Η αεροδυναμική σήραγγα στο ερευνητικό και τεχνικό κέντρο της Stellantis στη Βόρεια Αμερική, είναι το «σταυροδρόμι» όπου οι προγραμματιστές προϊόντων και τα δημιουργικά όνειρα των σχεδιαστών συγκλίνουν για να συνδυάσουν την οπτική αισθητική, με την πραγματική λειτουργία για τη βελτιστοποίηση του αεροδυναμικού συντελεστή των αυτοκινήτων.
Με τη Stellantis να βρίσκεται στα πρώτα στάδια μιας «αντεπίθεσης» στην παραγωγή ηλεκτρικών αυτοκινήτων στη Βόρεια Αμερική, το καινοτόμο αυτό τούνελ είναι το κλειδί για τη μεγιστοποίηση της αυτονομίας, σε μια χρονική στιγμή που η παράμετρος αυτή καθορίζει την τελική απόφαση του υποψήφιου πελάτη.
Η αυτοκινητοβιομηχανία επένδυσε 29,5 εκατομμύρια δολάρια για την αναβάθμιση της εγκατάστασης στο Auburn Hills, Mich., με τεχνολογία κινούμενου επιπέδου εδάφους που μπορεί να μετρήσει και να μειώσει την αντίσταση ροής αέρα από τροχούς και ελαστικά, η οποία μπορεί να αντιπροσωπεύει έως και 10% της συνολικής αεροδυναμικής αντίστασης στον πραγματικό κόσμο.
Η μείωση της αντίστασης είναι κρίσιμη για την αύξηση της αυτονομίας των EV. «Η βελτίωση της αεροδυναμικής είναι ένα ταξίδι που δεν τελειώνει», δήλωσε ο Mark Champine, επικεφαλής των τεχνικών κέντρων μηχανικής της Βόρειας Αμερικής, για τον όμιλο Stellantis.
Η προσθήκη του κινούμενου επιπέδου εδάφους «προσομοιώνει τα ταξίδια στον πραγματικό κόσμο, ενώ επιτρέπει στα δοκιμαστικά οχήματα να παραμένουν στατικά», αναφέρει η αυτοκινητοβιομηχανία.
Αυτή η προσομοίωση, επιτρέπει πιο ακριβείς δοκιμές και αεροδυναμικές βελτιώσεις. «Όπως κάθε καλό ταξίδι, βοηθά να έχεις τα σωστά εργαλεία», είπε ο Champine, πριν από την αποκάλυψη της τεχνολογίας, η οποία έγινε στις 22 Οκτωβρίου.
Διαβάστε ακόμη
Ρεύμα: Φθηνότερο το πράσινο τιμολόγιο του Νοεμβρίου
Αμερικανικές εκλογές: Η Ευρωπαϊκή Ενωση προετοιμάζεται για μια δύσκολη τετραετία
Μητσοτάκης: Ο μέσος μισθός στην Ελλάδα θα είναι πάνω από 1.500 ευρώ το 2027 (vid)
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα