Η επανεκκίνηση της εγχώριας «τουριστικής βιομηχανίας» συμπαρασύρει σε πιο ταχείς ρυθμούς ανάπτυξης όσους κλάδους και επιχειρήσεις συνδέονται μαζί της.
Κανόνας από τον οποίο δεν θα μπορούσαν να εξαιρεθούν όσα brands φέρνουν στο μυαλό εικόνες από μια όμορφη ελληνική παραλία… Τις ευκαιρίες αξιοποιεί ιδανικά η εταιρεία που ίδρυσαν δυο γνωστές Ελληνίδες επιχειρηματίες, η Μελίνα Πίσπα και η Έλλη Ρούντου.
Η Sun of a Beach παράγει και εμπορεύεται ελληνικής ραφής ποιοτικά και καινοτόμα είδη θαλάσσης, κυρίως πετσέτες κατασκευασμένες από premium βαμβάκι, τσάντες, μαγιό, αξεσουάρ κ.α. και τα τελευταία δυο τουλάχιστον χρόνια έχει μπει ενεργά στον κλάδο του Hospitality με διαρκή άνοδο και πολλές συνεργασίες.
Ήδη, όπως αναφέρει στο newmoney η κ. Πίσπα, μέσα σε έναν χρόνο από το 2021 οι πωλήσεις του ελληνικού beach brand έχουν σημειώσει αύξηση της τάξης του 150% και μάλιστα συμπεριλαμβάνει στο track record του κάποια από τα καλύτερα ξενοδοχεία, resorts ή τουριστικά θέρετρα όπως είναι τα:
Four Seasons Athens, Costa Navarino, Grace Hotel, Nikki Beach Porto Heli, The Rooster, Hotel Grande Bretagne, Domes Noruz, Cretan Malia Park, Semiramis, White Coast, Parocks, Armenaki Santorini, ενώ, στο πελατολόγιό της συμπεριλαμβάνονται ιδιοκτήτες yachts, beach clubs & villas.
Υπενθυμίζεται, ότι η εταιρεία πουλάει τα προϊόντα της σε 100+ σημεία στην Ελλάδα, τα εξάγει σε περισσότερες από 20 χώρες και ετοιμάζει μεγαλύτερο άνοιγμα στην γερμανική αγορά, όπου αυτά γίνονται ανάρπαστα.
Πρόσφατα μάλιστα η Sun of a Beach εγκαινίασε και το κατάστημα της στο διεθνές αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος.
Με την συμμετοχή 210.000 παικτών
Τις προηγούμενες ημέρες καταγράφηκε στο ενεργητικό της Sun of a Beach μια χρυσή βράβευση στα Effie Awards Hellas 2022, τα βραβεία που αναγνωρίζουν παγκοσμίως τις πιο αποτελεσματικές καμπάνιες marketing και επικοινωνίας.
Η καμπάνια Ti Nisi ‘Se Si την οποία εμπνεύστηκε και υλοποίησε η Cambo Agency έγινε viral σε λίγα μόλις 24ωρα από το λανσάρισμά της. Πάνω από 210.000 παίκτες συμμετείχαν στην πρωτότυπη καμπάνια, εντός κι εκτός συνόρων, οδηγώντας το διεθνές κοινό στο …ελληνικό καλοκαίρι, εν μέσω της πανδημίας του COVID-19, εξηγεί η Μελίνα Πίσπα.
«Το Ti Nisi ‘Se Si κατάφερε να αυξήσει σημαντικά τις πωλήσεις του brand και να το συνδέσει ακόμα περισσότερο με το ελληνικό καλοκαίρι που είναι και αναπόσπαστο κομμάτι του DNA της μάρκας.
Το σημαντικό είναι ότι ένα local brand το οποίο κατασκευάζεται εξ ολοκλήρου στην Ελλάδα, και προάγει τις αξίες του ελληνικού καλοκαιριού κατάφερε με μηδενικό media budget να αποσπάσει Gold Effie στην κατηγορία Business Achievement – Low Budget και να διακριθεί ανάμεσα σε εταιρείες μεγαθήρια όπως η ΙΚΕΑ, οι Coca Cola, Nestle, Praktiker, Prokter and Gamble κ.α.», σχολιάζει η συνιδρύτρια της Sun of a Beach και προσθέτει: «Ο επιμένων νικά!»,
Το 2016 η εταιρεία ήταν νικήτρια των Stelios Awards for Young Entrepreneurs in Greece που διοργανώνει το ίδρυμα του sir Στέλιου Χατζηιωάννου, κορυφαίου θεσμού για τη νεανική επιχειρηματικότητα.
Διαβάστε ακόμη:
Politico: Έφτασε η ώρα της αλήθειας για τον Μάριο Ντράγκι – Θα παραμείνει πρωθυπουργός;
Υπό εξέταση το νέο master plan της ΟΛΠ ΑΕ
Μείωση της χρήσης φυσικού αερίου κατά 15% προβλέπει το έκτακτο σχέδιο της Κομισιόν