search icon

business stories

Στέλιος Χατζηιωάννου: Το easyEspa και τα 14 ελληνικά brands  

Η πλατφόρμα που βοηθά ιδιώτες και μικρές επιχειρήσεις να αξιοποιήσουν τις επιδοτήσεις. Τι ανέφερε στο newmoney o ο ελληνοκύπριος billionaire για το νέο εγχείρημα. Τα μυστικά των 3 νεαρών επιχειρηματιών που βράβευσε

Το ένα deal ακολουθεί το άλλο για τo επιχειρηματικό οικοσύστημα του οποίου ηγείται ο Στέλιος Χατζηιωάννου.

Η Ελλάδα διατηρείται πάντα στην πρώτη γραμμή του ενδιαφέροντος του δημιουργού της easy family of brands, από το 1994 και τη «γέννηση» τότε της επιτυχημένης low cost αεροπορικής εταιρείας easyJet και επί 30 συναπτά έτη.

Στο περιθώριο της χθεσινής τελετής απονομής των βραβείων στους 3 νικητές των 15ων Stelios Awards for Young Entrepreneurs in Greece το newmoney είχε την ευκαιρία να συνομιλήσει με τον Eλληνοκύπριο δισεκατομμυριούχο.

Στο επίκεντρο βρέθηκαν οι επιχειρηματικές προσπάθειες των νεαρών Ελλήνων businessmen, αλλά και τα 14 easy brands – εταιρείες που δραστηριοποιούνται από Ελλάδα και Κύπρο με τοπικούς επιχειρηματίες, όπως τουλάχιστον εμφανίσθηκαν σε σχετική λίστα (easyFerry.com, easyEspa.eu, easyDom.gr, easyGreece.tours, easyStudies.io, easyHemp.gr, easyBoat.com, easyCasa.gr, easyCinema.gr, easyWoo.com, easyDigital.tech, easyCruise.com, easyPetbath.gr, easyTravel.tech).

Η «ομάδα» εμπλουτίζεται διαρκώς τα τελευταία χρόνια και απέκτησε πριν από λίγες μόλις ημέρες δυο νέα μέλη με ιδιαίτερα επίκαιρο χαρακτήρα, τα easyEspa και easyDom.

Το πρώτο είναι ότι… λέει το όνομά του. Μια πλατφόρμα η οποία προσφέρει ουσιαστική πρόσβαση σε επιδοτήσεις έως και 95% από προγράμματα ΕΣΠΑ για πολλές χιλιάδες νοικοκυριά και μικρές επιχειρήσεις, για πλήρη ενεργειακή αναβάθμιση οικιών ή εγκαταστάσεων και εξοικονόμηση ενέργειας, μα όχι μόνο.

«Δεν ήταν δική μου η αρχική ιδέα. Το αντίθετο. Βρήκα μια επιχείρηση που μου άρεσε και σκεφτήκαμε να κάνουμε ένα Joint Venture. Να συνεργαστούμε. Ο Γιώργος χρειαζόταν ένα brand και είναι κάτι πολύ φρέσκο…», ανέφερε ο κ.Χατζηιωάννου όταν ρωτήθηκε σχετικά με τη νέα έμπνευση.

Ο επιχειρηματίας Γιώργος Παρασχάκης (φωτο κάτω), ακριβώς δίπλα του, αποκάλυψε μάλιστα ότι δέχθηκε 30 αιτήσεις μέσα σε 48 ώρες, με το site να είναι στον «αέρα» από την περασμένη μόλις Πέμπτη.

«Είναι άνθρωποι οι οποίοι ενδιαφέρονται να χρησιμοποιήσουν τα ΕΣΠΑ για να βελτιώσουν την ενεργειακή απόδοση του σπιτιού τους. Υπάρχει μεγάλη ανάγκη αξιοποίησης αυτών των πόρων στην Ελλάδα.», πρόσθεσε ο sir Stelios, ενώ ο κ.Παρασχάκης διευκρίνησε ότι το νέο project απευθύνεται σε ιδιώτες, αλλά και μικρές επιχειρήσεις.

Η διάθεση δομικών υλικών αποτέλεσε την αρχή της προσπάθειας του συγκεκριμένου επιχειρηματία και όπως εξήγησε ο κ.Χατζηιωάννου, η ιδέα του ήταν ότι θα μπορούσε να αυξήσει τις πωλήσεις εφόσον εξασφαλιζόταν για τους πελάτες χρηματοδότηση μέσω ενός… εύκολου ΕΣΠΑ. Η συνάντησή τους έφερε τη συμφωνία συνεργασίας και το νέο easy brand «είναι εδώ»…

Η easyEspa αναλαμβάνει ένα ρόλο μεσάζοντα, παρέχοντας δωρεάν την συμπλήρωση του φακέλου (συγκέντρωση εγγράφων και δικαιολογητικών) και την υποβολή της αίτησης για τη χορήγηση του ΕΣΠΑ.

Η αμοιβή της προβλέπεται από τα ίδια τα προγράμματα και εφόσον εγκριθεί μια αίτηση και λάβει ο πελάτης την επιδότηση, πληρώνεται και ο λεγόμενος σύμβουλος έργου.

«Το βλέμμα και στον τουρισμό»

«Διαθέτουμε μεγάλη εμπειρία και μια πάρα πολύ καλή ομάδα, αποτελούμενη από πολιτικούς μηχανικούς, οικονομολόγους, νομικό τμήμα, ειδικότερα μετά και από την στήριξη του κυρίου Χατζηιωάννου και τον ευχαριστώ. Δημιουργήσαμε μαζί το νέο brand easyEspa.eu.

Το σκεφτήκαμε από κοινού, κάναμε ένα brainstorming. Του άρεσε το concept και όπως κάποτε η easyJet έδωσε την ευκαιρία στον κόσμο να κάνει ταξίδια με πολύ οικονομικότερο τρόπο, έτσι και τώρα πίστεψε ότι αυτά τα κεφάλαια μπορούν να γίνουν προσβάσιμα σε πολλούς.», σχολίασε ο Γιώργος Παρασχάκης, η εταιρεία του οποίου δραστηριοποιείται στον κλάδο από το 2018 και πρόσθεσε ότι εκτός από το εξοικονομώ βγαίνουν και άλλα προγράμματα για μικρές τουριστικές επιχειρήσεις, για κατασκευή ενοικιαζόμενων καταλυμάτων και μικρών ξενοδοχείων, κλιματιστικά, ηλιακούς συλλέκτες, αλλαγή κουφωμάτων, για αντλίες θερμότητας, για φωτοβολταϊκά για νοικοκυριά και αγρότες τομέα που θεωρεί ως «την επόμενη μεγάλη αγορά που έρχεται για την Ελλάδα» κ.λπ.

«Γιατί πείσθηκα ότι είναι easy business. Μετατρέπεις ένα σημαντικό έξοδο ύψους 30-40.000 ευρώ χρηματοδοτημένο σε ένα πολύ μικρό ποσό και παράλληλα υπάρχει και δυνατότητα δανείου, για να καλυφθεί ακόμα και όλο το ποσό.», ήταν μια άλλη αποστροφή των λόγων του Στέλιου Χατζηιωάννου.

Η νεοσύστατη easyEspa.eu θα αναλάβει την εξυπηρέτηση πελατών από όλη την Ελλάδα και την Κύπρο. Ανοίγει μάλιστα και δεύτερο γραφείο μετά από αυτό της Θεσσαλονίκης και στην Αθήνα για να υπάρχει και φυσική παρουσία πέρα από τη λειτουργία της ηλεκτρονικής πλατφόρμας.

Οι πληροφορίες ότι πιθανότατα θα ανακοινωθεί από τον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη στη ΔΕΘ νέα επιδότηση ενεργειακής αναβάθμισης κατοικιών έως 95% για ευάλωτα νοικοκυριά διατηρεί σε ετοιμότητα τους συντελεστές του νέου εγχειρήματος της easyGroup στην Ελλάδα.

Σύμφωνα με τον κ.Παρασχάκη, η εταιρεία του δεν είναι απλά μια συμβουλευτική, αλλά και μια τεχνική και εμπορική επιχείρηση με προσωπικό 12 ατόμων και αρκετούς εξωτερικούς συνεργάτες.

Οικονομικός της στόχος να τριπλασιάσει τον τζίρο του 2023 από 1 εκατ. ευρώ σε 3 εκατ. ευρώ και να αυξήσει κατακόρυφα τα κέρδη της (από 150.000 ευρώ), σε μια καλή συγκυρία που αναμένεται να αποφέρει υψηλή απορροφητικότητα στα κονδύλια του ΕΣΠΑ.

Καταλήγοντας, αποκάλυψε ότι έχει κατατεθεί μια αίτηση για κατασκευή νέων καταλυμάτων από τον Μάρτιο για την περιοχή της Χαλκιδικής και ο πελάτης περιμένει την έγκριση της επιδότησης.

Η αρχική του εταιρεία, easyDom.gr αφορά και το εμπορικό κομμάτι (πώληση δομικών υλικών, ηλιακοί θερμοσίφωνες, κλιματιστικά, κουφώματα, αντλίες θερμότητας) και ο ίδιος προσδοκά ότι θα καταστεί πιο ανταγωνιστική με το brand easy, με κοινή διαχείριση και παραχώρηση ποσοστών επί του κύκλου εργασιών της στην easyGroup, χωρίς μεταβολή της μετοχικής της σύνθεσης.

Επιχειρηματίες με προοπτικές

Νωρίτερα, ο Sir Στέλιος Χατζηιωάννου βράβευσε τους Νέους Επιχειρηματίες στην εκδήλωση του Stelios Foundation Conference Hall, διπλασιάζοντας το συνολικό έπαθλο στις 200.000 ευρώ:

Τρεις επιχειρήσεις με πολλές προοπτικές, καθώς στην πρώτη περίπτωση μέσα σε 5 χρόνια η κα Αλεξανδρή και η ομάδα των συνεργατών της κατάφεραν να γράψουν και να δημοσιεύσουν πάνω από 8.000 άρθρα, να κυκλοφορήσουν 10 βιβλία best sellers, να δημιουργήσουν on line βιβλιοπωλείο, να ανοίξουν φυσικό κατάστημα στην Κυψέλη, να εκδώσουν 7 τεύχη ενός συνδρομητικού τριμηνιαίου περιοδικού γνώσεων κ.ά. Μια προσπάθεια που ξεκίνησε ως χόμπι από το Facebook και έφτασε να έχει ένα κοινό πάνω από 700.000 άτομα και απήχηση σε 7+ εκατ. ανθρώπους το μήνα.

Από την πλευρά του, ο κ. Χατζηδάκης με το AfterSalesPro προσφέρει μια ολοκληρωμένη software λύση (SaaS) για τη δημιουργία και διαχείριση αποστολών μέσω όλων των γνωστών εταιρειών ταχυμεταφορών που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα ή παγκοσμίως, αποκτώντας πρωταγωνιστικό ρόλο στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Πέτυχε τη διασύνδεση περισσότερων από 50 εταιρειών ταχυμεταφορών, διατηρεί πάνω από 700 e-shops στην πλατφόρμα του και έχει διαχειριστεί 4 εκατ. αποστολές.

Ο κ. Αγγελόπουλος, πρώην τερματοφύλακας, με το διαδικτυακό του κατάστημα προσφέρει υψηλής ποιότητας εξοπλισμό για τερματοφύλακες, με έμφαση στα γάντια και καινοτόμα προϊόντα και καταφέρνει να ελέγχει ένα μερίδιο 13%-15% στην αντίστοιχη αγορά της Ελλάδας (με εν δυνάμει πελάτες 10.000 τερματοφύλακες) με ανταγωνιστές ισχυρότατες πολυεθνικές εταιρείες κατασκευής αθλητικού υλικού όπως οι Adidas, Nike κ.ά. και παρουσία στο εξωτερικό σε Ιταλία, Ρουμανία, Γερμανία.

Διαβάστε ακόμη

«Καίνε» και πάλι οι τιμές στο ρεύμα – Φλερτάρει με τα €1000 η χονδρική τιμή τις βραδινές ώρες

ΣΕΚΑΠ: Πώς οι Ιάπωνες της JTI την έχουν εξελίξει σε κερδοφόρα εξωστρεφή εταιρεία 

AEGEAN: Προσβλέπει σε τριπλό όφελος από τη στρατηγική συμφωνία με τη VOLOTEA

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ

Exit mobile version