Νέες ευκαιρίες, είτε πρόκειται για καινούρια ξενοδοχεία, είτε ακόμη και μετατροπές παλιότερων κτιρίων αναζητεί ανά την Ελλάδα ο όμιλος της Radisson, o οποίος ήδη λειτουργεί δύο ξενοδοχεία σε Αθήνα και Κρήτη.
Το Radisson Hotel Group θα επικεντρωθεί στις πόλεις της Αθήνας και Θεσσαλονίκης, παραμένοντας ανοιχτό σε τυχόν ευκαιρίες που μπορεί να παρουσιαστούν στην ηπειρωτική Ελλάδα και τα νησιά, όπως για παράδειγμα στην Πάτρα, την Πελοπόννησο, τη Χαλκιδική, την Κρήτη, την Κέρκυρα, τη Ρόδο, την Κω και τις Κυκλάδες.
Τα σχέδια του ομίλου της Radisson παρουσίασαν χθές το βράδυ ο senior Vice President του Ομίλου αρμόδιος για τις σχέσεις με τους ιδιοκτήτες και το franchise κ. Joep Peeters και ο Αντιπρόεδρος αρμόδιος για την Ανάπτυξη κ. Elie Milky.
Radisson Blu Hotel στη Λάρνακα
O κ. Μilky είναι υπεύθυνος για τη στρατηγική ανάπτυξη του Radisson Hotel Group και πιο συγκεκριμένα για το portfolio ξενοδοχείων στη Μέση Ανατολή, αλλά και σε περιοχές της Νότιας Ευρώπης και της Ανατολικής Μεσογείου. Έχει επίσης αναλάβει την ανάπτυξη του ομίλου σε Ελλάδα και Κύπρο με στόχο το χαρτοφυλάκιο του ομίλου να ξεπεράσει τα 20 ξενοδοχεία και 4.000 δωμάτια μέχρι το 2022, για όλα τα κύρια brands: Radisson Blu, Radisson, Park Inn by Radisson, Radisson RED και Radisson Collection. «Θα μπορούσαμε να έχουμε επιπλέον 5 ξενοδοχεία στην Αθήνα, η οποία προσφέρεται τόσο για αστικά ξενοδοχεία όσο και για μονάδες στην Αττική ριβιέρα».
Σημειωτέον ότι αυτή την στιγμή η παρουσία του ομίλου στην Κύπρο είναι μεγαλύτερη σε σύγκριση με την Ελλάδα με 5 ξενοδοχεία.
Ο όμιλος προωθεί νέο στρατηγικό σχέδιο ανάπτυξης για τη χώρα μας και όπως χαρακτηριστικά ανέφερε ο κ. Μilky έχοντας σαν βασική προτεραιότητα την αναγνωσιμότητα του brand στην αγορά, αναζητούνται νέες ευκαιρίες σε νεόδμητα ξενοδοχειακά κτίρια, αλλά και ήδη ενεργά ξενοδοχεία, για τη μετατροπή τους σε «επώνυμα» (branded). Οι επιτελείς του ομίλου θεωρούν ότι στην παρούσα φάση η Ελλάδα έχει υποεκπροσώπηση όσον αφορά τα «επώνυμα» ξενοδοχεία αφού η συντριπτική πλειονότητα των ελληνικών ξενοδοχείων ή αλλιώς ποσοστό 82% είναι αυτή την στιγμή ανεξάρτητα, ποσοστό το οποίο δεν φαίνεται να έχει αλλάξει και πολύ μέσα στην κρίση.
«Το πλάνο του Radisson Hotel Group είναι να μεγιστοποιήσει την παρουσία του στην ελληνική αγορά, βασιζόμενο σε στρατηγικές συμφωνίες οι οποίες θα περιλαμβάνουν διαχειριστικές συμβάσεις και franchises. Τέτοιου είδους συνεργασίες και συμφωνίες θα παρέχουν ευελιξία και ελευθερία στους συνεργάτες του, δίνοντας τους ταυτόχρονα την ευκαιρία να προσφέρουν νέες υπηρεσίες στους πελάτες τους», ανέφεραν οι επιτελείς του ομίλου. .
Το Radisson Hotel Group είναι αυτή την στιγμή ένας από τους μεγαλύτερους ξενοδοχειακούς ομίλους, με εφτά διαφορετικά ξενοδοχειακά brand και περισσότερα από 1.400 ενεργά και υπό κατασκευή ξενοδοχεία σε όλο τον κόσμο. Ο όμιλος περιλαμβάνει τα brands Radisson Collection, Radisson Blu, Radisson, Radisson RED, Park Plaza, Park Inn by Radisson και Country Inn & Suites by Radisson.
Το Radisson Rewards είναι το παγκόσμιο πρόγραμμα επιβράβευσης του ομίλου, προσφέροντας loyalty προνόμια σε πελάτες, διοργανωτές, πράκτορες και συνεργάτες. Η παγκόσμια ομάδα του Radisson Hotel Group και των συνεργαζόμενων ξενοδοχείων αποτελείται από 95.000 εργαζόμενους.