Εδώ και πολλά χρόνια υπήρχε έντονη φημολογία γύρω από το πόσο ήθελε το VW Group την Alfa Romeo και πόσο κοντά είχε φτάσει στον στόχο του. Κάτι που όπως φαίνεται δεν θα γίνει ποτέ, καθώς η ιταλική εταιρία διανύει μια νέα εποχή κάτω από την ομπρέλα του ομίλου Stellantis.
Όπως φαίνεται όμως στο VW Group θα πρέπει να είναι ιδιαίτερα ευχαριστημένοι από την Cupra που θα μπορούσε μελλοντικά να αναδειχθεί ως ένα ισχυρό σπορ σήμα όπως είναι η Alfa Romeo.
Μάλιστα, οι πωλήσεις της Cupra αυξάνονται με ραγδαίους ρυθμούς, μιας και το 2021 έφτασαν τις 79.300 μονάδες και το 2022 αναμένεται να διπλασιαστούν. Προσέξτε, πρόκειται για μία εντυπωσιακή επίδοση εν μέσω της πρωτόγνωρης πανδημίας του κορωνοϊού.
Λογικό θα πείτε, αφού η γκάμα ξεκίνησε με ένα- δύο μοντέλα (Leon/ Leon Sportstourer, Ateca), πλέον τα έχει διπλασιάσει (Formentor, Born) και στην επόμενη διετία αναμένεται να προστεθεί το Tavascan, ένα SUV στο μέγεθος του Audi Q3 και ενδεχομένως ένα ακόμη μικρότερο σπορ ηλεκτρικό. Δίχως να αγνοούμε το κύρος που αποκτά η Cupra από τη racing εμπλοκή της.
Σύμφωνοι. Το σήμα της Cupra δεν έχει το ένδοξο παρελθόν της Alfa Romeo, αφού μιλάμε για ένα που μπορεί να ιδρύθηκε το 1985 για τις σπορ εκδόσεις των Seat αλλά πρακτικά ανεξαρτητοποιήθηκε μόλις πριν από τέσσερα χρόνια.
H Cupra, σύμφωνα με το newsauto, δεν έχει καν την ιστορία της Seat που μετρά πάνω από 70 χρόνια. Ωστόσο, η τελευταία καλείται να αντιμετωπίσει ξανά μεγάλα προβλήματα και δεν αφορά μόνο στην έλλειψη των Cupra εκδόσεων από την γκάμα της.
Είναι η γενικότερη ατονία που υπάρχει γύρω από την αύρα της Seat που σε έναν μεγάλο βαθμό έρχεται να επισκιάσει και η Cupra. Και σε αντίθεση με τη δυναμική που γνωρίζει η τελευταία, οι πωλήσεις της Seat περιορίστηκαν στις 391.200 αυτοκίνητα το 2021, με πτώση -2% σε σχέση με το 2020.
«Η Cupra έχει προτεραιότητα στο Seat Group», δήλωσε στο auto-motor-und sport ο Wayne Griffiths, ο CEΟ του ισπανικού γκρουπ. Την απόφαση του Βρετανού στηρίζει φυσικά και το Wolfsburg, η έδρα του VW Group.
«Τα φιλόδοξα πλάνα ηλεκτροκίνησης της Volkswagen στην Ισπανία δεν έχουν καμία σχέση με την παραδοσιακή μάρκα Seat», είχε πει ο νυν CEO του VW Group, o Herbert Diess. Και ίσως αυτό να λέει ακόμη περισσότερα για τον δρόμο που έχει να διανύσει η Seat στα επόμενα χρόνια, ο οποίος θα στενεύει ακόμη περισσότερο για να δοθεί χώρος στην Cupra.
Διαβάστε περισσότερα
Από την Αστυπάλαια στην κορυφή της Google – Το success story δύο Ελληνίδων
ΔΕΠΑ Εμπορίας: Περιθώριο ενός μηνός για την απαίτηση της Gazprom να πληρωθεί σε ρούβλια
Νέο πακέτο στήριξης ενάντια στην ακρίβεια – Όλα τα μέτρα που εξετάζονται