilm

Η εταιρεία βλέπει την αξία της να ενισχύεται, καθώς οι X100 έχουν γίνει και πάλι δημοφιλείς

Κάποτε έδινε μάχη για να αυξήσει τις πωλήσεις στις φωτογραφικές μηχανές, πλέον όμως δεν προλαβαίνει να ανταποκριθεί στη ζήτηση. Ο λόγος για την ιαπωνική Fujifilm, η οποία επί σειρά ετών απομακρυνόταν όλο και περισσότερο από την προηγούμενη επιχειρηματική δραστηριότητά της, για να επικεντρωθεί στον κλάδο της υγειονομικής περίθαλψης.

Ωστόσο, πλέον η εταιρεία βλέπει την αξία της να ενισχύεται και μάλιστα κυρίως χάρη στο… TikTok, οι χρήστες του οποίου έχουν κάνει τις ψηφιακές φωτογραφικές μηχανές X100 και πάλι δημοφιλείς.

Όπως αναφέρει το Reuters, το μοντέλο X100V έχει γίνει τόσο δημοφιλές, που κατά το οικονομικό έτος που έληξε τον Μάρτιο κατέστησε το τμήμα απεικόνισης -το οποίο περιλαμβάνει και τις φωτογραφικές μηχανές- ως το πιο σημαντικό της Fujifilm.

Κι αυτό επειδή συνέβαλε στα κέρδη – ρεκόρ της εταιρείας περισσότερο από ό,τι τα άλλα τμήματα (κατά το οικονομικό 2023 αντιπροσώπευε το 37% των λειτουργικών κερδών, έναντι 27% το προηγούμενο έτος).

Όπως δήλωσε ο Yujiro Igarashi, διευθυντής του τμήματος επαγγελματικής απεικόνισης της Fujifilm, Καθώς πέρυσι η X100V εξαντλήθηκε, η εταιρεία αύξησε την παραγωγή της συγκεκριμένης μηχανής στην Κίνα, προκειμένου να διπλασιάσει τον όγκο κυκλοφορίας της VI, που κυκλοφόρησε τον Μάρτιο.

«Διαπιστώσαμε ότι οι παραγγελίες ξεπέρασαν κατά πολύ τις προβλέψεις μας», είπε ο ίδιος. «Με αυτήν την έννοια, εξεπλάγην που, αν και διπλασιάσαμε την προετοιμασία μας, αυτό δεν ήταν αρκετό». Όπως υπενθυμίζει το Reuters, η Fujifilm ιδρύθηκε πριν από 90 χρόνια και για δεκαετίες βρισκόταν σε ανταγωνισμό με την Kodak, που μεσουρανούσε στην κινηματογραφική βιομηχανία.

Το 2001 κατάφερε να την ξεπεράσει σε πωλήσεις, όμως η επιτυχία της δεν κράτησε πολύ, καθώς η κινηματογραφική βιομηχανία έχασε τη λάμψη της και οι ψηφιακές φωτογραφικές μηχανές έγιναν σύνηθες χαρακτηριστικό στα κινητά τηλέφωνα. Για να μπορέσει να επιβιώσει, η Fujifilm αξιοποίησε την τεχνογνωσία της στα χημικά φιλμ και στράφηκε στην υγειονομική περίθαλψη, στρατηγική που υιοθέτησαν επίσης οι Canon και Olympus.

Η Fujifilm δεν εγκατέλειψε τις φωτογραφικές μηχανές της, ωστόσο κατάργησε 5.000 θέσεις εργασίας στο τμήμα φιλμ και έναν χρόνο μετά μετέφερε το μεγαλύτερο μέρος της παραγωγής στην Κίνα. Πλέον οι φωτογραφικές μηχανές την έχουν ξαναφέρει στο προσκήνιο, ενώ η εταιρεία προβλέπει ότι η αύξηση των πωλήσεων στο τμήμα απεικόνισης θα επιβραδυνθεί από 14,5% στο 2,2% κατά το οικονομικό έτος 2024. Ακόμη, αναμένει λειτουργικά κέρδη μειωμένα κατά 1,9%, με τους αναλυτές να κάνουν λόγο για συντηρητικές εκτιμήσεις, στην καλύτερη περίπτωση.

Διαβάστε ακόμη

CNBC: Οκτώ χρόνια μετά το δημοψήφισμα για το Brexit η Βρετανία μπορεί να τα «ξαναβρεί» με την ΕΕ

Λονδίνο: Αποκλιμάκωση στα ενοίκια μετά το υψηλό 18%

Βενσάν Μπολορέ: Ποιος είναι ο δισεκατομμυριούχος «Γάλλος Μέρντοχ» που «ξεπλένει» την ακροδεξιά της Λεπέν

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ

Exit mobile version