Η αγορά στην οποία στρέφονται πρόσφατα από τη Mercedes, θα σας κάνει να… τρίβετε τα μάτια σας.
Αλλά ας ξεκινήσουμε από τα βασικά…
Μία από τις κυριότερες αγορές σε απόλυτους αριθμούς είναι αυτή της Ινδίας. Γνωστό επίσης είναι ότι η συγκεκριμένη αγορά φημίζεται για τα αμέτρητα αυτοκίνητα πόλης με εξαιρετικά χαμηλό κόστος αγοράς. Ενδεικτικά, μπορούμε να αναφέρουμε ότι μόλις το 1% των πωλήσεων αντιπροσωπεύει το σύνολο των πωλήσεων στην αγορά της Ινδίας.
Το νόμισμα όμως έχει δύο όψεις και οι Γερμανοί εντόπισαν μία ραγδαία αύξηση στο ποσοστό νεόπλουτων Ινδών τo τελευταίο διάστημα. Μέσα στο 2021 τα νοικοκυριά με καθαρό εισόδημα πάνω από ένα εκατ. δολάρια ανέβηκε κατά 11%, και εκτιμάται ότι μέχρι το 2025 ο αριθμός αυτός θα έχει ξεπεράσει το 30%.
Οι νέοι επιχειρηματίες και οι μισθωτοί με υψηλή αμοιβή είναι το target group της Mercedes-Benz, η οποία τρέφει ιδιαίτερης εκτίμησης στην Ινδία. Μεγάλο ποσοστό νεαρών Ινδών θέλει να ανεβάσει το status του με μία νέα Mercedes, ένα Rolex ή μία τσάντα Louis Vitton.
Ταυτόχρονα, η γερμανική φίρμα βλέπει τον μέσο όρο του αγοραστικού κοινού της να πέφτει κοντά στα 40 έτη, ενώ αξίζει να προσθέσουμε ότι ήδη 4.000 παραγγελίες βρίσκονται σε αναμονή στην Ινδία.
Η έλλειψη στους ημιαγωγούς δηλαδή, σύμφωνα με το Newsauto, αποτελεί το μοναδικό εμπόδιο για τη μεγάλη εκτόξευση στην αγορά της Ινδίας, κάτι που βέβαια εκτιμάται πως θα λυθεί μέσα στο 2024.
Η Mercedes-Benz ωστόσο συνεχίζει να καταλαμβάνει το 40% στο σύνολο των πωλήσεων premium αυτοκινήτων και το μέλλον της πλάι στους νεόπλουτους Ινδούς φαντάζει λαμπρό.
Διαβάστε ακόμη:
Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν – Κομισιόν: Έρχονται νέες κυρώσεις για ρωσικές τράπεζες και πετρέλαιο
Η Σερένα Γουίλιαμς κυνηγά το ρεκόρ όλων των εποχών: 24 τίτλοι single Grand Slam
«Φρενάρει» η αγορά ακινήτων, όχι όμως και οι τιμές (πίνακες)