Ενώ η τηλεργασία αποκτά όλο και περισσότερους υποστηρικτές στις μεγάλες εταιρίες ανά τον κόσμο, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του Netflix, Ριντ Χέιστινγκς, δεν βλέπει την ώρα να επιστρέψει στο γραφείο, μαζί με όλο το προσωπικό του φυσικά.
Όταν τον Μάρτιο αναγκάστηκε να κλείσει τα γραφεία του συνδρομητικού streaming καναλιού στο Χόλιγουντ, μετά την εμφάνιση κρούσματος ανάμεσα στους εργαζομένους, ο Χέιστινγκς ακολούθησε τον δρόμο που χάραξαν εταιρίες κολοσσοί του χώρου όπως το Facebook, η Google και τοTwitter υιοθετώντας το μοντέλο της τηλεργασίας.
Έξι μήνες μετά, οι περισσότεροι εργοδότες εκθειάζουν τα οφέλη της εργασίας από το σπίτι, κάνοντας λόγο για αύξηση της παραγωγικότητας –χωρίς τις χρονοβόρες μετακινήσεις και τους περισπασμούς του εργασιακού περιβάλλοντος- όμως ο Χάστινγκς ανυπομονεί να τερματιστεί όλη αυτή η κατάσταση. Όπως εξήγησε στη «Wall Street Journal», όχι μόνο δεν έχει δει κάτι θετικό σε αυτή τη νέα πραγματικότητα αλλά αντίθετα, «το να μην μπορείς να έρθεις σε άμεση επαφή με κάποιον, είναι κάτι το απολύτως αρνητικό».
Κι ενώ εταιρίες όπως το Twitter σκοπεύουν να υιοθετήσουν σε μόνιμη βάση το καθεστώς της full time τηλεργασίας, ακόμα και μετά την ανακάλυψη του εμβολίου για τον COVID-19, ο δισεκατομμυριούχος επιχειρηματίας δεν προβλέπει κάτι αντίστοιχο για το Netflix. Αντίθετα πιστεύει ότι τελικά, πολλές εταιρίες θα εφαρμόσουν το μοντέλο ενός εργάσιμου τετραήμερου στο γραφείο και μίας μέρας τηλεργασία για τους υπαλλήλους τους.
Εν αναμονή του εμβολίου που θα επιτρέψει στον Ριντ Χέιστινγκς να επιστρέψει στην πολυαγαπημένη του εργασιακή καθημερινότητα, αξίζει να υπενθυμίσουμε ότι εν μέσω καραντίνας η τιμή της μετοχής του Netflix αυξήθηκε κατά 46% (στοιχεία του «Forbes» για το διάστημα 18 Μαρτίου-19 Μαΐου 2020), ενώ η προσωπική περιουσία του 59χρονου μεγιστάνα εκτοξεύτηκε στα 5,2 δισ. δολάρια, από τα οποία έχει υποσχεθεί να διαθέσει τα μισά σε φιλανθρωπικούς σκοπούς.
Ο Ριντ Χέιστινγκς ίδρυσε το Netflix με τον φίλο του Μαρκ Ράντολφ το 1997, επειδή αναγκάστηκε να πληρώσει 40 δολάρια για μια καθυστερημένη βιντεοκασέτα της ταινίας «Απόλλων 13».
Σήμερα το κανάλι διαθέτει 193 εκατομμύρια συνδρομές σε πάνω από 190 χώρες.
Το μυστικό της επιτυχίας ίσως και να συνοψίζεται στη φιλοσοφία του: «Μην επιδιώκεις να ικανοποιήσεις το αφεντικό σου. Να επιδιώκεις ό,τι είναι καλύτερο για την εταιρία».