Οι πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου Temu και Shein, γνωστές για τις προσιτές τιμές και τα προϊόντα, χωρίς επωνυμία, στρέφονται όλο και περισσότερο στις πωλήσεις παιχνιδιών, στοχεύοντας να διεκδικήσουν μεγαλύτερο μερίδιο από τη διεθνή αγορά παιχνιδιών, η οποία άγγιξε πωλήσεις 108,7 δισεκατομμυρίων δολαρίων το 2023, σύμφωνα με την Circana.
Η στρατηγική αυτή έρχεται σε μια περίοδο που οι Αμερικανοί και Ευρωπαίοι καταναλωτές αναζητούν μεγάλες προσφορές για την εορταστική περίοδο, ιδιαίτερα κατά τη διάρκεια της Black Friday.
Διπλάσιο μερίδιο καταναλωτών και ενισχυμένες πωλήσεις
Η Shein, που έγινε γνωστή για τα εξαιρετικά φθηνά ρούχα, βλέπει τα παιχνίδια να αποτελούν έναν από τους ταχύτερα αναπτυσσόμενους τομείς της, με διψήφια αύξηση πωλήσεων. Παράλληλα, η Temu παρατηρεί αυξημένες αναζητήσεις για παιχνίδια από πιθανούς αγοραστές, καθώς περισσότεροι καταναλωτές με ετήσιο εισόδημα κάτω από 50.000 δολάρια στρέφονται στις πλατφόρμες για οικονομικές επιλογές. Έρευνα της Kantar δείχνει ότι το ποσοστό των Αμερικανών που σχεδιάζουν να αγοράσουν δώρα μέσω Temu αυξήθηκε στο 13% από 9% πέρυσι.
Στην Ευρώπη, οι νεότεροι καταναλωτές (18-34 ετών) πρωτοστατούν στις αγορές παιχνιδιών από πλατφόρμες όπως οι Temu, Shein και AliExpress, με το 60% να δηλώνει ότι έχει αγοράσει παιχνίδια από αυτές το 2024, σύμφωνα με μελέτη της Circana.
Προκλήσεις για τις εταιρείες παιχνιδιών
Σύμφωνα με το reuters, παρά την αυξημένη δημοφιλία των Temu και Shein, οι πλατφόρμες αντιμετωπίζουν ανησυχίες για απομιμήσεις και πλαστά προϊόντα. Κατασκευαστές, όπως η Mattel και η Spin Master εκφράζουν ανησυχίες σχετικά με την ασφάλεια των προϊόντων που εμφανίζονται στις πλατφόρμες, τα οποία συχνά δεν πληρούν τα πρότυπα ποιότητας. Η MGA Entertainment, δημιουργός των L.O.L Surprise!, βρίσκεται ήδη σε διαπραγματεύσεις με τις νομικές υπηρεσίες των πλατφορμών για την καλύτερη αντιμετώπιση των απομιμήσεων, που ενδέχεται να περιλαμβάνουν επικίνδυνα εξαρτήματα για παιδιά.
Από την άλλη, οι Temu και Shein υπόσχονται αυστηρούς ελέγχους. Η Temu, για παράδειγμα, εφαρμόζει ένα προληπτικό σύστημα παρακολούθησης για την προστασία της πνευματικής ιδιοκτησίας. Ωστόσο, οι ανησυχίες παραμένουν, καθώς η χαμηλή τιμή συνεχίζει να προσελκύει καταναλωτές, με ορισμένες εταιρείες να εξετάζουν το ενδεχόμενο συνεργασίας, όπως η Popmarket.
Ο διευθύνων σύμβουλος της MGA, Ισαάκ Λάριαν, δήλωσε ότι η εταιρεία θα εξετάσει το ενδεχόμενο να πραγματοποιήσει πωλήσεις στις πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου για να προσεγγίσει περισσότερους αγοραστές. «Θέλουμε να προσεγγίσουμε (όλα τα επίπεδα) καταναλωτών, όχι μόνο τους ανθρώπους με μέσο εισόδημα», είπε.
Το μέλλον των «ψηφιακών καταστημάτων του δολαρίου»
Οι πλατφόρμες Temu και Shein έχουν ήδη καθιερωθεί ως «ψηφιακά καταστήματα του δολαρίου» στην Αμερική και την Ευρώπη. Η στρατηγική τους για προσέλκυση χαμηλού εισοδηματικού προφίλ αγοραστών φαίνεται να αποδίδει, δημιουργώντας μια νέα πραγματικότητα στο ηλεκτρονικό εμπόριο παιχνιδιών. Ωστόσο, το μέλλον των πωλήσεων θα εξαρτηθεί από το πώς θα αντιμετωπίσουν τα ζητήματα απομιμήσεων και αν θα καταφέρουν να πείσουν τους μεγάλους κατασκευαστές να εμπιστευτούν τα προϊόντα τους στις πλατφόρμες τους,
Διαβάστε ακόμη
Η Θεσσαλονίκη αλλάζει πρόσωπο: Τα μεγάλα projects (pics)
Δημόσιο κατά ιδιωτών για τους δασικούς χάρτες
Ν.Γ. ΚΑΛΛΙΚΟΥΝΗΣ Α.Ε.: 174 χρόνια αδιάκοπης «μεθυστικής» πορείας (pics)
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα