Της Στεφανίας Σούκη
Tην περαιτέρω επέκτασή της σε έναν από τους πιο δημοφιλείς ελληνικούς προορισμούς δρομολογεί ο όμιλος της Marriott, η οποία ετοιμάζεται να ανοίξει από την άνοιξη του 2019 το νέο της ξενοδοχείο με το πολυτελές εμπορικό σήμα Autograph Collection.
Για το νέο ξενοδοχείο AEGON μάλιστα, ο όμιλος προχωρά σε συνεργασία με την εταιρεία SWOT | Hospitality Management Company, η οποία πιστοποιείται από τη Marriott International, ως εταιρεία διαχείρισης για το νέο ξενοδοχείο AEGON, όπως θα λέγεται η νέα μονάδα της Μυκόνου που θα ξεκινήσει τη λειτουργία του στο νησί το Μάιο του 2019. Το νέο ξενοδοχείο βρίσκεται στην περιοχή Καλό Λιβάδι, θα περιλαμβάνει σύμφωνα με πληροφορίες, 76 δωμάτια και ήδη βρίσκονται σε πλήρη εξέλιξη οι εργασίες κατασκευής. Οι ίδιες πληροφορίες αναφέρουν ότι η νέα μονάδα ανήκει σε fund του εξωτερικού με τη συμμετοχή και ελληνικών κεφαλαίων. Από την πλευρά της SWOT, της γνωστής εταιρείας ανάπτυξης και προώθησης τουριστικών επιχειρήσεων, o διευθύνων σύμβουλος κ. Γιώργος Κωνσταντινίδης, δηλώνει ότι «είναι μεγάλη τιμή για την εταιρεία να απολαμβάνει την εμπιστοσύνη της κορυφαίας ξενοδοχειακής εταιρείας του κόσμου, στο πλαίσιο της στρατηγικής της για ενίσχυση των δραστηριοτήτων της μέσω στρατηγικών συνεργασιών και οργανικής ανάπτυξης».
Σημειώνεται εδώ ότι ο ξενοδοχειακός κολοσσός της Marriott, ο οποίος συνολικά στο διεθνές χαρτοφυλάκιό του περιλαμβάνει 30 διαφορετικά brands φιλοξενίας, έχει ήδη παρουσία στο νησί της Μυκόνου, με το πολυτελές brand The Luxury Collection, στο πολυτελές Santa Marina.
Οσον αφορά ειδικά το brand της Autograph έχει ξεκινήσει στη χώρα μας από το 2015 μέσα από τη συνεργασία με την Ledra Hotels and Villas, της οικογένειας Σπανού στην Κρήτη στα δύο ξενοδοχεία, το Domes Noruz Chania και το Domes of Elounda. Ένα ακόμη Autograph θα λειτουργήσει και στην Αθήνα, στο κτίριο στη συμβολή των οδών Ακαδημίας και Ομήρου 19, σε ιδιοκτησίας του Ναυτικού Απομαχικού Ταμείου, το οποίο έχει μισθωθεί από την εταιρεία Υasbek Hotel Establishment.
Στο εξωτερικό, το δίκτυο Autograph Collection Hotels ξεκίνησε τον Ιανουάριο του 2010, ως ένα μοναδικό επιχειρηματικό εγχείρημα, και αποτελεί το πλέον δυναμικό επεκτεινόμενο brand του ομίλου Μarriott. Mε σύνθημα ”We are a collection of brands….not a branded collection of hotels”, έχει περιλάβει ήδη περισσότερα από 80 ξενοδοχεία στις Ηνωμένες Πολιτείες, την Ευρώπη, την Ασία, τη Μέση Ανατολή, την Καραϊβική και τη Νότια Αμερική. Λόγω της αυξανόμενης ζήτησης, η Marriott σχεδιάζει την περαιτέρω επέκταση της αλυσίδας σε όλο τον κόσμο και ειδικότερα στις Ηνωμένες Πολιτείες, την Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή / Αφρική και την Κεντρική Αμερική, με στόχο στο τέλος του 2015 να φτάσει τα 100 ξενοδοχεία.