Με ζημιές που αυξάνονται εδώ και χρόνια, μια αποτυχημένη συγχώνευση και πιο απαιτητικούς ταξιδιώτες, η χαμηλού κόστους αεροπορική εταιρεία Spirit Airlines αναγκάστηκε να κηρύξει πτώχευση.

Το επιχειρηματικό μοντέλο της Spirit, που στηρίζεται στις πολύ χαμηλές τιμές εισιτηρίων και τις έξτρα χρεώσεις για τα πάντα (από την επιλογή θέσης έως τη χειραποσκευή στην καμπίνα), σημείωσε αρχικά μεγάλη επιτυχία με τους πελάτες που αναζητούσαν ευκαιρίες, επιτρέποντας στην αεροπορική να αναπτυχθεί για πάνω από μία δεκαετία.

Ωστόσο, το μοντέλο των φθηνών εισιτηρίων και των έξτρα χρεώσεων αντιγράφηκε από μεγαλύτερες αεροπορικές, όπως η Delta, η American και η United.

Κατά τη διάρκεια της πανδημίας, η Spirit αντιμετώπισε δυσκολίες, καθώς τα κόστη εκτινάχθηκαν για ολόκληρο τον κλάδο. Αλλά και μετά την άρση των ταξιδιωτικών περιορισμών, η αεροπορική είδε τους Αμερικανούς να προτιμούν τα εκτός συνόρων ταξίδια, την ώρα που το δικό της δίκτυο είναι κυρίως εθνικό.

Τη Δευτέρα, η Spirit έγινε η πρώτη μεγάλη αμερικανική αεροπορική εταιρεία που χρεοκόπησε, από την στάση της πληρωμών της American Airlines, πριν από 13 χρόνια.

Η αεροπορική έχει κλείσει συμφωνία με τους ομολογιούχους της, στην οποία περιλαμβάνεται χρηματοδότηση 300 εκατ. δολαρίων που θα την βοηθήσει να συνεχίσει να λειτουργεί όσο βρίσκεται σε διαδικασία χρεοκοπίας. Στόχος της εταιρείας είναι να βγει από το καθεστώς αυτό το πρώτο τρίμηνο του επόμενου έτους.

Έως τότε, διαβεβαιώνει ότι θα συνεχίσει να λειτουργεί κανονικά και καλεί τους ταξιδιώτες να κάνουν τις κρατήσεις τους για την εορταστική περίοδο που πλησιάζει.

Διαβάστε ακόμη

Goldman Sachs: Χαμηλές οι προοπτικές για τις ευρωπαϊκές μετοχές το 2025

JP Morgan: Πώς σχεδιάζει ο Τραμπ την πολιτική του για τους δασμούς

Εμπορεύματα: Oι προβλέψεις για τις τιμές και 5 γραφήματα – κλειδιά (πίνακες)

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα