Οι Γάλλοι λανσάρουν το «Give Me 5», το νέο πρόγραμμα εταιρικής κοινωνικής ευθύνης, που είναι αφιερωμένο στις νέες γενιές.
Ως μέρος της νέα εταιρικής στρατηγικής της, η Renault αποφάσισε να εξορθολογήσει τις συνεργασίες της που αφορούν στο marketing σε παγκόσμια κλίμακα.
Έτσι, πλέον, η Renault θα εστιάσει στις αθλητικές δραστηριότητες, με δύο κύριες συνεργασίες, στο ράγκμπι, ως βασικός συνεργάτης της γαλλικής Ομοσπονδίας Ράγκμπι, αλλά και στο τένις, προχωρώντας σε συνεργασία με το τουρνουά Roland-Garros.
To γαλλικό Grαnd Slam και η Renault ένωσαν τις δυνάμεις τους προκειμένου να γράψουν ένα νέο κεφάλαιο στην ιστορία τους.
Ξεκινώντας με το τουρνουά του 2022, που θα διεξαχθεί από 22 Μαΐου έως 5 Ιουνίου, και για τα επόμενα 5 χρόνια, η Renault γίνεται συνεργάτης του τουρνουά, το οποίο και αποτελεί ένα από τα πιο γνωστά και ευυπόληπτα αθλητικά γεγονότα του πλανήτη.
Τόσο η Renault όσο και το παριζιάνικο Grand Slam έχουν τις ίδιες ρίζες, καθώς και τα δύο είναι «γεννημένα» στη Γαλλία, έχουν ισχυρό παγκόσμιο χαρακτήρα, ενώ μοιράζονται τις ίδιες αρχές του γαλλικού πάθους και της εξωστρέφειας.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η συνεργασία της Renault με τη γαλλική Ομοσπονδία Τένις, βασίζεται στις αρχές της βιώσιμης κινητικότητας και της κοινωνικής υπευθυνότητας.
Διαβάστε τη συνέχεια του κειμένου στο newsauto