Η ήττα από τον εκπληκτικό Νόβακ Τζόκοβιτς στον τελικό του Australian Open δεν πτοεί τον Στέφανο Τσιτσιπά.
Ο Έλληνας σταρ των κορτ δεν κατάφερε να κάνει πραγματικότητα το όνειρο της κατάκτησης ενός τίτλου σε Grand Slam απέναντι στον κατά 11-12 χρόνια μεγαλύτερο του σε ηλικία αντίπαλό του, αλλά το μέλλον του ανήκει.
Για δεύτερη φορά σε τελικό ενός κορυφαίου τουρνουά εναντίον του Νόλε, δεν μπόρεσε να φύγει νικητής από το τερέν, όμως οι εμφανίσεις του πείθουν ο δρόμος μπροστά είναι γι’ αυτόν ανοικτός.
Η συμμετοχή του στον τελικό του πρώτου Glam Slam για το 2023 τον έφερε από την θέση νο 4, στο νο 3 της παγκόσμιας κατάταξης και οι επόμενοι μήνες αποκτούν τεράστιο ενδιαφέρον.
Η δόξα και το χρήμα πάνε μαζί για τον Στέφανο Τσιτσιπά, όπως είναι φυσικό για αθλητές του δικού του επιπέδου.
Κάθε χρονιά ο Έλληνας «πρίγκιπας» του τένις (κάτοχος ήδη 9 τίτλων) προσθέτει μερικά εκατομμύρια στον λογαριασμό του από τα χρηματικά έπαθλα που κερδίζει στους αγώνες του.
Το «κοντέρ» του έγραφε 23.655.204 δολ. πριν μπει στο κορτ για την μεγάλη «μάχη» με τον Σέρβο σούπερ σταρ ως συνολικό ποσό από Prize Money στα 7 χρόνια της καριέρας του μέχρι και 16/1/2023 (έγινε επαγγελματίας το 2016).
Τις 523.575 δολ. είχε κερδίσει από την αρχή του έτους μέχρι τα μέσα Ιανουαρίου, ωστόσο ο πήχης ανέβηκε μετά από τη πορεία του στο Australian Open για τον πρώτο μήνα του 2023, που επιφυλάσσει πολλές ακόμα προκλήσεις για τον ίδιο.
Από την Αυστραλία ο Τσιτσιπάς αναχώρησε με ένα επιπλέον χρηματικό έπαθλο ύψους άνω του 1 εκατ. δολ. (1.091.496 δολ.) στις αποσκευές του, έναντι ενός περίπου διπλάσιου ποσού για τον Νόβακ Τζόκοβιτς και συνεχίζει.
Το ενδιαφέρον των χορηγών αυξάνεται παράλληλα για τον Τσιτσιπά, θα γίνεται μεγαλύτερο ειδικότερα όσο θα πλησιάσει το τέλος για ορισμένους άλλους (πλην του βετεράνου πλέον Ρότζερ Φέντερερ) από τους σταρ της λεγόμενης «παλιάς φρουράς» του τένις και τα νέα deals προφανώς αποτελούν θέμα χρόνου για εκείνον.
Στο προσωπικό portfolio του φιγουράρουν κάποια από τα πιο «βαριά» brands της αγοράς των σπορ, η γερμανική βιομηχανία ειδών αθλητικής ένδυσης και υπόδησης Adidas, η αμερικανική εταιρεία Wilson με παράδοση δεκαετιών στις ρακέτες, ο ελβετικός οίκος κατασκευής πολυτελών ρολογιών Rolex, μα όχι μόνο.
Στο πλαίσιο της συνεργασίας τους μάλιστα η Adidas δημιούργησε ένα σνίκερ με το όνομα του, το πρόσωπο του τυπωμένο επάνω στο παπούτσι και την ελληνική σημαία.
Γαλανόλευκη ρακέτα με την υπογραφή του Στέφανου έχει κατασκευάσει και η Wilson.
Η Red Bull, το γνωστό brand των energy drinks και η Comlux, ελβετικός όμιλος με ηγετική θέση στις VIP αεροπορικές υπηρεσίες και τις Business Aviation έχουν προστεθεί επίσης στην «ομάδα» των επίσημων sponsors του 24χρονου Έλληνα πρωταθλητή.
Ο Τσιτσιπάς έχει αποτελέσει κεντρικό πρόσωπο σε διαφημιστικές καμπάνιες της ελληνικής βιομηχανίας ζυμαρικών Μέλισσα-Κίκιζας και του αποσμητικού Rexona (Unilever), ενώ λίγο παλαιότερα του πιστώθηκε αντίστοιχη συμφωνία με την New Balance.
Ξένα media υπολογίζουν, ανεπίσημα, ότι τα συνολικά μικτά έσοδα του Έλληνα «Μπιορν Μποργκ» από χρηματικά έπαθλα, χορηγούς και εμπορικές συμφωνίες υπερβαίνουν, ως τώρα, τα 30 εκατ. δολ.
Ο Στέφανος Τσιτσιπάς θεωρείται λάτρης των ηλεκτρικών αυτοκινήτων μάρκας Tesla και είναι κάτοχος από το 2019 ενός Model 3, το οποίο έχει βαφτίσει «Ιούλιο» (Julius) από το όνομα της μητέρας του.
Τα αμύθητα έσοδα του Νόλε
Από την πλευρά του ο Νόβακ Τζόκοβιτς κατέκτησε τον 22ο major τίτλο του στο πρώτο Grand Slam της χρονιάς, «σκαρφάλωσε» πάλι στο νο 1 της παγκόσμιας κατάταξης του τένις και θα εισπράξει κοντά στα 2 εκατ. δολ. από τη νέα του επιτυχία στην Αυστραλία.
Προηγουμένως, σε βάθος μιας 20ετίας στα 35 προς 36 του έτη ο Σέρβος μετρούσε άλλους 92 τίτλους (+1 από το Australian Open) στο ενεργητικό του και χρηματικά έπαθλα συνολικής αξίας 164.786.653 δολ., χωρίς να υπολογίζονται τα έσοδα του από τους χορηγούς και τις business του.
Η καθαρή αξία του χαρτοφυλακίου του εκτιμάται πάνω από τα 220 εκατ. δολ.
Βασικοί σπόνσορες του Νόλε είναι οι Lacoste, Head, Asics, Hublot, Waterdrop, Raiffeisen Bank, σύμφωνα με την επίσημη ιστοσελίδα του, μετά το «θέμα» που είχε προκύψει με την Peugeot.
Διαβάστε ακόμη:
Ταξίδι – σταθμός Μητσοτάκη για επενδυτική επανεκκίνηση «made in Japan»