search icon

business stories

Σμαράγδα Αλεξανδρή (ΠΟΛΥ ΚΟΥΛ): Οι ψηφιακές business και η στήριξη του sir Στέλιου

Το επιδραστικό δίκτυο εκπαιδευτικών κοινοτήτων που κέρδισε το βραβείο των 100.000 ευρώ, με απήχηση σε 7 εκατ. άτομα μηναίως - Τα 10 best sellers, το on line βιβλιοπωλείο, τα άλλα project

Μια φιλόδοξη επιχειρηματική ιδέα με φόντο το πεδίο της γνώσης κατέκτησε το πρώτο από τα φετινά βραβεία που έχει θεσμοθετήσει εδώ και πολλά χρόνια ο Στέλιος Χατζηιωάννου.

Η Σμαράγδα Αλεξανδρή, δημιουργός του ΠΟΛΥ ΚΟΥΛ (https://poli.cool/), ενός επιδραστικού δικτύου εκπαιδευτικών κοινοτήτων και η ομάδα της κέρδισαν πέρα από το χρηματικό έπαθλο των 100.000 ευρώ στα 15α Stelios Awards for Young Entrepreneurs in Greece και την ψήφο εμπιστοσύνης του ελληνοκύπριου δισεκατομμυριούχου, ο οποίος ανέφερε στο περιθώριο της σχετικής εκδήλωσης ότι πιστεύει πολύ στο συγκεκριμένο εγχείρημα.

«Τι είναι το ΠΟΛΥ ΚΟΥΛ; Ένα δίκτυο εκπαιδευτικών κοινοτήτων σε όλες τις πλατφόρμες, Facebook, Instagram, Tik Tok, παντού.
Ερευνούμε ένα ευρύ φάσμα πηγών και ποστάρουμε καθημερινά πολλές πληροφορίες για τον κόσμο. Θέλουμε να ωθήσουμε όσο περισσότερους ανθρώπους γίνεται να βρούν ξανά τον παιδικό τους ενθουσιασμό και την περιέργειά τους. Η ανταπόκριση προς αυτό που κάνουμε θεωρείται μεγάλη από όλες τις ηλικίες. Η προσπάθεια ξεκίνησε πριν από 5 χρόνια, από μια σελίδα στο Facebook και τώρα μιλάμε για ένα δίκτυο αποτελούμενο από 10 περίπου κοινότητες σε όλο το ελληνικό ίντερνετ, που ξεπερνά σε απήχηση τα 7 εκατ. άτομα το μήνα και σε followers πάνω από τους 700.000. Δεν σταματάμε όμως εκεί…», λέει στο newmoney η Σμαράγδα Αλεξανδρή.

Ένα πολλά υποσχόμενο, σύνθετο project στον τομέα της ενημέρωσης και της ψυχαγωγίας, από μια ομάδα η οποία κατάφερε σε αυτό το διάστημα, ανάμεσα σε άλλα, να γράψει και να δημοσιεύσει πάνω από 8.000 άρθρα, να κυκλοφορήσει 10 βιβλία γνώσεων best sellers, να «χτίσει» το δικό της on line βιβλιοπωλείο αποκλειστικά με non-fiction βιβλία, να ανοίξει φυσικό κατάστημα στην Κυψέλη, να εκδώσει 7 τεύχη ενός συνδρομητικού τριμηνιαίου περιοδικού γνώσεων κ.ά.

«Εμείς ασχολούμαστε πολύ συγκεκριμένα μόνο με την Ελλάδα. Την επικοινωνία της πληροφορίας την κάνουμε με έναν τρόπο που εξοικονομεί χρόνο σε κάποιον ο οποίος θέλει να μάθει καινούργια πράγματα.
Άρχισα με την πρώτη σελίδα από μικρή ηλικία, 23-24 ετών και σήμερα όλη η ομάδα μας, 15 ατόμων, είναι οριακά έως 30 χρονών. Τα σχέδια μας, το δικό μου όνειρο, είναι να «βομβαρδίσουμε» το ελληνικό διαδίκτυο με πληροφορίες για τον κόσμο, για να βοηθήσουμε να βελτιωθούν σε ένα σύντομο χρονικό διάστημα οι γενικές γνώσεις του μέσου ανθρώπου στην Ελλάδα.

Όλοι παραδέχονται ότι τα πάντα ξεκινούν από την παιδεία, αλλά τελικά στην πραγματικότητα δεν γίνονται πολλά πάνω σε αυτό…», τονίζει η κα Αλεξανδρή και προσθέτει:

«Στους στόχους μας είναι, αυτό που «ζει» στο ίντερνετ, να εξαπλωθεί και στον φυσικό περιβάλλον, να διοργανώσουμε δηλαδή συναντήσεις, περισσότερα events, quiz nights, εκδρομές κ.ά. Θέλουμε να πάμε σε δυο κατευθύνσεις: η μια είναι απόκτηση εμπειριών και η άλλη τα ψηφιακά προϊόντα. Μέχρι στιγμής ότι χρήματα βγάζουμε προέρχονται πουλώντας βιβλία γνώσεων, από το συνδρομητικό μας περιοδικό, το επιτραπέζιο γνώσεων που έχουμε δημιουργήσει και επιθυμία μας είναι να πειραματιστούμε και με ψηφιακά μέσα. Έπρεπε να φτιάξουμε έναν μηχανισμό που θα μας έφερνε κάποια έσοδα.

Δημιουργούμε περιεχόμενο που αρέσει πρώτα και σε μάς και «χτίζουμε» κοινότητες. Το ενδιαφέρον στην περίπτωση της δικής μας επιχείρησης είναι ότι δεν ξεκινήσαμε με ένα προϊόν και να βρούμε μετά τον κόσμο, αλλά… ανάποδα. Βρήκαμε πρώτα τον κόσμο, ποστάροντας δωρεάν περιεχόμενο. Κι από εκεί και πέρα η ιδιαιτερότητα είναι ότι έχουμε τη δυνατότητα να επιλέξουμε όποιο προϊόν θέλουμε. Έχεις «χτίσει» μια κοινότητα, ένα κοινό που δεν κάνει απλά ένα like, αλλά ακολουθεί, συμμετέχει, του αρέσει αυτό που συμβαίνει, το στηρίζει και στη θέση του προϊόντος μπορεί να μπει οτιδήποτε. Αυτό μας προσφέρει μεγάλη αυτοπεποίθηση για τη συνέχεια.».

Η Σμαράγδα Αλεξανδρή εξηγεί ότι υπάρχουν πολλές ακόμα ιδέες στο τραπέζι με βασικό κριτήριο για την αξιοποίησή τους να αποβούν βιώσιμες επιχειρηματικά, ενώ δεν αποκλείει μια πιθανή συνεργασία με το οικοσύστημα της easy family of brands:

«Είναι ακόμα κάτι εύπλαστο σε μορφή επιχείρησης. Αν δοθεί στο μέλλον μια καλή ευκαιρία να πετύχουμε μαζί με τον sir Στέλιο ένα θετικό impact για τον κόσμο, να σκεφτούμε μια ιδέα που μπορεί να χρηματοδοτηθεί και να την υλοποιήσουμε, μετά χαράς.».

Οι σπουδές της στη μουσική βιομηχανία,την βοήθησαν να αποκτήσει πολύτιμες γνώσεις πάνω στις business και στις αρχές του μάρκετινγκ, αν και δεν κρύβει ότι στην εφηβεία της ήθελε να γίνει ροκ σταρ, καθώς γράφει τραγούδια, τραγουδάει, αλλά κάνει και ενορχηστρώσεις.

Αφήνει ανοικτό το ενδεχόμενο να λανσαριστεί το project και σε άλλες γλώσσες μελλοντικά, με πρώτη προτεραιότητα την ωρίμανσή του στην ελληνική version και καταλήγει:
«Απευθύνεται στο ελληνικό κοινό, διότι στα αγγλικά υπάρχουν πολλά κανάλια που μπορείς να βρεις ό,τι πληροφορία θέλεις εκλαϊκευμένα, εύκολα, διασκεδαστικά. Στα ελληνικά δεν υπάρχει ανάλογη πρόσβαση στην πληροφορία. Αν δεν μιλάς αγγλικά δέχεσαι ένα μικρό ποσοστό της πληροφορίας.».

Διαβάστε ακόμη  

Μητσοτάκης: Η στρατηγική χάραξη με ορίζοντα τις εκλογές του 2027 στη συνέντευξη Τύπου της ΔΕΘ

«Πακέτο ΔΕΘ» για ακίνητα και ΙΧ: Σε ποιες περιοχές «παγώνουν» τα νέα Airbnb – Η διπλάσια έκπτωση στον ΕΝΦΙΑ 

ΔΕΘ: 3Χ3 νέα μέτρα για ελεύθερους επαγγελματίες, αγρότες και ΕΣΥ

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ

Exit mobile version