Σε ανοδική τροχιά βρίσκονται οι οικονομικές επιδόσεις του Ομίλου Φάις την ώρα που έχουν φουντώσει οι συζητήσεις περί σχεδίου επιστροφής του Σάμι Φάις στο ΧΑ.
Σύμφωνα με τις οικονομικές καταστάσεις που αναρτήθηκαν στο ΓΕΜΗ η Φάις Συμμετοχών, η οποία έχει υπό τον έλεγχο του μεταξύ άλλων τα καταστήματα Καλογήρου, Haralas και αποκλειστικές συνεργασίες με brands όπως Under Armour, Puma Κiko Milano κτλ για τα οποία επίσης αναπτύσσει δίκτυο καταστημάτων, κατέγραψε αύξηση του τζίρου 17%, φθάνοντας τα 191,31 εκατ. ευρώ το 2023 έναντι 163,28 εκατ. ευρώ ένα χρόνο πριν.
Όπως επισημαίνει μάλιστα η διοίκηση «η αύξηση των πωλήσεων που έφερε τα πρόσθετα κέρδη από το μικτό αποτέλεσμα σε συνδυασμό με τη σωστή διαχείριση των εξόδων οδήγησαν τον όμιλο σε μια χρήση με θετικό αποτέλεσμα προ φορών».
Ο Όμιλος δραστηριοποιήθηκε με προσήλωση στους στρατηγικούς του στόχους στοχεύοντας στην σταδιακή επέκταση της δραστηριότητας του, αποκτώντας μεγαλύτερα μερίδια αγοράς μέσω υφιστάμενων ή νέων συνεργασιών με επώνυμους οίκους στους κλάδους της ένδυσης, της υπόδησης των αξεσουάρ και των καλλυντικών τόσο μέσω χονδρικών πωλήσεων όσο και μέσω του δικτύου λιανικών πωλήσεων που διαθέτει. Στα πλαίσια αυτά, ο Όμιλος συνέχισε την ανάπτυξη του στο εσωτερικό και στο εξωτερικό, στοχεύοντας στην επέκταση και στην βελτίωση των παρεχόμενων προϊόντων/υπηρεσιών, προκειμένου να αποκτηθούν/διατηρηθούν ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα.
Η ανωτέρω στρατηγική επέφερε αύξηση του κύκλου εργασιών ενώ παράλληλα το μικτό περιθώριο κέρδους ανήλθε σε 45% παραμένοντας σταθερό σε σχέση με την συγκριτική χρήση.
Παρ’ όλα αυτά τα ενοποιημένα κέρδη της χρήσης ανήλθαν σε 5,1 εκατ. ευρώ έναντι 8,95 εκατ. ευρώ την προηγούμενη χρήση.
«Η Διοίκηση του Ομίλου παραμένει αισιόδοξη για την πορεία των αποτελεσμάτων του Ομίλου για το 2024. Η καλύτερη οργάνωση, οι οικονομίες κλίμακος, οι συνέργειες και η βελτίωση των υπαρχουσών συνεργασιών με πελάτες και προμηθευτές αναμένεται να δημιουργήσει θετικότερα αποτελέσματα για το 2024. Στο πρώτο εξάμηνο του 2024 τα οικονομικά μεγέθη του ομίλου παρουσιάζονται βελτιωμένα με τα αντίστοιχα συγκριτικά την χρήσης 2023 και σε συνδυασμό με την προσπάθεια μείωσης κάποιον εξόδων θα οδηγήσει σε μικρή βελτίωση του EBITDA που προβλέπεται για το 2024 σε σχέση με το 2023. Παρόλα αυτά, η διοίκηση παρακολουθεί στενά τα γεγονότα και συνεχίζει το πλάνο περιορισμού εξόδων και καθορίζει την πολιτική ανάπτυξης της με προσεχτικά βήματα ώστε να μην προκύψουν επιπλέον χρηματικές ανάγκες», επισημαίνεται στην οικονομική έκθεση.
Από τις οικονομικές καταστάσεις προκύπτει πως στο τέλος της χρήσης του 2023 το σύνολο των δανείων του Ομίλου είχε αυξηθεί στα 98,85 εκατ. ευρώ έναντι 75,72 εκατ. ευρώ ένα χρόνο πριν. Με την αφαίρεση των ταμειακών διαθεσίμων, ύψους 12,3 εκατ. ευρώ, προκύπτει πως το καθαρό χρέος του Ομίλου φθάνει τα 86,54 εκατ. ευρώ, κάτι που σημαίνει πως ο συντελεστής μόχλευσης βρίσκεται στο 59,9%.
Λόγω της κερδοφορίας του Ομίλου, τα Ίδια Κεφάλαια του είχαν αυξηθεί στα 57,77 εκατ. ευρώ περίπου.
Κατά την προηγούμενη χρήση, όπως σημειώνεται, αποφασίστηκε με απόφαση της αυτόκλητης ΓΣ των μετόχων αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου κατά ποσό 13,77 εκατ. ευρώ περίπου με την έκδοση ισάριθμων μετοχών ονομαστικής αξίας 1 ευρώη μία, προκειμένου αυτές να ανταλλαγούν με μετοχές που κατέχουν μέτοχοι των ανωνύμων εταιρειών:
• UNLIMITED SPORT ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΙΔΩΝΕΝΔΥΣΕΩΣ ΚΑΙ ΥΠΟΔΗΣΕΩΣ
• ΚΑΛΟΓΗΡΟΥ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΥΠΟΔΗΜΑΤΩΝ, ΕΝΔΥΜΑΤΩΝ και ΔΕΡΜΑΤΙΝΩΝ ΕΙΔΩΝ
• ONE OUTLET ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΚΑΙ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗΣ ΕΚΠΤΩΤΙΚΩΝ ΚΕΝΤΡΩΝ
• SPORTSWIND ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΝΔΥΣΕΩΣ ΚΑΙ ΥΠΟΔΗΣΕΩΣ
• Α.Μ. GENCOM ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΜΠΟΡΙΟΥ, ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΩΝ, ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗΣ ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΩΝ ΠΗΓΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ , και
• F.L.S. ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΑΚΙΝΗΤΩΝ ΒΟΡΕΙΟΥ ΕΛΛΑΔΟΣ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Επίσης εντός της χρήσης ο Όμιλος προχώρησε στην συγχώνευση με απορρόφηση της εταιρείας «ΤΟΜΕΑΣ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ – ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΑ».
Στα highlights της περασμένης χρονιάς ήταν επίσης η απόφαση της Διοίκησης να προβεί στην πώληση της συμμετοχής στην εταιρεία BLIH LTD, κάτι που ολοκληρώθηκε την 25/7/2024 με την πώληση του συνόλου της επένδυσης. Από την πώληση της επένδυσης προέκυψε κέρδος το οποίο θα ενσωματωθεί στα αποτελέσματα της χρήσης 2024. Βάσει των ανωτέρω, κατά την 31/12/2023 η επένδυση στην εταιρεία BLIH LTD ταξινομήθηκε στα «Μη κυκλοφορούντα στοιχεία του ενεργητικού κατεχόμενα προς πώληση» της Κατάστασης Οικονομικής Θέσης σύμφωνα με τα όσα προβλέπονται από τα ΔΠΧΑ.
Αντίστοιχα τον τον Ιούλιο του 2024 ολοκληρώθηκε η μεταβίβαση των εταιρικών μεριδίων της «ALL Investments P.C.» στην «PM Family House EOOD», η οποία είχε στην κατοχή το 50% ακινήτου που στέγαζε τους «Μύλους Αλλατίνη» στη Θεσσαλονίκη. Η «ALL Investments P.C.» είναι θυγατρική εταιρεία της «ALEZUR LTD», στην οποία η θυγατρική «SPORTSWIND Μ.A.E.» κατέχει το 46,79% του μετοχικού της κεφαλαίου και την ενοποιούσε με τη μέθοδο της Καθαρής Θέσης. Το συνολικό τίμημα της ανωτέρω συναλλαγής ανήλθε σε 7 εκατ ευρώ ενώ για το όμιλο το αναλογούν τίμημα από την εν λόγω συναλλαγή θα ανέλθει σε 3,3 εκατ. ευρώ.
Οι κινήσεις που έχουν γίνει φέτος
Στην τρέχουσα χρήση ο Όμιλος, μέσω της μητρικής και θυγατρικής εταιρείας, προέβη στην απόκτηση ακινήτων στην Ελλάδα και την Βουλγαρία έναντι ποσού 5,9 εκατ. ευρώ.
Επίσης τον περασμένο Ιούλιο ολοκληρώθηκε, μέσω της θυγατρικής εταιρείας UNLIMITED SPORT Μ.Α.Ε., η απόκτηση του 100% των μετοχών της εταιρείας «ΖΙΤΑ MALL ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ».
Σχεδόν παράλληλα ολοκληρώθηκε η συγχώνευση με απορρόφηση των κατά 100% νεοαποκτηθεισών θυγατρικών «LUMOS MAXIMA ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΕΜΠΟΡΙΑ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΚΟΥ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥΧΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ και «ALL ABOUT CARS ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ» , από τη εταιρεία UNLIMITED SPORT ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΙΔΩΝ ΕΝΔΥΣΕΩΣ ΚΑΙ ΥΠΟΔΗΣΕΩΣ».
Τον ίδιο μήνα η θυγατρική «A.M. GENCOM A.E.» διέκοψε την αποκλειστική συνεργασία με ένα από τα brands του εμπορικού της χαρτοφυλακίου και ειδικότερα το brand «Princess Yachts»
Επίσης τον περασμένο Σεπτέμβριο ολοκληρώθηκε, από την μητρική εταιρεία του Ομίλου, η απόκτηση του 52,27% των μετοχών της εταιρείας «L.S. ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ ΚΑΜΑΡΙ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΗ Α.Ε.».
Σημειωτέον πως το προσωπικό του Ομίλου για τη χρήση 2023 ανήλθε κατά μέσο όρο σε 1.078 άτομα και της Εταιρείας ανήλθε κατά μέσο όρο σε 126 άτομα ενώ για τη χρήση 2022 ανήλθε κατά μέσο όρο σε 969 για τον Όμιλο και σε 128 άτομα για την Εταιρεία.
Οι θυγατρικές
Ο Ομιλος Φάις Συμμετοχών συνολικά λειτουργεί 80 υποκαταστήματα και 14 shops in a shop μέσω των θυγατρικών του.
*Η Unlimited Sport ΑΕ κατά την χρήση 2023, δραστηριοποιήθηκε με προσήλωση στους στρατηγικούς της στόχους στοχεύοντας στην σταδιακή επέκταση της δραστηριότητας της. Η εταιρεία εμφάνισε μεγάλη αύξηση των πωλήσεων συγκριτικά με το 2022 της τάξεως του 23%. Αύξηση στις πωλήσεις παρουσίασαν όλα τα brand της εταιρείας αλλά το brand της Under Armour είναι αυτό που έδωσε την μεγαλύτερη ώθηση με αύξηση 25% στις χονδρικές πωλήσεις, 32% στις λιανικές πωλήσεις. Επίσης αναφορικά με το brand UGG, οι χονδρικές πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 18% ενώ παράλληλα οι πωλήσεις του brand Technogym αυξήθηκαν κατά 39%. Τα ανωτέρω είχαν σαν αποτέλεσμα το EBITDA της εταιρείας να ανέλθει σε 13,33 εκατ. ευρώ, παρουσιάζοντας αύξηση 36%.
Στα πλαίσια της ανάπτυξης της, η εταιρεία στο πρώτο εξάμηνο της χρήσης 2024 προχώρησε στην ανακαίνιση του Under Armour Brand House στη Γλυφάδα προσφέροντας μια πολύ βελτιωμένη εμπειρία για τον καταναλωτή. Παράλληλα τον Αύγουστο 2024 εγκαινιάστηκε το νέο κατάστημα της Under Armour επί της οδού Βουλής στην Ερμού. Επιπλέον, ξεκίνησε η διανομή στην χονδρική της FIT FLOP και παράλληλα η ζήτηση για UGG προϊόντα αναμένεται να παραμείνει πολύ ισχυρή σε επίπεδο χονδρικής και λιανικής. Η εταιρεία αναμένεται να διατηρήσει το δυναμισμό των πωλήσεων και της κερδοφορίας της για το 2024.
*Η Sportswind ΑΕ συνέχισε την ανάπτυξη της στο εσωτερικό, στοχεύοντας στην επέκταση και στην βελτίωση των παρεχόμενων προϊόντων/υπηρεσιών, προκειμένου να αποκτηθούν/διατηρηθούν ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα. Η εταιρεία, κατά την χρήση 2023, δραστηριοποιήθηκε με στρατηγικό στόχο την σταδιακή επέκταση της δραστηριότητάς της. Η εταιρεία εμφάνισε αύξηση των πωλήσεων συγκριτικά με το 2022 της τάξεως του 15%. Να σημειωθεί ότι αύξηση στις πωλήσεις παρουσίασαν όλα τα brands της εταιρείας, αναλυτικότερα 23% ήταν η αύξηση των λιανικών πωλήσεων της Mango, 5% ήταν η αύξηση της χονδρικής της Puma και 62% η αύξηση στο brand της New Era.
Επίσης το μικτό αποτέλεσμα της εταιρείας για την χρήση ανήλθε σε 36% έναντι 41% στην προηγούμενη. Το μικτό παρουσιάζει μείωση λόγω αλλαγής του τρόπου τιμολόγησης της puma και ενσωμάτωσης marketing δαπανών στο κόστος των εμπορευμάτων. Τα ανωτέρω είχαν σαν αποτέλεσμα ο EBITDA της εταιρείας να ανέλθει σε 5,81 εκατ. ευρώ έναντι 6,85 εκατ. ευρώ.
Στόχος της εταιρείας η ισχυρή ανάπτυξη του κύκλου εργασιών για την χρήση 2024 είναι η αύξηση του κύκλου εργασιών. Μετά την πολύ πετυχημένη πορεία του νέου καταστήματος PUMA εντός του εμπορικό κέντρου «Mediterranean Cosmos» στην Θεσσαλονίκη, το 2024 άνοιξε το νέο flagship store της PUMA στην Γλυφάδα και προγραμματίζεται στις αρχές του 2025 το άνοιγμα νέο καταστήματος στο The Mall of Athens. Επιπλέον, το 2024 σηματοδότησε την έναρξη αποκλειστικής διανομής για το brand LEVI’S σε Ελλάδα και Κύπρο προσθέτοντας ένα ακόμα ισχυρό και διεθνώς αναγνωρισμένο brand στο χαρτοφυλάκιο της.
*Η Καλογήρου ΑΕ, κατά την χρήση 2023 πραγματοποίησε αύξηση του τζίρου κατά 7% ή 3,33 εκατ. ευρώ περίπου. Η σωστή διαχείριση της εταιρείας οδήγησε σε μια ακόμα χρήση με θετικό αποτέλεσμα προ φορών ενώ το ποσοστιαίο μικτό περιθώριο κερδών μειώθηκε κατά 1,55% μεταξύ τρέχουσας και προηγούμενης χρήσης κυρίως λόγω προωθητικών ενεργειών οι οποίες είχαν σαν αποτέλεσμα τη βελτίωση της ρευστότητας της εταιρείας. Παράλληλα η εταιρεία διατηρεί στην τρέχουσα και προηγούμενη χρήση υψηλό EBITDA ποσού 8,42 εκατ. ευρώ περίπου και 9,58 εκατ. ευρώ αντίστοιχα. Η εταιρία δραστηριοποιήθηκε με προσήλωση στους στρατηγικούς της στόχους στοχεύοντας στην σταδιακή επέκταση της δραστηριότητας της, αποκτώντας μεγαλύτερα μερίδια αγοράς τόσο μέσω της συνεργασίας της με νέους επώνυμους οίκους στους κλάδους της ένδυσης, υπόδησης και του αξεσουάρ, με σκοπό να αναλάβει την αντιπροσώπευση και διανομή αυτών στις χώρες που δραστηριοποιείται, όσο και μέσω του δικτύου λιανικών πωλήσεων που διαθέτει.
Για τέταρτη συνεχόμενη χρονιά η Καλογήρου αναμένεται να έχει ισχυρές πωλήσεις και δυνατή κερδοφορία. Η διαρκής αναζήτηση νέων εμπορικών συνεργασιών, η ολοκλήρωση των ανακαινίσεων του δικτύου ΚΑΛΟΓΗΡΟΥ (το κατάστημα το Πειραιά ανακαινίστηκε το καλοκαίρι του 2024) σε συνδυασμό με την ανανέωση στρατηγικών συνεργασιών με διεθνής οίκους στο χώρο της ένδυσης υπόδησης και του αξεσουάρ αναμένεται να έχουν θετική επίδραση στα αποτελέσματα της εταιρείας. Στρατηγικής σημασίας για τα επόμενα χρόνια θα είναι και η ανάπτυξη του δικτύου των καταστημάτων HARALAS. Το 2024 άνοιξαν HARALAS στην Λάρισα και στο εμπορικό κέντρο RIVER WESTστην Αθήνα.
*Η SLF East Europe ΑΕ δραστηριοποιείται στην ανάπτυξη και διοίκηση του δικτύου καταστημάτων KIKO MILANO. Το 2024 ολοκληρώθηκε η διεύρυνση της συνεργασίας της εταιρείας με την KIKO MILANO μέσω της υπογραφή συμβολαίου εκπροσώπησης και ανάπτυξης του δικτύου στις χώρες Τσεχία και Σλοβακία
Σε ο,τι αφορά την SLF Greece ΑΕ, η χρήση 2023 αποτελεί για την εταιρεία την τέταρτη ολοκληρωμένη διαχειριστική χρήση καθώς συστάθηκε στις 07/10/2019. Οι επιδόσεις της εταιρείας είναι αρκετά ικανοποιητικές αν λάβουμε υπόψη ότι σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα κατάφερε να ξεπεράσει τα 14,8 εκατ. ευρώ σε πωλήσεις σημειώνοντας αύξηση 78% σε σχέση με την προηγούμενη χρήση. Η εταιρεία βρίσκεται στο στάδιο της ανάπτυξης επομένως μια σύγκριση με την προηγούμενη χρήση δεν είναι απολύτως ακριβής. Ο στόχος της εταιρείας είναι η επέκταση και η βελτίωση των παρεχόμενων προϊόντων/υπηρεσιών του brand καλλυντικών KIKO MILANO προκειμένου να αποκτηθούν/διατηρηθούν τα ανταγωνιστικά της πλεονεκτήματα.
Ο κύκλος εργασιών της εταιρείας εντός του 2024 θα είναι σημαντικός αυξημένος λόγω ωρίμανσης υφισταμένων καταστημάτων και δυναμικής διεύρυνσης του δικτύου της. Το 2024 έχουν ανοίξει έξι νέα καταστήματα και αναμένεται να ανοίξουν επιπλέον δύο στην Κόρινθο και στην Ξάνθη.
*Η SLF Cyprus Ltd δραστηριοποιείται μέσω 4 καταστημάτων του brand καλλυντικών KIKO MILANO στη Κύπρο. Τα αποτελέσματα της δεύτερης χρήσης από την έναρξη δραστηριοτήτων της η εταιρεία ήταν θετικά καθώς κατέγραψε κύκλο εργασιών άνω των 3 εκατ. ευρώ ενώ παράλληλα τα κέρδη μετά από φόρους ανήλθαν στο 14% ως ποσοστό επί των πωλήσεων
Η εταιρεία δραστηριοποιείται μέσω 4 καταστημάτων του brand καλλυντικών KIKO MILANO στη Κύπρο. Ο κύκλος εργασιών για το 2024 θα παραμείνει δυναμικός με βελτιωμένη κερδοφορία
*Η SLF Bulgaria EOOD δραστηριοποιείται μέσω 2 καταστήματος του brand καλλυντικών KIKO MILANO στη Βουλγαρία. Τα αποτελέσματα της πρώτης χρήσης στην οποία ξεκίνησε την δραστηριότητα της η εταιρεία ήταν θετικά καθώς κατέγραψε κύκλο εργασιών άνω του 1 εκατ. ευρώ ενώ παράλληλα τα κέρδη μετά από φόρους ανήλθαν στο 20% ως ποσοστό επί των πωλήσεων.
Η εταιρεία δραστηριοποιείται μέσω 2 καταστήματος του brand καλλυντικών KIKO MILANO στη Βουλγαρία ενώ αναμένεται το άνοιγμα ενός ακόμα καταστήματος εντός του 2024 στο Plovdiv.
*Η One Outlet ΑΕ για τη χρήση 2023 είχε αύξηση του τζίρου της κατά 17% ή 1,22 εκατ. ευρώ περίπου σε σχέση με την προηγούμενη χρήση. Η αύξηση του κύκλου εργασιών προέρχεται κυρίως από την αναπροσαρμογή μισθωμάτων υφιστάμενων μισθώσεων στο πλαίσιο αντίστοιχων συμβατικών όρων (π.χ. αύξηση μισθώματος βάσει Δείκτη Τιμών Καταναλωτή και αύξηση ποσοστιαίου περιθώριού). Η Διοίκηση εκτιμά ότι οι επόμενες χρήσεις αναμένεται να έχουν θετικό πρόσημο για την εταιρεία κάτι το οποίο έχει επιβεβαιωθεί και από την τρέχουσα χρήση (αύξηση κύκλο εργασιών, κερδών μετά φόρων, EBITDA).
*Η F.L.S. ΜΟΔΙΑΝΟ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ ΑΕ διένυσε την πέμπτη διαχειριστική χρήση της αλλά την πρώτη χρήση πλήρους λειτουργείας της Αγοράς Μοδιάνο. Τον Δεκέμβριο της προηγούμενης χρήσης ολοκληρώθηκε με επιτυχία και ξεκίνησε η λειτουργία της, προσφέροντας ένα food market concept νέας γενιάς. Ως εκ τούτου, τα οικονομικά αποτελέσματα της δεν είναι συγκρίσιμα με τα αποτελέσματα της προηγούμενης χρήσης δεδομένου ότι η χρήση 2023 αποτελεί και την 1η χρήση πλήρους λειτουργίας. Σημειώνεται ότι εντός της χρήσης την Αγορά Μοδιάνο επισκέφτηκαν περίπου 4 εκατ. άτομα ενώ παράλληλα η πληρότητα στα μισθωμένα καταστήματα της ανήλθε περίπου στο 69%.
Η εταιρεία για το 2024 έχει πρωταρχικό σκοπό να αυξήσει το ποσοστό πληρότητας των καταστημάτων στην Αγορά Μοδιάνο. Με στοχευμένες ενέργειες θα επιδιώξει τη διαμόρφωση ενός μείγματος καταστημάτων στο εμπορικό κέντρο το οποίο θα προσφέρει ποικιλία επιλογών στον καταναλωτή με σκοπό την αύξηση της επισκεψιμότητας του και της αύξηση του κύκλου εργασιών της εταιρείας.
*Η Lemgreg Ltd τη χρήση του 2023 είχε αύξηση στον τζίρο 8% ενώ για τρίτη συνεχή χρήση επιτυγχάνει ισχυρή και βελτιωμένη κερδοφορία και μικτό αποτέλεσμα. Οι προσπάθειες της διοίκησης της εταιρείας για περιορισμό των εξόδων τόσο στην τρέχουσα όσο και στην προηγούμενη χρήση ευδοκίμησε με αποτέλεσμα η εταιρεία να συνεχίζει τα θετικά αποτελέσματα.
Ο κύκλος εργασιών εντός του πρώτου εξαμήνου 2024 διατηρείται σταθερός σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο.
