search icon

business stories

Skroutz: Το Last Mile και η συνεργασία με 9.500 καταστήματα

Ο μετασχηματισμός και η ανάπτυξη του e commerce με 200 νέες προσλήψεις το 2021 - Η προτίμηση των εργαζομένων της στο υβριδικό μοντέλο εργασίας - Τι έδειξε η εσωτερική έρευνα, τι αναφέρει στο newmoney η Διευθύντρια Ανθρώπινου Δυναμικού της εταιρίας

Η επόμενη μέρα έχει αρχίσει για την Skroutz μετά από τις δυο εξαγορές που έκανε τους προηγούμενους μήνες, κυρίως αυτήν της SendX, τον Νοέμβριο, αλλά νωρίτερα, τον περσινό Απρίλιο και ενός σημαντικού ποσοστού της EveryPay, η οποία δραστηριοποιείται στην παροχή σύγχρονων συστημάτων ηλεκτρονικών πληρωμών.

Η Skroutz αναδιοργανώνεται σε όλα τα επίπεδα και πλέον από μια πλατφόρμα αναζήτησης/ σύγκρισης τιμών και αγορών, μετασχηματίζεται σε ένα πιο ολοκληρωμένο μοντέλο για το ηλεκτρονικό εμπόριο: η στρατηγική επένδυση με την εξαγορά κατά 100% της εταιρίας Myjobnow Delivery (SendX) της επιτρέπει να αναπτύξει το «κομμάτι» των ταχυμεταφορών, «χτίζοντας» το δικό της δίκτυο διανομέων για την κάλυψη του «last mile», δηλαδή ως την παράδοση των παραγγελιών στους καταναλωτές.

Η SendX έχει, ήδη, μετονομαστεί σε Skroutz Last Mile και είναι πια πλήρως ενσωματωμένη στην αλυσίδα της Skroutz, που ενισχύει -για τις ανάγκες αυτής της νέας της εποχής- όλες της τις δομές με νέο προσωπικό, σύμφωνα με όσα αναφέρουν πηγές της εταιρίας στο newmoney.

Μέσα στο 2021 αναμένονται άλλες 200 προσλήψεις, σε συνέχεια των 179 του 2020, ενώ, σε λίγες ημέρες οι εργαζόμενοι στην Skroutz θα φθάσουν συνολικά τους 500, αριθμός ο οποίος θα αυξηθεί σταδιακά κι άλλο μέσα στην τρέχουσα χρονιά.

Η άλλη παράμετρος είναι ότι από τα 9.500 καταστήματα που συνεργάζεται η Skroutz, τα 5.500 περίπου δεν διαθέτουν e-shop. Σε αυτήν τη φάση, η υπηρεσία last mile της εταιρείας εξυπηρετεί τους καταναλωτές στην Αττική οι οποίοι κάνουν τις αγορές τους μέσω του marketplace της.

Η ίδια, λειτουργεί ως πυλώνας ανάπτυξης του e-commerce στην ελληνική αγορά, με πολλές προοπτικές επέκτασης των υπηρεσιών της στην χώρα…

Η Skroutz ετοιμάζεται, επίσης, να ρίξει στη «μάχη» και μια συνδρομητική υπηρεσία με δωρεάν μεταφορικά στις παραγγελίες που πραγματοποιούνται από το «καλάθι αγορών» της ιστοσελίδας, με περιορισμούς ως προς την ελάχιστη αξία και το μέγιστο βάρος των προϊόντων.

 

Ο εκ των συνιδρυτών της, Γιώργος Αυγουστίδης, έδωσε το στίγμα της νέας Skroutz σε πάνελ του Οικονομικού Φόρουμ των Δελφών, προβλέποντας ότι το e-commerce θα εξακολουθήσει να ανεβαίνει –και όχι μόνο τώρα, λόγω των προβλημάτων που προκαλεί η υγειονομική κρίση στην αγορά- όπως και ότι τα προσεχή χρόνια θα υιοθετηθεί από τις επιχειρήσεις ένα υβριδικό μοντέλο εργασίας.

«Η πανδημία δημιούργησε δυσκολίες και προβλήματα και στο δικό μας οικοσύστημα, διότι έπρεπε να μπορούμε να διαχειρισθούμε έναν μεγάλο όγκο παραγγελιών. Μας έδωσε ένα καλό μάθημα, να προσπαθήσουμε να δημιουργήσουμε καλύτερες διαδικασίες, για να καταφέρουμε να ανταποκριθούμε σε αυτόν και στο μέλλον», τόνισε χαρακτηριστικά μεταξύ άλλων.

Το 70% υπέρ του υβριδικού μοντέλου εργασίας

Η ανθρωποκεντρική φιλοσοφία της Skroutz («Το πολυτιμότερο asset της θεωρούνται οι άνθρωποι της, που θέλουμε να τους βλέπουμε χαρούμενους, άρα και πιο παραγωγικούς», ήταν η χαρακτηριστική φράση του κ. Αυγουστίδη) αποδεικνύεται και από το γεγονός ότι δίνει ιδιαίτερη βαρύτητα στις απόψεις των εργαζομένων της.
Αναγνωρίζεται ως μια από τις πρώτες εταιρείες που καθιέρωσε την 100% τηλεργασία από τις πρώτες ημέρες του Μαρτίου 2020 και μάλιστα όλες οι προσλήψεις αυτής της δύσκολης –λόγω κορωνοϊού- περιόδου έγιναν 100% απομακρυσμένα, με τους νέους υπαλλήλους να εντάσσονται εξαιρετικά ομαλά στις νέες τους ομάδες.
Το 51% των εργαζομένων δήλωσε ότι η τηλεργασία δεν επηρέασε την ικανότητα τους να εργάζονται ως μέλη της ομάδας και το 70% ότι επιθυμούν να συνεχίσουν να εργάζονται σε ένα υβριδικό μοντέλο φυσικής παρουσίας και τηλεργασίας.
Επιπλέον, η Skroutz διενήργησε, για ακόμα μια χρονιά, την έρευνα ικανοποίησης εργαζομένων «Skroutz happiness survey».
Η εργασιακή ικανοποίηση βάσει του δείκτη NPS (Net Promoter Score- δείκτης μέτρησης ικανοποίησης) άγγιξε το 72/100.

Άλλα ενδιαφέροντα στοιχεία που προκύπτουν από αυτήν είναι:

«Διαχειριστήκαμε αποτελεσματικά τη νέα δυναμική»

«Το 2020 ήταν μια χρονιά εξαιρετικά απαιτητική η οποία άλλαξε πολλά. Στη Skroutz καταφέραμε να διαχειριστούμε αποτελεσματικά την δυναμική που δημιουργήθηκε στο ηλεκτρονικό εμπόριο και την παράλληλη ανάπτυξη της εταιρείας. Μπορέσαμε να εντάξουμε ομαλά πάνω από 170 νέα μέλη της ομάδας μας, ενώ ταυτόχρονα βρισκόταν σε τηλεργασία το 100% της εταιρίας από την αρχή της έξαρσης της πανδημίας τον Μάρτιο του 2020 μέχρι ακόμα και σήμερα», δηλώνει στο newmoney η Διευθύντρια Ανθρώπινου Δυναμικού (Head of People Operations) της εταιρίας Ρόζα Ταπίνη και προσθέτει:

«Το ανθρώπινο δυναμικό της εταιρίας διαχειρίστηκε αυτή την αλλαγή με απαράμιλλο τρόπο κάτι που αποδεικνύεται και από την έρευνα ικανοποίησης εργαζομένων, και τους ευχαριστούμε για αυτό. Η εταιρική μας κουλτούρα, οι αρχές του Skroutz και το εργασιακό περιβάλλον αποτελούν στοιχεία για τα οποία οι Skroutzers είναι υπερήφανοι. Πιστεύουν σε αυτό που κάνουν και στη συμβολή τους στην επίτευξη του οράματος της εταιρίας και αυτό μας κάνει όλους πιο δυνατούς».

Διαβάστε ακόμα:

Μπιλ Γκέιτς: Η διπλή ζωή του «σεμνού και ταπεινού» μεγιστάνα – Αποκαλύψεις που «καίνε»

ΟΠΕΚΑ – επιδόματα: Έρχεται μπαράζ πληρωμών – Η τελική ημερομηνία για τις πληρωμές

Voucher 200 ευρώ: Έρχεται ο δεύτερος κύκλος με αλλαγές στους δικαιούχους

Exit mobile version