search icon

business stories

The Fashion Grid: Η Ελλάδα μπορεί να ντύνει τους Ευρωπαίους καταναλωτές (pics)

Η συνέργεια τεσσάρων εταιρειών της κλωστοϋφαντουργίας για την παραγωγή ενδυμάτων διεθνών brand- Τα πλεονεκτήματα και η εξωστρέφεια των ελληνικών εταιρειών - Η ευρωπαϊκή πρωτοβουλία EU Cotton για βιώσιμη μόδα και ο ρόλος της Ελλάδας

Οι ελληνικές εταιρείες που δραστηριοποιούνται στον κλάδο της κλωστοϋφαντουργίας δεν είναι πολλές. Είναι, όμως, δυναμικές και -αρκετές από αυτές- ιδιαίτερα εξωστρεφείς.

Τέσσερις εταιρείες αποφάσισαν να κάνουν το επόμενο, σημαντικό βήμα: να ενώσουν τις δυνάμεις τους και να διεκδικήσουν το σύνολο της αλυσίδας παραγωγής ενδυμάτων εγχώριων και διεθνών brand.

Πρόκειται για τις Κλωστοϋφαντουργία Ναυπάκτου, Colora, Dmiss Textile Group και Pulse of Fashion, εταιρείες που έχουν ήδη σημαντική παρουσία στο εξωτερικό με διεθνή brand στο πελατολόγιό τους όπως η Lacoste και η Hessnatur.

To ελληνικό κλάστερ θα προσφέρει το σύνολο της παραγωγής: από την πρώτη ύλη, τα υφάσματα, το σχεδιασμό μέχρι την τελική κατασκευή

Τώρα συμπράττουν και σχημάτισαν το cluster “The Fashion Grid® powered by EUCOTTON”, μία συνέργεια που «πατάει» στο ευρωπαϊκό πρόγραμμα EU Cotton και φιλοδοξεί να καταστήσει την Ελλάδα μία από τις χώρες παραγωγής ποιοτικών και βιώσιμων ενδυμάτων.

To ελληνικό cluster The Fashion Grid θα παρουσιαστεί για πρώτη φορά στην ελληνική και διεθνή αγορά στην έκθεση μόδας Munich Fabric Start, που πραγματοποιείται στις 3 και 4 Σεπτεμβρίου στη Γερμανία.

To ελληνικό κλάστερ θα προσφέρει το σύνολο της παραγωγής: από την πρώτη ύλη, τα υφάσματα, το σχεδιασμό μέχρι την τελική κατασκευή

«Είμαστε η χώρα που παράγει σχεδόν το 85% του βαμβακιού στην Ευρώπη. Οι εταιρείες μας διαθέτουν άψογο, σύγχρονο εξοπλισμό. Διαθέτουν επίσης μακρά παράδοση και εξειδίκευση στην εφοδιαστική αλυσίδα παραγωγής μόδας: στην αειφόρο βαμβακοκαλλιέργεια, την εκκόκκιση βάμβακος και κλώση, τη βαφή νημάτων, την κατασκευή υφασμάτων, τον σχεδιασμό και την παραγωγή ενδυμάτων, ακολουθώντας αυστηρά πρότυπα και κανονισμούς ποιότητας.

Είχαμε όλα τα κομμάτια του παζλ και αποφασίσαμε να τα συνθέσουμε. Έτσι γεννήθηκε το The Fashion Grid® powered by EUCOTTON» εξήγησε στο newmoney o Γιώργος Κίτρας, υπεύθυνος Marketing & Επικοινωνίας του ομίλου Κλωστοϋφαντουργίας Ναυπάκτου.

Γιώργος Κίτρας, υπεύθυνος Marketing & Επικοινωνίας του ομίλου Κλωστοϋφαντουργίας Ναυπάκτου.

«Το The Fashion Grid διαχειρίζεται κάθε στάδιο παραγωγής, από την επιλογή ελληνικού βαμβακιού υψηλής ποιότητας και την χρήση προηγμένων τεχνικών φινιρίσματος, έως την κατασκευή υφασμάτων υψηλής ποιότητας και πολύπλοκων ενδυμάτων, εξασφαλίζοντας γρήγορη και σωστή παράδοση.

Ενώνουμε τις δυνάμεις μας μέσω μιας πρωτοποριακής πρωτοβουλίας για τα ελληνικά δεδομένα, προωθώντας την ιχνηλασιμότητα και τη διαφάνεια μέσω ενός ολοκληρωμένου, εγχώριου δικτύου παραγωγής με στόχο την άμεση τόνωση της εγχώριας παραγωγής στον τομέα του Sustainable Textile & Apparel Production και με στόχευση τα fashion brands του εξωτερικού».

Οι παραγωγοί του EU COTTON πρέπει να ακολουθούν αυστηρά πρότυπα που περιλαμβάνουν περιβαλλοντικές, κοινωνικές και οικονομικές πτυχές.

Ευρωπαϊκή εκστρατεία κατά της γρήγορης μόδας

Η ευρωπαϊκή πρωτοβουλία EU Cotton, μέσα στο πλαίσιο της οποίας αναπτύσσεται και το ελληνικό Fashion Grid®, απευθύνεται τόσο στους επαγγελματίες της μόδας, όσο και στους καταναλωτές. Προωθεί την παρασκευή ενδυμάτων με χρήση ευρωπαϊκού βαμβακιού σε συνθήκες που διασφαλίζουν βιωσιμότητα σε κάθε στάδιο: από την καλλιέργεια του βαμβακιού έως την τελική βαφή και επεξεργασία των ρούχων.

Τo cluster Fashion Grid® powered by EUCOTTON θα παρουσιαστεί για πρώτη φορά στην έκθεση μόδας Munich Fabric Start, στις 3-4/9/2024, κοντά στο περίπτερο της ευρωπαϊκής πρωτοβουλίας EU COTTON

Πρόκειται, ουσιαστικά, για μία ευρωπαϊκή εκστρατεία κατά της μάστιγας της γρήγορης μόδας (fast fashion) που πηγάζει κυρίως από την Ασία και κατακλύζει τα φυσικά και ηλεκτρονικά καταστήματα με φθηνά, κακής ποιότητας και μικρού χρόνου ζωής ρούχα.

Στην Ελλάδα παράγεται περίπου το 85% του ευρωπαϊκού βαμβακιού

Η πρωτοβουλία EU Cotton, που ξεκίνησε από Γαλλία, Γερμανία, Ιταλία και Ελλάδα και αναμένεται να επεκταθεί στη Βόρεια Ευρώπη, προσπαθεί να πείσει τα brands κατασκευής ρούχων να φέρουν μέρος ή το σύνολο της παραγωγής τους στην Ευρώπη και να βάλουν το βαμβάκι στο κέντρο των πρώτων υλών που χρησιμοποιούν.

«Το κόστος αυτών των ενδυμάτων μπορεί να είναι λίγο υψηλότερο, αλλά πρόκειται για μία επιλογή ζωής, μία επιλογή για αγορά λιγότερων και ποιοτικότερων κομματιών, που θα χρησιμοποιηθούν για πολλά χρόνια» τονίζει ο Γ. Κίτρας.

Στην Ελλάδα παράγεται περίπου το 85% του ευρωπαϊκού βαμβακιού

«Εξάλλου, το βαμβάκι δεν είναι ένα ιδιαίτερα ακριβό υλικό, που θα εκτινάξει το τελικό κόστος για τον καταναλωτή. Η προσπάθειά μας απευθύνεται σε μεσαία και μικρά brands. Στο cluster Fashion Grid® δίνουμε έμφαση στις αειφόρες μεθόδους παραγωγής του βαμβακιού, στην παγκόσμια απήχησή του με προτεραιότητα στο «ηθικό εμπόριο» και την κοινωνική ισότητα.»

Διαβάστε ακόμη:

Καλώδιο Κρήτης – Κύπρου: Πού οδηγούν οι μαραθώνιες διαπραγματεύσεις των δύο χωρών

Φρένο στις αυξήσεις ρεύματος και τον Σεπτέμβριο – Κάτω από τα €0,15 ανά κιλοβατώρα το κόστος για τα νοικοκυριά με τις επιδοτήσεις

Real-time έλεγχοι της εφορίας σε αυξήσεις κεφαλαίων και μετοχικές αλλαγές σε επιχειρήσεις

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ

Exit mobile version