*Η The Denim Co M.I.K.E. εντός της τρέχουσας χρήσης η εταιρεία ξεκίνησε τη λειτουργική της δραστηριότητα με το άνοιγμα δυο καταστημάτων και ως εκ τουτού δεν είναι συγκρίσιμα τα αποτελέσματα μεταξύ τρέχουσας και συγκρτικής περιόδους. Ειδικότερα, εντός του Απριλίου και Μαΐου της τρέχουσας χρήσης ξεκίνησαν τη λειτουργία τους δύο καταστήματα της Levi’s σε Νέα Ερυθραία και Γλυφάδα αντίστοιχα ενώ εντός του 2024 αναμένεται να ξεκινήσουν τη λειτουργία τους επιπλεόν δύο νέα καταστήματα σε Θεσσαλονίκη και Αθήνα. Τα υφιστάμενα και νέα καταστήματα αναμένεται να δώσουν επαρκή ρευστότητα και κερδοφορία στην Εταιρεία εντός της επόμενης χρήσης ενώ παράλληλα το 2024 θα είναι η πρώτη χρήση πλήρους λειτουργίας των υφιστάμενων καταστημάτων της σε Νέα Ερυθραία και Γλυφάδα. Το 2024 ξεκίνησε η λειτουργεία του νέου καταστήματος LEVI’S στην Αθήνα επί της οδού Ευαγγελιστρίας 8, στην Ερμού.
*Η AM GENCOM A.E. κατά τη χρήση 2023, εμφανίζει μείωση των πωλήσεων κατά 19% σε σχέση με την προηγούμενη χρήση. Στις 28/02/2023, διακόπηκε η συνεργασία με το brand της Adidas και ο Όμιλος μετέτρεψε την πλειονότητα των καταστημάτων σε καταστήματα UNDER ARMOUR και LEVI’S.
*Η ELSOL Α.Ε., η οποία αποτελεί νέα θυγατρική του Ομίλου, παρουσιάζει πωλήσεις ποσού περίπου 1 εκατ. ευρώ στην τρέχουσα χρήση. Σημειώνεται ότι η στα αποτελέσματα του Ομίλου τα οποία περιλαμβάνονται στην Κατάσταση Συνολικών Εσοδών της χρήσης από την ημερομηνία απόκτησης και εφεξής ήτοι από τον Σεπτέμβριο 2023.
Η νέα αποκλειστική συνεργασία διανομής που εξασφαλίστηκε με την Ελληνική Ομοσπονδία Καλαθοσφαίρισης σε επιλεγμένες κατηγορίες, δημιουργεί σημαντικές προοπτικές ανάπτυξης για την εταιρεία. Μέσω αυτής της συνεργασίας, αποκτήθηκε πρόσβαση σε μια μεγάλη αγορά στο ελληνικό χώρο ενώ η αποκλειστική φύση της συνεργασίας διασφαλίζει τη μοναδικότητα των προϊόντων μας στην αγορά αυτή και ενισχύει το ανταγωνιστικό μας πλεονέκτημα. Η στρατηγική αυτή αναμένεται να αυξήσει τον κύκλο εργασιών, να βελτιώσει την κερδοφορία μας και να αντισταθμίσει την κόπωση που παρουσιάζουν οι πωλήσεις των ειδών τένις με τα το πέρας της πανδημίας
*Τέλος, η E-TENNIS ΜΑΡΟΥΣΙ A.E., η οποία αποτελεί νέα θυγατρική του Ομίλου, παρουσιάζει πωλήσεις ποσού 885.248 ευρώ στην τρέχουσα χρήση. Σημειώνεται ότι η στα αποτελέσματα του Ομίλου τα οποία περιλαμβάνονται στην Κατάσταση Συνολικών Εσοδών της χρήσης από την ημερομηνία απόκτησης και εφεξής ήτοι από τον Σεπτέμβριο 2023.
Διαβάστε ακόμη
Οι business του Πάρη Κυριακόπουλου στον τουρισμό και τα αθηναϊκά ξενοδοχεία
Πλειστηριασμοί: Τα βαριά και επώνυμα σφυριά της εβδομάδας για hotels και… δόξες του παρελθόντος
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα