Εντυπωσιακές οικονομικές επιδόσεις παρουσίασε για το 2019 η Eurolife FFΗ με την λειτουργική κερδοφορία να αυξάνεται 60% και την παραγωγή ασφαλίστρων να φθάνει τα 508 εκατ. ευρώ (+17%), σύμφωνα με τα στοιχεία που παρουσίασε σήμερα σε ενημερωτική εκδήλωση ο Πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ασφαλιστικής, κ. Αλ. Σαρρηγεωργίου. Κάτι, που όπως επισήμανε ο ίδιος, έθεσε τα θεμέλια για μία σθεναρή αντιμετώπιση των μεγάλων προκλήσεων της φετινής χρονιάς λόγω του Covid19.
Συγκεκριμένα ο Όμιλος, που συνέχισε πέρυσι να ξεδιπλώνει το στρατηγικό του πλάνο, σημείωσε 34,2 εκατ. ευρώ λειτουργικά κέρδη προ φόρων και 134,74 εκατ. ευρώ συνολικά κέρδη προ φόρων, διατηρώντας έτσι την ηγετική του θέση σε κερδοφορία στον ασφαλιστικό κλάδο.
«Η αναπτυξιακή πορεία μας επιβεβαιώνεται από τα πολύ ενθαρρυντικά αποτελέσματα του 2019», σχολίασε ο κ. Σαρρηγεωργίου, συμπληρώνοντας: «ήταν μια χρονιά σημαντικών επενδύσεων και κομβικών στρατηγικών επιλογών που εδραίωσαν την αξιοπιστία μας, την οποία χτίζουμε με συνέπεια και όραμα, τόσο με τους πελάτες όσο και με τους συνεργάτες μας. Ταυτόχρονα, αναπτύξαμε πολλές δράσεις για την κοινωνία και τους ανθρώπους, μέσα από το πρόγραμμά μας εταιρικής κοινωνικής ευθύνης, υποστηρίζοντας το έργο κορυφαίων οργανισμών της χώρας. Στόχος μας είναι να συνεχίσουμε και φέτος με την ίδια δυναμική. Το 2020 είναι μια χρονιά ανανέωσης για εμάς, καθώς έχουμε, πλέον, λανσάρει τη νέα μας εταιρική ταυτότητα και μια πιο φρέσκια, αισιόδοξη και σύγχρονη εικόνα. Μέσα σε μια παγκόσμια συγκυρία που θέτει νέα δεδομένα, επιδίωξή μας είναι να γινόμαστε καλύτεροι, ώστε να ανταποκρινόμαστε με ακόμα μεγαλύτερη φροντίδα στις ανάγκες των ανθρώπων που μας εμπιστεύονται».
Ο ίδιος περιέγραψε την νέα διαμορφωθείσα κατάσταση εν μέσω COVID-19, σχολιάζοντας πως οι ενέργειες ήταν άμεσες σε επίπεδο εσωτερικών εργασιών, με ψηφιακά εργαλεία τόσο για τους συνεργάτες όσο και για τους πελάτες. Εξέφρασε δε την εκτίμηση του πως η ασφαλιστική αγορά μπορεί να παίξει μεγαλύτερο ρόλο στις καλύψεις με νέα προϊόντα τα οποία δημιουργούνται γύρω απ’ την πανδημία.
«Με κριτήριο την ασφάλεια του προσωπικού του, εφάρμοσε με αμεσότητα σύστημα εργασίας από το σπίτι, διασφαλίζοντας την απρόσκοπτη λειτουργία του. Παράλληλα, έθεσε τα ψηφιακά εργαλεία του ως τα κύρια μέσα επικοινωνίας και συναλλαγής με τους πελάτες και τους συνεργάτες του, διευκολύνοντας την εξυπηρέτησή τους», σημείωσε.
Ερωτηθείς δε για το ενδεχόμενο εξαγοράς εταιρείας ο κ. Σαρρηγεωργίου δήλωσε πως το ενδιαφέρον της εταιρείας για την ελληνική αγορά είναι δεδομένο, ωστόσο τέτοιου είδους κινήσεις χρειάζονται χρόνο και προσεχτικά βήματα.
«Φέτος η Eurolife FFH συμπληρώνει 20 χρόνια ζωής και με την Fairfax Financial Holdings Limited, ως βασικό μέτοχο ατενίζουμε με αισιοδοξία τι μέλλον», επεσήμανε ο κ. Σαρρηγεωργίου.
Επιδόσεις
Σε ο,τι αφορά το 2019, ο Όμιλος Eurolife FFH έδωσε προτεραιότητα το 2019 σε επενδύσεις για την ανάπτυξη και εφαρμογή νέων ψηφιακών εργαλείων και υποδομών, καθώς και σε συνεχή αναπροσαρμογή και αναβάθμιση των προσφερόμενων προϊόντων και υπηρεσιών του. Το αποτέλεσμα των ενεργειών αυτών αποτυπώνεται στην υψηλή παραγωγή, με εγγεγραμμένα ασφάλιστρα ύψους €508 εκατ. (αύξηση 17% σε σχέση με το 2018), και στη σημαντική αύξηση του δείκτη Ισοδύναμων Ετησιοποιημένων Ασφαλίστρων (APE), ύψους 15%.
Το 2019 χαρακτηρίστηκε, επίσης, από αύξηση στο σύνολο ενεργητικού, το οποίο ανήλθε στα 3,3 δισ. ευρώ, ενώ τα ίδια κεφάλαια άγγιξαν τα 720 εκατ. ευρώ. Σε υψηλά επίπεδα κινήθηκαν και τα μερίδια αγοράς (11% σε επίπεδο Group) και συγκεκριμένα 19% στις Ασφάλειες Ζωής και 3,4% στις Γενικές Ασφάλειες.
Ο Όμιλος κατέβαλε το 2019 280 εκατ. ευρώ συνολικά σε αποζημιώσεις, οι οποίες αφορούσαν αθροιστικά ασφαλιστικές αποζημιώσεις ζωής και γενικών ασφαλίσεων, καθώς και πληρωμές ασφαλισμάτων λήξης και αξιών εξαγοράς ασφαλιστηρίων ζωής δημιουργίας κεφαλαίου, σε Ελλάδα και Ρουμανία.
Ο όμιλος κατά την περασμένη χρονιά δαπάνησε 2,6 εκατ. ευρώ για την υλοποίηση και αναβάθμιση μίας σειράς ψηφιακών υπηρεσιών:
*Πρόσθεσε νέες δυνατότητες στο Eurolife Partners, το ήδη ευέλικτο και αποτελεσματικό portal για τους συνεργάτες του.
*Έθεσε σε λειτουργία ένα καινοτόμο σύστημα Customer Relationship Management (CRM), σε συνεργασία με την κορυφαία εταιρεία τεχνολογίας Salesforce.
*Λάνσαρε το EurolifeConnect, ένα online εργαλείο μέσω του οποίου οι πελάτες του έχουν πλήρη εικόνα των ασφαλιστηρίων συμβολαίων τους.
Ανάπτυξη δικτύου και προσλήψεις
Η ανάπτυξη και η εξέλιξη του δικτύου συνεργατών του είναι βασική προτεραιότητα για τον Όμιλο Eurolife FFH, γι’ αυτό και δίνει ιδιαίτερη αξία σε δραστηριότητες για την εκπαίδευση και την κατάρτισή του. Συνολικά, μέσα στο 2019, πραγματοποιήθηκαν 314 εκπαιδευτικές συναντήσεις, με περισσότερες από 1.200 ώρες εκπαίδευσης, για όλα τα συνεργαζόμενα δίκτυα, και περισσότερους από 7.000 συμμετέχοντες.
Επίσης κατά την περυσινή χρονιά το ανθρώπινο δυναμικό του ομίλου ενισχύθηκε περαιτέρω κατά 5% έναντι του 2018, με προσλήψεις νέων ταλαντούχων στελεχών, από διαφορετικούς κλάδους και ειδικότητες, ενώ οι εκπαιδευτικές δραστηριότητες για την κατάρτισή των ανθρώπων του οργανισμού ξεπέρασαν τις 4.000 ώρες.
Το 2019, ο Όμιλος Eurolife FFH ανακοίνωσε ένα πανελλαδικής εμβέλειας πρόγραμμα εταιρικής κοινωνικής ευθύνης, μέσω του οποίου κάνει πραγματικότητα τη δέσμευσή του να επιστρέφει μέρος της κερδοφορίας του στην κοινωνία κάθε χρόνο. Στο πλαίσιο αυτό, συνεργάζεται με κορυφαίους οργανισμούς της χώρας, για την από κοινού υλοποίηση ουσιαστικών δράσεων ευαισθητοποίησης, υποστήριξης και εκπαίδευσης.
Απολογισμός ΕΚΕ
Μέσα σε χρονικό διάστημα μόλις επτά μηνών από την ανακοίνωση του προγράμματος ΕΚΕ, ο ασφαλιστικός όμιλος Eurolife FFH ανέπτυξε δράσεις σε περισσότερες από 15 περιοχές της χώρας:
*21 ωφελούμενες έγκυες γυναίκες στην Πάτμο και τους Δελφούς, με 12 γεννήσεις ήδη, σε συνεργασία με τη HOPEgenesis
*Περισσότεροι από 40.000 παιδιά, ενήλικες και γονείς «ταξίδεψαν» στον Κυκλαδικό πολιτισμό, μέσα από κοινές δράσεις με το Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης
*Υποστήριξη του καλλιτεχνικού προγράμματος της Εθνικής Λυρικής Σκηνής για τη σεζόν 2019-2020, το οποίο έχουν ήδη παρακολουθήσει δεκάδες χιλιάδες άτομα, ενώ πάνω από 3.500 παιδιά και ενήλικες παρακολούθησαν την εκπαιδευτική παράσταση όπερας κουκλοθέατρου, σε 9 πόλεις της Βόρειας Ελλάδας
*Περισσότεροι από 2.200 άνθρωποι ευάλωτων ομάδων και παιδιά υποστηρίχθηκαν μέσω εθελοντικών δραστηριοτήτων σε συνεργασία με τη ΜΚΟ ethelon
*Συνεργασία με το περιοδικό δρόμου Σχεδία, αγοράζοντας 4.200 τεύχη σε ετήσια βάση για όλους τους εργαζόμενους, δράση με την οποία υποστηρίζονται οι ωφελούμενοι του περιοδικού
Κορωνοϊός
Επίσης εν μέσω της πανδημίας του κορωνοϊού, σε συνεργασία με το ΜΚΣ Δεσμός και το Υπουργείο Εργασίας & Κοινωνικών Υποθέσεων, προχώρησε σε δωρεά υγειονομικού υλικού, ιατρικού εξοπλισμού, και ειδών απολύμανσης και υγιεινής στις 50 δομές των Κέντρων Κοινωνικής Πρόνοιας, σε όλη την Ελλάδα.
Ταυτόχρονα, ανακοίνωσε ότι προσφέρει σε όλο το ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό του Εθνικού Συστήματος Υγείας, τρεις μήνες δωρεάν σε όλα τα συμβόλαια ασφάλισης αυτοκινήτου, για ένα έτος συνεχούς ασφάλισης, ενώ ένα αντίστοιχο πλάνο εκπτώσεων στα συμβόλαια αυτοκινήτου ενεργοποιήθηκε και για υφιστάμενους και νέους πελάτες.